Modul în care generalul de capre sa transformat într-o viață de capră

A fost necesar să se audă cum se folosesc materialele tehnologiei Kozlov, care desfășoară o activitate lipsită de sens pe platforma din Sharjah.

Locotenent-generalul Lev Kozlov testpilot.ru

După ce a petrecut noaptea în hotelul din Singapore "Paramount" ajungem la aeroport. Încărcarea se termină, aeronava este plină de cutii cu echipament de birou. În următorul loc de parcare este un alt An-124 cu emblema Institutului de Cercetare a Forțelor Aeriene la bord, tehnicienii săi sunt angajați în pregătire înainte de zbor. Noi știm că ei sunt membri ai echipajului generalului Leo Kozlov (uimitoare combinație de numele și prenumele), care a condus detașamentul de zbor al Institutului de Cercetare Air Force la aerodromul Chkalovsky lângă Moscova.

CITIȚI ȘI: "Scoops" în Marea Britanie. Cum ne-am încurcat de două ori în Farnborough

Modul în care generalul de capre sa transformat într-o viață de capră

În acest moment, acest echipaj, după ce a terminat un zbor record pe tot globul, sa întors acasă. Deportarea a fost planificată la două ore după aterizarea noastră cu alimentarea cu combustibil în Dubai și apoi la Moscova. De asemenea, a trebuit să aterizăm pe aeroportul Sharjah învecinat din Dubai. După ce le-am luat la revedere pe moscoviți și ne-am dorit un drum fericit, am zburat. Când am ajuns la Emirate, un motor ne-a refuzat. Ne asezam pe trei, urcam la parcare. Comandantul nostru face semn de manager și îi spune: „Condu în Dubai, există două ore pentru a sta jos Kozlov a explicat situația, a cerut să împrumute un motor de rezervă, pe care le transporta cu ei El le la Moscova încă nu au nevoie, iar noi vom livra eu .. în loc de cel eșuat și zburați mai departe. " Managerul a plecat, lăsându-ne în avion în așteptare agonizantă.

Câteva ore mai târziu se întoarce și spune că Kozlov a refuzat. Suna ca un șurub de la albastru - la urma urmei, nu ne-am îndoit nici măcar o clipă că ar arăta înțelegere și ne-ar ajuta. Comandantul a spus cu o încruntare „apoi contactat cu Kiev, lasa conducerea noastră decide sugestia mea - unload și gol pe trei a sărit la baza pentru a înlocui o unitate nu a reușit.“.

CITEȘTE DE ACEEA: "Nuci puternice" de la SBU, sau Baron Munchausen locuieste la Kiev

După ce a primit acordul, am plecat mărfurile de pe platforma din Sharjah (era necesar să se audă tehnica mamei Kozlov, să efectueze muncă fără sens) și mai aproape de dimineața a zburat la Kiev. O zi a sosit la aeroport și a început să aștepte sfârșitul lucrărilor la instalarea unui nou motor, care este un muncitor AN-22 „Antaeus“ a adus de la Zaporozhye. După aceea, a trebuit să ne întoarcem pentru încărcătura către Sharjah și să continuăm zborul spre Luxemburg.

Timpul trecea imperceptibil la cină, iar noi am mers în sala de mese. Ne-am așezat la mese, am câștigat amiabil linguri și brusc ... Nu credem ochii noștri - Kozlov intră în cameră însoțit de echipajul său! Kozlov a mormăit și, adresându-ne comandantului nostru, a spus solemn: "Bună ziua, Alexander Vasilyevich!". La care, fără să-și întoarcă capul, a răspuns: "Nu-mi salut caprele". Generatorul jenat deveni violet și se îndreptă încet spre ieșire.

Pentru 72 de ore și 16 minute de zbor, piloții au depășit o distanță de 50.005 de kilometri, din care 93% au trecut peste apele tuturor oceanelor globului. Aeronavele interne An-124 Ruslan s-au dovedit a fi cele mai bune, toate sistemele sale au funcționat fără probleme. În acest zbor au fost înființate 7 înregistrări mondiale și 10 de țări, iar zborul însuși a fost înregistrat în Cartea Recordurilor Guinness.