Seria "Legiunea" primele recenzii, serii, lumea fanteziei și a fanteziei

În regimentul serialelor de super-eroi a sosit. Pentru teleadaptarea "Legion" a luat-o pe showmanul Noah Hawley, care anterior a transferat cu mare atenție "Fargo" pe ecrane mici. Hawley a promis să arate o nouă abordare a povesti despre supraoameni, și se pare că a făcut-o.

Seria

Povestea lui David Haller seamănă cel mai mult cu soarta Billy Milligan nefericită. Eroul suferă de o tulburare de personalitate disociativă, care îl face să intre într-un spital de psihiatrie. Afecțiunile psihice din serii au un rol important, deoarece sunt direct legate de abilitățile lui Heller. Expunerea necesită aproximativ jumătate din serie, după care acțiunea câștigă rapid ritmul. La final, pilotul devine similar cu ceea ce ne-am așteptat de la seria X-Men.

Visual găsește perfect complement și subliniază răsturnări complot. Acordați atenție luminii și culorii în scene separate: ele ajută privitorul să nu se piardă în halucinațiile Legiunii. Multe soluții de cameră interesante, începând cu noul "împușcat într-o singură lovitură" și terminând cu o cameră inversată. Toate acestea se potrivesc foarte organic în prezentarea complotului.

Seria

Pilotul a făcut o impresie plăcută, cu siguranță voi căuta mai departe. Vreau să cred că creatorii vor continua să se bucure cu soluții extraordinare și complot fascinant. În această "Legiune" își amintește anul trecut "Lumea Vestului Sălbatic". Seria ridică, de asemenea, probleme care pot deschide încă un strat complot.

Seria

Foarte bun pilot. Așteptat pentru "Legiunea" este mult mai puțin. Am crezut că va exista o altă poveste despre mutant: el nu este ca oricine altcineva, are o mare putere, nu știe ce să facă cu el, milă pe cel sărac. Seria a plecat destul de departe de super-eroic și îi amintește mai mult de "Domnul Robot" și de "Început" (deși le pierde în planul vizual). Vizionarea eroului pe jumătate și navigarea pe Internet nu vor funcționa, detalii importante și nu imediat vizibile în fundal continuu și dau indicii - ceea ce se vede din realitate și ce - fructul imaginației lui David Heller.

Seria

Seria de ceas se uită la un pas, deși majoritatea eroilor nu părăsesc spitalul de psihiatrie. Cine sunt toți acești oameni în jur: doctori, pacienți, închisori? Halucinații, oamenii Legiunii sau oameni adevărați? Nu conducem timp de o jumătate de an, această întrebare este pusă de David un psiholog în primele zece minute. Apoi rămâne să observăm și să învățăm să distingem următoarea sosire de întoarcerea rară a eroului în lumea reală. Concentrarea forței - iar fețele se înece brusc în lumina soarelui. Frica, disperarea - amintirile lui David înconjoară copilăria. O încercare inutilă de a reaminti un scurt moment - vocile interioare încearcă să dislocă gândurile cu un cor inconsistent. Acesta nu este un "Club de luptă", unde eroul avea un alter ego. Legiunea are zeci de oameni și interacționează cu lumea și cu ceilalți în anumite reguli care sunt interesante de ghicit.

Dan Stevens se ocupă de petrecerea principală. Joacă un psihopat, evitând plăgi - ochii răniți, crize sau spumă din gură. Actorul funcționează mai subțire: aspectul defocalizat, mișcările încetinite sau, dimpotrivă, prea abrupte. Despre joc restul spun ceva în timp ce este dificil - 80% din timpul în care aparatul foto este focalizat pe personajul principal.

Seria

Asigurați-vă că ați urmat seria. Prevăz că Legiunea va merge la vârful revistei timp de un an și nu va fi pe ultima linie. Dacă, desigur, următoarea serie va fi susținută în același spirit. Mulțumim Dom.ru pentru faptul că am reușit să văd pilotul în cinematograf și chiar în ziua premierei. Sper că această practică va fi regulată - judecând după numărul de spectatori din sală, cererea de seriale în cinematografie va fi decentă.