Raport foto din Crimeea

Turcia. Acum m-am dus deja în Crimeea. Vreau să asigur tuturor că totul este foarte calm în Crimeea. Marea. pierdut, de atâția ani am auzit de la toată lumea că nu trebuie să mergi în Crimeea, pentru că serviciul este sub medie. un raport de fotografie proaspăt, cu câteva explicații pentru cei care se îndoiesc sau cei care se preocupă să meargă în Crimeea. Și, de asemenea. Fie ca toate camioanele de la portul Kavkaz până la portul Crimeei să nu fie transportate. În acel moment, unii. în opinia lor, este necesar să ajungem mai rapid în Crimeea decât oricine altcineva. A trebuit să blochez drumul cu un scut viu, poliția. deja 7 ore! Acesta este progresul! Dar din partea portului din Crimeea, există o ordine mult mai mare. Poliția a început deja.

Apoi, drumul a mers de-a lungul gardului sanatoriu din Crimeea. Am început să mă întreb cum aș ajunge acolo. Seara, o excursie puternică la cetatea științifică din Crimeea - Observatorul Simeiz, așa cum a promis. Un scurt raport despre o excursie independentă, Palatul Masandra - Grădina Botanică Nikitsky. există cele mai bune din ceea ce am văzut în Crimeea. O plajă frumoasă din sat și ideală în Sunny Valley. parc - pentru condițiile din Crimeea de Nord-Est, aceasta este o mare afacere. Mâncăruiți trei mese pe zi. Singurul lucru. Nava greacă. Și, bineînțeles, la Jangul - după părerea mea, unul dintre cele mai frumoase locuri din Crimeea.

Amintiți-vă imediat Crimeea cu economia ei de pe plajă. Clima este pur și simplu minunată, chiar și în vreme caldă, respiră foarte ușor, ca și în Crimeea.

"Viața merge mai departe, dar te duci cu încredere numai în Crimeea! De mulți ani am încercat să-i convingem pe copii să meargă în Crimeea". Ca răspuns, au auzit povestiri despre "ieftin.

Mergeam în Crimeea pentru pauza de primăvară. dar nu a funcționat. Ne-am dus la Sochi. Cu vremea, nici un noroc.

Sunt purtați copii pe stradă cu o pisică. Dimensionalitatea vieții, la fel cum am făcut în Crimeea sau în Caucaz!

cea mai mare parte a povestii va merge, sunt impresii de la plimbări de-a lungul coastei de sud a Crimeei de la Yalta la Foros. Și ne pregăteam deja pentru o întâlnire cu Crimeea. Primele patru zile în Crimeea au fost reci și înnorate. Temperatura aerului este de aproximativ douăzeci. De obicei în Crimeea este însorită în timpul verii, cerul este albastru și neclintit și, prin urmare, "non-fotogenic" pentru. Un oraș extrem de confortabil, cu multe locuri pitorești. Dacă suntem în Crimeea. asigurați-vă că mergeți acolo. Nu excursii în Crimeea. care se întâmplă fără a vizita Cuibul Răsunetului.

08.08.05 Mikhail Samofalov

pe fermă. Dimon a trimis deja la prieteni și foto-primire admirative răspuns, Clement a învățat. în cascadă, și apoi în cealaltă (acest lucru este în Crimeea, deficitul de cascadei, și Islanda se potrivesc pentru a redenumi. urcat din adâncurile pământului și aproape ne-aspirate împreună cu alți privitori. Acesta este un raport fotografie de mișcare.

pe i-imagini, soția mea și-mi plăcea cu adevărat raportul de fotografie al lui Sergei Gasparyan cu o odihnă în Loret-de-Mar. aici aer. Am reamintit imediat Crimeea. și acest efect a fost puternic intensificat datorită înfloririi. și înainte de mine raportul privind vizita după ani, astfel încât 20ty din Coasta de Sud a Crimeei)))

17.08.06 Mikhail Samofalov

Italia +35 (nu este serios pentru noi). Crimeea preferată (în această căldură nu mergem niciodată). Tenerife (nu, nu știu dacă va exista destulă putere pentru comentarii despre Peter și Baltic.) Poate că sunt mici fotoreporturi.

în vacanța de toamnă, copiii în mâini și plimbări în Crimeea. Și în acest weekend am vizitat atât de iubit. Așa cum am promis mai devreme, într-un alt răspuns, în cele din urmă v-ați împărtășit un fotoreport.

cu tine un raport de fotografie al vacanței mele, în opinia mea. Este vorba despre Crimeea, mai precis despre Lumea Nouă, care este înăuntru.