O călătorie în munți este o săgeată, un cămilă și un castron de piatră

O excursie la muntele Strelna vara și alte locuri interesante

Ei s-au întâlnit direct în fața hidrocentralei și au plecat. Era sâmbătă dimineața. Prin urmare, nu a existat niciun trafic. Drumul era bun pretutindeni. Au ajuns repede la Zolnoye.

Acolo pe următoarea viraje abrupte (în continuare se pare că micul magazin era încă) - sa întors pe drumul spre Strelnaya. Deja drumul nu era atât de bun. Dar suntem încă pe terenurile de roți! Am trecut punctul de control. Direcțiile plătite.

O călătorie în munți este o săgeată, un cămilă și un castron de piatră

Masina din fața punctului de control. Când mergeam înapoi.

Și au început să urce în munte cu mașinile. Există deja un drum pietruit, în unele locuri rădăcinile copacilor distrug drumul. Dar poți conduce pe orice mașină, curate. Cu cât era mai mare, drumul devenea mai îngust. Am fost foarte norocoși - ne-am dus dimineața, aproape că nu erau mașini. De câteva ori trebuia doar să mă despart.

În partea de sus sunt două locuri de parcare: primul, cel inferior - pentru autobuze, al doilea - chiar în fața intrării - pentru mașini. Dacă există o mulțime de mașini, nu va mai fi suficient spațiu. Dar când am ajuns - erau aproape singuri. Din parcarea inferioară pe jos pentru a merge la 400 de metri, dar în pădure cred că va fi frumos să treci prin metri în plus.

Am trecut de intrare și am mers ușor de-a lungul drumului larg de asfalt. Am ajuns pe scări. Cel mai recent, tocmai a făcut această scară cu garduri. Pe de o parte, e bine. Persoanele în vârstă vor fi mai confortabile în vizitarea acestui loc. Dar, pe de altă parte, simțul libertății de mișcare pe munte a devenit limitat. Dacă mulți oameni vin acolo și acolo va fi în același timp chiar și o persoană de 30 de ani - aceasta nu va fi deja confortabilă și aglomerată. Pentru că există o scară, dar este proiectată pentru o lățime de 2 persoane și o punte de observație - nu, bine, asta înseamnă 5-6 persoane în mod normal. Și mai mult - va fi inconfortabil! Această "lățime de bandă" este puțin alarmantă.

O călătorie în munți este o săgeată, un cămilă și un castron de piatră

Ie a făcut un obiect turistic, dar nu sa gândit la prezența mare a acestui obiect. Dar este necesar să ne străduim să creștem prezența. Dar cum se poate realiza acest lucru dacă există restricții fizice în vizitarea acestei instalații, pe care ei înșiși i-au construit?

Și eram acolo singuri! Și am fost grozavi acolo! Vederi frumoase ale marginilor native! Volga-frumusețe, Munții Zhigulevskie. Foarte frumos! De pe site-ul puteai merge direct prin poarta catre pietre. Deși poarta a fost închisă Dar nu ne-a oprit. Și numai acolo simțiți toată libertatea și spațiul patriei noastre. O mică fotografie. S-au epuizat cu aer pur și au condus. Copii ne-au plăcut și noi!

Mai departe pe plan - Cupa de piatră. În aceste părți, călătoriile sunt foarte plăcute. Am ajuns la Shiryaevo.

O călătorie în munți este o săgeată, un cămilă și un castron de piatră

Am cumpărat bilete și o hartă (pentru informații) și am condus la punctul de control.

Lectorul 2 gratuit, pe care călătorea al doilea echipaj

Înainte au existat ploi, dar probabil nu foarte puternice. Așa că ne-am dus la parcarea de lângă Bowl de Piatră, fără probleme. Mulți șoferi de mașini nu-și asumă riscuri, l-au lăsat cu mult înainte de Bowl de Piatră. Apropo, de vreme ce locul a fost închis de munți - nu era atât de proaspătă să respire acolo ca la Strelna

O călătorie în munți este o săgeată, un cămilă și un castron de piatră

Era fierbinte și nu era nici o briză proaspătă. Diferența era palpabilă. Sosind deja pe terenurile murdare de pe parcare, am decis să luăm o gustare și să-i hrănim pe copii. Au mâncat - și s-au dus la Bowl Stone. Au luat apă, au rămas acolo puțin. (probabil mâncau mai mult) Am continuat. Nu am avut așteptări speciale din acest loc, am vrut doar să vizitez aici.

Am lăsat din nou calcașul de piatră din Shiryaevo - era încă timp și efort. Și am decis să mergem la Muntele Camel. Am trecut pe drumul de lângă muzeul lui Repin. Dar nu au mers acolo - nu a fost inclusă în plan. Data viitoare! Și am mers pe drumul de-a lungul Volgăi și a pietrelor. Drumul era foarte îngust, stâncos și nu foarte confortabil. Nu aș merge la BMW acolo. Există o suspendare a jeep-ului. În caz contrar, după o călătorie, puteți merge direct la serviciu. A fost extrem de dificil și dificil să se disperseze acolo. Nu știu, pentru că este posibil un drum rău, drumul părea foarte lung și plictisitor. Uneori mi sa părut că am trecut pe aici. Pentru că au mers și au plecat, unde este Muntele Camel? Dar nici măcar nu aveam unde să mă întorc.

Dar în sfârșit am ajuns la Camel!

O călătorie în munți este o săgeată, un cămilă și un castron de piatră

Am urcat pe munte. S-au sculat chiar și cu copiii - au făcut poze. Să mergem în lateral. S-au găsit galerii acolo. Stradă era de +30, și în cel mai bun caz probabil era +20. Era chiar rece.

Ne-am îndreptat spre pantă - încă am făcut o fotografie a Volgăi și a țărmului nostru

Fiind plini de munți, au coborât la Volga. Țărmul este stâncos - nu că am fost aruncați cu pietricele cu copiii din Volga, sunt puțin supărați. Acum se întunecă. Copiii au început să bea (copiii au fost obosiți) și am decis să mergem acasă.

Apropo, de-a lungul Volgăi, când ne-am întors, am observat o mulțime de corturi. Oamenii se odihnesc. Bine facut!

O călătorie în munți este o săgeată, un cămilă și un castron de piatră

Fotografii de la camera foto Sasha. Echipa mea a fotografiat destul de puțin și doar mi-a făcut poze

Toate fotografiile despre călătoria spre Dealul Strelnuy, Kamenna Chasha, Muntele Camel pot fi găsite în secțiunea Galerie Foto.