Cat, cocoș și vulpe recenzii și recenzii de carte, isbn 978-5-9268-1891-5, labirint

2-nd Roshinsky de călătorie, casa 8, clădirea 4 115419 Moscova, Federația Rusă

+7 (495) 231-46-79 +7 (495) 780-00-98 +7 (495) 723-72-95

Pisică, cocoș și vulpe

Discursul povestirii folclorice ruse în relatarea lui Mihail Bulatov. poveste populară rusă despre un cocoșel neascultător, care are același în dinți la vulpea, nu numai pentru a spune cititorilor un pic despre modul în care este important să se efectueze instrucțiunile părinților, dar, de asemenea, da o mulțime de impresii luminoase - după toate ilustrațiile pentru a fi pictat de Yuri Vasnetsov!

Preț: 135 RUB RUB
  • Cat, cocoș și vulpe poveste populară rusă în retelling de Mikhail Bulatov. Povestea populară rusă despre cocoșul neascultător, prins în dinții vulpei, nu este doar o poveste

(recenzii 2 / evaluări +1)

Citeam cu fiica mea (3 ani) o saptamana in fiecare zi, fiica mea insasi a ales din toate cartile: isi pare rau pentru pisica, care a ramas singura. O altă întrebare a fiicelor: de ce pisica este ștersă cu un prosop, nu are servetele?
    Moralitatea în poveste este prezentă, ilustrațiile lui Vasnetsov sunt confortabile, basmul în sine este ușor și ușor de citit.
    Împreună cu alte cărți cu ilustrații, Vasnețova a devenit cea mai populară cu fiica ei (în special, împreună cu poezia lui Prokofiev)

(comentarii 121 / tarifele +44)

Nu am putut trece de carte. În copilăria mea eram așa. Am vrut cu adevărat ca fiul meu să citească cărțile cu ilustrațiile lui Vasnetsov.

(recenzii de 6 / evaluări pentru 4)

Prieteni, totul este bun: imprimare, poze, dar cum se termina? "Deci, cocoșul a murit." baieti, pisica pisica nu a salvat. în această carte. vulpea la târât în ​​gaură și a mâncat .. Sunt supărat cu un astfel de final, totuși pentru un copil pe care l-am cumpărat. nu mi-a plăcut.

(recenzii 19/40 + tarife)

(recenzii 3/3 evaluări)

Cartea nu este rea, textul este ușor de citit, nu există dorința de a înlocui cuvintele, dar ilustrațiile lasă mult de dorit, indistinct, ca și cum ar fi întins, culorile sunt plictisitoare, creând un sentiment de murdărie pe hârtie. Fontul este mare, ilustrațiile sunt aranjate în funcție de text, nu merg înainte și nu rămân în urmă. Cartea aceleiași edituri "lup și capră" a lăsat impresii mult mai bune: fiicei mele (3 ani 3 luni) și mi-a plăcut mai mult

(opinii 1239 / număr de voturi)

Întreaga serie de cărți cu ilustrații de către Yuri Alekseevich Vasnetsov provoacă doar cele mai pozitive emoții. Bucurie plăcută! Un mic prova pentru ea la editura "Rech"!
    Vasnetsov, desigur, este un excelent maestru al detaliilor. În această carte, în plus față de răsucirile și răsucirile personajelor principale, este foarte interesant să urmați mouse-ul gri mic cu copilul. Aici pe pagina 5, el dansează pe pervazul ferestrei mansardei, la pagina 9 - a furat porumbul din porumb și se grăbește să se retragă în mod liniștit și imperceptibil. Pe ultima pagină, el valuri sale cititori tineri, din cauza prosopul pe care scrie „END“, imediat amintind cititorului un adult - un băiețel amuzant de film bine-cunoscut și sentința finală: „Și ce faci aici, filmul este deja terminat!“ :-)

