Cumpărarea unei case de închiriat cu răscumpărare - articole din mână în mână

Închirierea unei case cu răscumpărare este o altă modalitate de a achiziționa proprietăți imobiliare, ceea ce nu este atât de comun în comparație cu tranzacțiile ipotecare și de vânzare obișnuite. Ponderea acestor propuneri la Moscova și Sankt-Petersburg atinge abia 5%, iar în regiuni și mai puțin. Colegiul de redacție al IRR a decis să afle dacă această opțiune funcționează cu adevărat.

Cum funcționează?

Închirierea unei case cu răscumpărare vă permite să plătiți valoarea proprietății în întregime, dar în părți egale pentru mai mulți ani. Astfel, o persoană în același timp închiriază și răscumpără treptat locuințele. Cumpărătorul poate locui în apartament imediat după încheierea tranzacției, cu toate acestea, el nu are dreptul să dispună de proprietate până când nu a plătit întregul cost de locuință.

Pentru un cumpărător-chiriaș, această opțiune este convenabilă, deoarece el poate fi sigur că proprietarul locuințelor nu îl va cere să elibereze apartamentul (cu condiția să nu încalce termenii tranzacției).

Algoritmul de închiriere cu un buy-out este foarte similar cu cumpărarea și vânzarea obișnuite. Acordul implică trei părți simultan: proprietarul imobilului, cumpărătorul, el este locatarul, iar intermediarii sunt agentul imobiliar, avocatul care pregătește tranzacția, agenția imobiliară.

Apartamente de vânzare / Piata secundara

3 camere. apartament, str. Krasina, 2/90

Caracteristicile de cumparare a unei case de inchiriat cu o achizitie

Termenii tranzacției, cum ar fi termenii, valoarea plăților, nu sunt reglementați prin lege. Aceasta înseamnă că cumpărătorul și vânzătorul trebuie să convină asupra termenilor pentru încheierea contractului. Este permisă închirierea cu o achiziție pentru o perioadă de 1 an sau mai mult de 10 ani. Vânzătorul are dreptul să ceară o plată în avans, dar dimensiunea acestuia nu este, de asemenea, reglementată de lege.

Nicio plată în plus sub formă de dobândă

Atunci când faci o ipotecă, plățile excedentare pot ajunge în cele din urmă la 200-250%. În cazul unui contract de închiriere cu drept de răscumpărare, nu se acumulează nici o dobândă, iar chiriașul plătește numai suma convenită în momentul tranzacției. Cu toate acestea, vânzătorul poate pune prețul inflației și rata de închiriere în preț, și, astfel, prețul va crește în mod semnificativ.

Vânzătorul are nevoie de aceleași documente ca și pentru formalizarea unei tranzacții regulate de cumpărare și vânzare, iar cumpărătorul trebuie să prezinte un document care să ateste identitatea sa. Acesta este un plus imens, deoarece nu aveți nevoie să emiteți un certificat de venit, să dovedeți solvabilitate, să arătați o copie a manualului de lucru, ca în cazul unei ipoteci.

Masini / Mașini folosite

Dificultăți în căutarea vânzătorilor

Nu toți vânzătorii sunt de acord să vândă bunuri imobile pe acești termeni. După cum arată practica, în principiu proprietarii de locuințe nelichide, precum și bunurile imobile costisitoare, care este dificil de a vinde imediat, sunt de acord să închirieze o locuință cu răscumpărare.

Adesea, astfel de tranzacții sunt încheiate între rude, care primesc astfel anumite garanții.

Încălcarea contractului

Dacă cumpărătorul-chiriaș încalcă termenii contractului, atunci vânzătorul are dreptul să ceară o evacuare și acesta este cel mai mare risc de tranzacționare pentru cumpărarea unei locuințe în chirie cu un buy-out.

Citiți de asemenea

Inspirat de poveștile rușilor care s-au mutat în mare, dacă doriți, de asemenea, să părăsiți Siberia rece sau St Petersburgul ploios.

Alexandra, 31 de ani, Evpatoria

Sa gandit mult cu sotul ei sa se mute in zone mai calde si nu a putut alege un oras. Avem doi copii de 11 și 3 ani, așa că infrastructura a fost importantă - astfel că în apropierea mării, dar au fost și spitale, grădinițe, școli, parcuri, divertisment. Am mers la "inteligență" și am ales Evpatoria. Ei au cumpărat locuințe acolo prin buzunarele proprii, iar soțul meu a mers repede să lucreze cu un salariu mediu, deși ne-am speriat că ar fi dificil să-și găsească un loc de muncă.

Pentru mine principalul avantaj este clima. Ne-am mutat din Krasnoyarsk, unde iernile erau pur și simplu insuportabile pentru mine.

Serghei, 63 de ani, cartierul Lazarevsky

Mai aproape de pensionare, m-am gândit la o viață liniștită la mare, mi-am vândut proprietatea și am cumpărat 2 case unul lângă celălalt. Unul este mic pentru el însuși, al doilea este pentru oaspeți. Cu vârsta noastră, aceasta era singura modalitate de a face bani în zona stațiunii.

Două case nu sunt ușor de întreținut, așa că trebuie să muncești din greu. Noi crestem fructe și legume în curtea noastră, dar fără fanatism, astfel încât să avem destule pentru noi pe masă. La site-ul invitat cresc flori și copaci pentru a vă bucura de vizitatori.

Nu v-aș sfătui să mergeți la orașele din stațiunea de tineret, dacă nu vă faceți lucrurile proprii - fără avansare în carieră. Este mai bine să mergeți în orașe care trăiesc cu mai mult de un turism, de exemplu, Sochi sau Krasnodar. Marea va fi în continuare aproape, dar există mai multe perspective.

Nikolay, 40 de ani, Anapa

Ideea relocării a apărut în timpul unei excursii în jurul teritoriului Krasnodar. Pentru viață, mi-a plăcut satul de lângă Anapa, undeva în 15 minute cu mașina. La întoarcere au început imediat să acționeze - au vândut apartamentul și mașina, și în schimb au cumpărat o casă în acel sat.

Anterior, am lucrat la o agentie imobiliara de inchiriat, asa ca nu am reinventat roata si am facut ce pot. A lucrat cu soția, dar în cele din urmă a trebuit să extindă personalul și să angajeze mai mulți oameni.

Sincer, încă nu văd niciun contra în mișcarea noastră. Dacă nu doresc să trimit copiii la universități mai prestigioase, dar nu este o problemă.

Îi plac ocazia de a ieși adesea pe mare, dar în același timp au la dispoziție totul pentru o viață confortabilă în oraș. Produse de uz casnic la un preț plăcut - o altă grăsime plus.

Anna, 32 de ani, Adler

Nu vreau să stric curcubeul celor care visează la sud, dar am o experiență proastă de mișcare.

Soțul meu lucrează în logistică, iar în primele 3 luni nu am putut găsi un loc de muncă și am primit un loc de muncă la hotel. Era greu să trăiască pe un salariu, dar am făcut-o. Drept urmare, soțul a obținut un loc de muncă, după care am intrat treptat.

Deja în primul sezon de vară, mi-am dat seama că clima caldă nu mă convine deloc. După un an de viață, am început să-mi pierd rudele și prietenii.

Vă sfătuiesc să nu repetați greșelile noastre și să vă pregătiți temeinic pentru mutare. Este mai bine să mergeți mai întâi pentru a verifica situația din diferite orașe decât să faceți o alegere în privința recenziilor pe forumuri.