Numărul pasului 198, în cazul în care mormyshka nu a dezactivat!

Ieri am promis un articol despre actualizări, dar amintirile fierbinți de pescuit nu s-au răcit încă - voi scrie cum am prins crapul crucian ieri. Vor fi mai multe fotografii, așa că relaxează-te cu mine. Ceea ce este cel mai important - în timp ce pescuisem, nu mi-am amintit niciodată de Internet, despre site-uri, despre actualizări ...

Sa ridicat la ora 4 dimineața și a început să se adune. Am pregătit să iau o gustare cu mine, am făcut ceai și am examinat tijele de pescuit. Pe un mormyshke atașat el a observat că nu există practic nici o coadă a liniei. Podergal pentru mormyshku - păstrează ...

La ora 5.15 am urcat la Duster și am condus de la Tver la Bezhetsk. Este mai mult de 120 km într-o direcție. Lumina devine mai devreme, iar la ora 7.30 suntem deja în fața unui iaz uriaș, în care există crap foarte mare.

Numărul pasului 198, în cazul în care mormyshka nu a dezactivat!

Aproximativ 5 ani în urmă, crucianul din acest iaz a fost foarte puțin adânc. Dar peștii erau plini și rotunzi. Acum este deja crap mare de la 400 g la un kilogram și mai sus.

Au văzut o grămadă și s-au dus la ea. Întreaga zi a fost vânt puternic. Și vremea sa schimbat dramatic. Ieri a fost de 15 grade sub zero, iar astăzi există un ușor dezavantaj.

A scos o gaură și a început să vină peste un mic camion, cei mici prinși de cârlig de mai multe ori. Am decis să mergem în jurul iazului. Au început să prindă la țărm. A scos o cârpă mică. Apoi, în creștere, nodul a căzut puternic în jos. Deci, numai peștii mari de pește. Dar el nu a putut prinde. Câteva minute mai târziu, am reușit să scot un burlac. Kharchevy în noțiunile mele - mai mult de 150 g.

Și am și această regulă: dacă am scos 6 cozi - a avut loc pescuitul!

Numărul pasului 198, în cazul în care mormyshka nu a dezactivat!

Găseau 5 găuri și se mișcau constant de la unul la altul ... Ar fi putut trage 5 bucăți de lucruri grosiere și mici, duzină și jumătate. După aceea am decis să-mi caut prietenii. Am venit la ei și au reușit deja să scoată câteva crapuri uriașe. Mai multe crap nu au crezut și s-au așezat să ia cina, și m-am dus în jurul găurii pentru o gaură în speranța de a prinde cel puțin o coadă atât de mare.

Ieri am scos o minge întunecată și o cheie, nepoata mi-a cerut să-i arăt peștele. Ultima oară când i-am arătat mari mormoni, mi-am adus aminte și mi-am cerut să deschid giulgiul. A spus că mâine voi aduce un pește mare și veți vedea ...

Dar peștele nu a luat ... Au observat că un grup bun de pescari s-au adunat, au intrat într-o grămadă. Am găsit o gaură liberă și am coborât mormyshka cu viermi de sânge. Poklevok nu a fost ... am început să schimb jocul - apoi neted, apoi mai rapid, apoi în partea de jos, apoi ridicat mai sus. Tăcere ...

M-am hotărât să tremură ușor în fund și apoi m-am aplecat brusc. Crapul mi-a văzut mormyshka și a tras-o în gura imensă de sus. Am tras imediat. Cine a scos un rubin mare mă va înțelege. Adâncimea era de numai 5 metri și este atât de plăcut să trageți pradă care înconjoară și încurcă.

Numărul pasului 198, în cazul în care mormyshka nu a dezactivat!

Sunt deja destul de liniștit pentru a scoate orice pește mare. Am invatat sa pastrez linia de pescuit in asa fel incat, atunci cand acesta sa tresara, sa alunece intre degete, dupa care continuati sa scoateti linia de pescuit. Pauza este improbabilă chiar și cu o linie subțire de 0,1 mm. În cele din urmă, a condus crapul în gaură și la tras pe gheață. Egorka mare azi va vedea.

Am coborât molima și într-o clipă, nodul coboară. Tăierea și din nou aceeași greutate atârnă la o adâncime de cinci metri. Și acum două carasuri fac un zgomot în pachet. A plantat o vierme de sânge proaspăt și a coborât-o. Din nou în creștere și din nou în greutate plăcută. Acesta a fost foarte mare! A trebuit să strâng mai mult linia, să o mișc și să o ridic.

În cele din urmă, el a cedat și așteptam deja victoria asupra celui de-al treilea crucian. Dar ... nu am vorbit în zadar despre mormyshke fără coada liniei. Mormyshka crapat și frumos crap cu piercing în guma superioară în formă de mormyshki înotat departe.

Am început curând bumbac mormyshku. Înlocuit, coborât până la fund, dar mai mult nimeni nu a mutat vreodată un nou echipament. Dacă m-aș fi bandajat dimineața dimineața, aș fi reușit să scot nici măcar trei, dar mai mulți cruciani. Și așa, doar două grăsimi și o pierdere de o mormyshka foarte bun cu o croșetat ascuțit, care aproape niciodată nu a avut adunări!

Aici eo mizerie! Nu există nici un cui în potcoavă - pierderea potcoavei, nici o potcoavă - pierderea calului, pierderea calului - un mesaj foarte important nu a sosit la timp, un raport important nu a sosit la timp - războiul se pierde!

Am ajuns acasă și am lăsat carafa în baie. Ei au hibernat și au început să disceadă în baie. Bunicile au fost mulțumite și au hrănit peștii cu o rolă ... Și ce se va întâmpla în continuare - puteți vedea ...

Numărul pasului 198, în cazul în care mormyshka nu a dezactivat!

Am capturat totul, apoi voi reciti și trezi amintirile interesante ale uneia dintre zilele petrecute în natură, cu prietenii și odihnă pentru tolerul sufletului.

Opinii: 6 »

Felicitări pentru pescuitul reușit. Relaxarea în natură pentru webmasteri este foarte utilă.

Mulțumesc, Pavel! O altă cursă mică de seokrossa mea și vom mai odihni. Ciuperci, fructe de padure, pescuit ... Anul trecut, nu am mers niciodata pentru ciuperci - prostii!

Iar după o odihnă asupra naturii și care funcționează mai eficient, nu vă obosiți. Ai reușit să mergi la pescuit?

Ce delicios. Deci este imediat dorit și cum reușim cu toții. Întreaga poveste sa dovedit.

Asemenea povești, Albina, sunt scrise într-o singură respirație, pentru că reînsufleți în suflet toate momentele plăcute și incitante. Am scris acest articol în mai puțin de 45 de minute. Un pește este cu adevărat delicios sa dovedit. Razz:

Poveste plăcută! Îmi plăcea mai ales citatul despre lucrurile mici. Da, fără detalii - nu există un întreg, fără o picătură - oceanul.
Încă mai zăpadă în Tver?

Nu, Galina, nu există nicio zăpadă în Tver, dar zăpada este încă sub Bezhetsk. Și gheața este încă suficient de groasă. Pescarii sunt invitați să meargă din nou ...: x