În plus, împreună cu această carte este minunat să jucați în "Fold square" al lui Nikitin. Desenați o colibă ​​pe o bucată de hârtie, astfel încât fereastra să aibă aceeași dimensiune ca pătratul care a fost asamblat. Și în cursul unui basm pentru a oferi copilului cât mai curând posibil, pentru a închide fereastra (Circuite pătrate pliate) pentru a Cock nu a putut uita pe fereastră, și Fox nu a fost mâncat. Treptat, sarcina poate fi complicată prin selectarea de pătrate din mai multe detalii. Și dacă există și papusi de mănuși de eroi la domiciliu - totul, copilul este dus pentru o oră.
    Este păcat că în "Labirintul" acest joc nu mai trebuie să fie cumpărat.

(recenzii de 192 / plus 2454)

Cockerel, Cockerel,
    Scallop de aur!
    Priviți fereastra:
    Îți dau mazărea.

Da, este același basm. Sau mai degrabă, există două basme cu un astfel de complot: "Cat, cocoș și vulpe" și "Cockerel - un pieptene de aur". În cea de-a doua poveste, se adaugă încă un caracter - "Thrush". Și, împreună cu pisica, pisicul reușește să salveze cocoșul naiv și stupid de la vulpe la sfârșitul basmului. Și în unele versiuni ale basmei "Cat, Rooster și Fox" reușesc. Și apoi, la Mikhail Bulatov, vulpea mănâncă cocoșul, sfârșitul povestii este tragic. Au, mamele și tații asta în minte.

A tipărit o carte în Letonia cu o circulație de 7.000 de exemplare. Surprins este un sfârșit absolut gol și alb. Nu este obișnuit cu o carte de 8 coli.

(recenzii 26 / +33)

Deja mai mult de o generație de copii a crescut pe desenele lui Vasnetsov. Liniile moi si culori retușate, motive rusești, ornamente și elemente ale vieții naționale - toate acestea fac ca fiecare carte cu basme din ilustrații ale artistului, un incredibil dragă, „bun“, și a amintit pentru o viață întreagă.
    Da, unele povești sunt uneori crude, dar trebuie să ne amintim că un copil nu ia niciodată totul literalmente. Pentru el, viața este un joc, și numai la o vârstă conștientă, la școală, învață să distingă fanteziile de realitate. Apropo, dacă ești atent, aproape toate poveștile, fie că frații Grimm, Andersen, Charles Perrault, au fost scrise la acel moment nu pentru copii. Odată cu dezvoltarea științei psihologiei, era natural ca tot ce sa scris pentru copii să se adapteze. În acest caz, moralul acestei povestiri cu cocoșul este clar evident, nu încercați soarta de mai multe ori, există o limită pentru tot. Firește, cocoșul a fost furat și mâncat. Imaginea unei pisici plângând la sfârșitul povestirii, chiar și eu, un adult, mi-a atins inima.
    Designul cărții ca întreaga serie, la înălțime. Imprimare de înaltă calitate, foi groase, format convenabil. În opinia mea, ilustrațiile lui Vasnetsov privesc în mod ideal o astfel de hârtie, există un sentiment că doar pictat, textura grafitului, acuarela este vizibilă. Melovka nu transmite astfel de lucruri, cu excepții rare, de exemplu, desenele lui Nikki Goltz sunt dezvăluite într-adevăr doar pe o astfel de hârtie.
    Încercăm să strângem aproape întreaga serie "Cartea dragă a mamei mele", pentru biblioteca de familie. Vreau ca în familie, unde viitorii copii vor fi bilingvi, își vor aduce aminte de cultura noastră rusă și astfel de cărți au evocat un sentiment dulce de nostalgie și căldură în casă. Numai în acest fel respectul și iubirea față de patrie, valorile familiei tradiționale sunt stabilite, deoarece totul vine din copilărie.

P.S: Dragă Rech Publishing House, intenționați să publicați cărți într-o astfel de serie cu ilustrații ale genului May Miturich? Acest ilustrator merită cu adevărat o atenție deosebită.