Konstantin andricopulos despre Grecia

Konstantin Andrikopulos, directorul de dezvoltare al Bosco Di Cilegi, și soția sa Olga au vizitat recent Grecia. Constantin ia spus PEOPLETALK cum a fost calatoria lui.

Pe de o parte, de mai mulți ani a fost rădăcinile mele ateniene împiedicat cunoștință cu partea de nord a Greciei. În special, cu frumoasa zonă a stațiunii Halkidiki. Pe de altă parte, am dezvoltat o mentalitate „europeană“ să se bazeze pe principiul à la carte: el a ales un cartonaș galben, indiferent plecat. Călătoriile spre stațiunile All Inclusive erau foarte rare pentru mine.

Dar vara Moscovei împinge să exploateze. De câte ori am auzit de la prieteni: "Vă deschideți ochii dimineața - este ploaie și frig în afara ferestrei. Am cumpărat un bilet - și acum zbori undeva unde e cald. Așa sa întâmplat în acest moment. La dispoziția a fost doar câteva zile, am vrut să-i petrec fără griji, în căldură și confort ...

După ce a auzit de la un prieten Irene Ceaikovski cu privire la vizita cu copii în Miraggio în Halkidiki, Olga și eu chiar nu am ezitat, sambata dimineata, imediat a zburat înapoi. Flota directă convenabilă a companiilor aeriene AegeanAirlines timp de trei ore, am zburat de la Moscova rece la Salonic, unde temperatura este de 32 de grade!

Transferăm de la aeroport și în cel mult o oră eram pe plajă. În Miraggio am fost întâlniți de Andrey, directorul general al hotelului, care ne urmărește pentru a ne face confortabil. Andrei este rus, iar soția lui Elena este o frumoasă femeie greacă.

Întregul complex Miraggio Thermal Spa Resort este construit în formă de roci, astfel încât nu există nici un vis-a-vis, ferestrele vidnytolko mare și orizont. Și cât de frumos să vezi ca o continuare a spațiului camerelor este o piscină mică!

Masa suedeză este cea mai bună masă pe care am văzut-o vreodată, nu este aproape nici un singur turcă de cinci stele. produse de calitate excelentă, o gama de lux: fileuri de chefal rosu, creveți, midii tocană - toate fără restricție și însoțite de servicii personalizate din partea personalului. În fiecare seară o bucătărie tematică: greacă, georgiană, asiatică etc. Prin urmare, restaurantul italian de pe podea de mai jos a rămas fără atenția noastră. Cu toate acestea, am vizitat restaurantul de coastă cu fructe de mare ALaCarte, foarte confortabil și romantic seara.

Confortul și ospitalitatea hotelului Miraggio Thermal Spa Resort nu te-au făcut să vrei să pleci de la hotel și să mergi oriunde pentru toate cele patru zile. Piscina în cameră, piscina centrală cu apă de mare, plajă cu nisip, spa excelent cu izvoare termale, care au fost descoperite în timpul construcției complexului acum doi ani.

Și marea pitorească, bineînțeles. Am fost sfătuiți să facem o excursie cu barca, astfel încât am descoperit toate plajele mici din zonă, fermecător și ușor accesibile. Mai ales barca cu căpitanul poate fi închiriată pentru 120 de euro pe oră.

Publicul predominant este cuplurile căsătorite cu copii. Hotelul oferă o gamă largă de servicii și divertisment pentru copii: complexul are un loc de joacă mare!

De asemenea, este impresionantă varietatea de divertisment pentru entuziaștii în aer liber: un teren de tenis de teren nou, un teren de baschet, un teren de tir cu arcul, închiriere de biciclete.

Un frumos "cireș pe tort" al șederii noastre la hotel a fost un mic magazin de modă ABBA. sortiment Eclectic, selecție de mărci și colecții amestec de bun gust, și, nu în ultimul rând frumos prezentate ca designeri greci, în plus față de marca californian.

Deci, patru zile au zburat cu o singură suflare. Părea mic, sub cerul insorit al Greciei, am vrut să petrec cel puțin o săptămână.