Călătoria noastră magică în Crimeea

Ați văzut cel puțin o dată în viața voastră, cum o pisică aduce la picioarele proprietarilor mouse-ul prins?))
În același timp, pisica se află lângă proprietari și demonstrează cu toată aparența că este mândră de sine și se așteaptă la cel puțin laudă.

Visarea nu este dăunătoare 😉

Această frumoasă casă de 2 etaje, apropo, sotul meu și am observat anul trecut, când am mers pe o "lună de miere". Am mers de-a lungul plajei de Aur și "mi-am întins buza" - a spus soțului ei: "Vreau să trăiesc așa! Stânga - și imediat pe plajă! Frumusețe!)) "Dar atunci nu mi-am putut imagina că un an mai târziu nu voi trăi doar pe plajă, ci în această casă și chiar aproape întreaga familie =)

Și totuși, soțul meu și cu mine, până de curând ținute secrete de la toata lumea din casa este pe plaja)) Chiar și atunci când am debarcat cu sacii din taxi și managerul ne-a dus la cabana noastră, între clădiri părea o bucată de mare și a început să se audă clar sunetul valurilor. A fost o surpriză plăcută pentru rude, pentru că soțul meu și eu în prealabil "a avertizat" că marea va fi la câteva minute mers pe jos =)

Călătoria noastră magică în Crimeea

Hotelul este numit "Robinson's Hut" (Feodosia, Crimeea), dacă nu, o recomand foarte mult!

Aceasta este viziunea din fereastra camerei noastre =)

Și aceasta este vederea de pe terasa casei noastre =)
Adevărat, este adevărat casa de pe plaja)) De la pridvor coborâți și imediat nisip auriu! =)

Călătoria noastră magică în Crimeea

Nu este nevoie de saci de plajă, nu te îmbraci ... Costum de baie, palmă și du-te!))

"Golden" această plajă este chemată pentru un motiv, este un amestec foarte frumos de aur de nisip și coajă de rocă. Apele de mare au lucrat bine peste resturile de cochilii: le-au întors, făcându-le netede și nu strică pentru tălpile picioarelor. Nicăieri în Crimeea nu am văzut un astfel de nisip, aceasta este cea mai bună plajă pe care am văzut-o vreodată!

Anul trecut, mi-am adus în memorie un borcan întreg de astfel de nisip))
Îmi place să mă uit la ea și să-mi amintesc acele zile fericite și fără griji ...

Călătoria noastră magică în Crimeea

Acestea sunt părinții mei. Cele mai bune din lume!
Tata sa opus mult timp și nu a vrut să meargă cu noi, tk. Acum construiește o casă, în fiecare zi își merită greutatea în aur. Dar am vrut atât de mult să tata într-o odihnă bună (nu doar timpul petrecut cu familia sa, și anume restul), și am putut să-l =) Și acum totul convinge încă, și este iubire incurabil pentru Crimeea! =)

Traseele vechi din noua compoziție ...

Du-te în apropierea Sudak, și nu pentru a merge pentru o plimbare de-a lungul traseului Golitsyn - nu am putut permite)) Prin urmare, o zi a mers în satul Lumea Nouă, să se plimbe de-a lungul celebrul traseu, tăiat în 1912, pantele munților stâncoși special pentru sosirea regelui Nicholas II.

Aceasta este una dintre cele mai frumoase locuri din apropierea Sudak, așa că, dacă sunteți de planificare pentru a vizita acele părți, asigurați-vă că pentru a lua o excursie la o plimbare pe traseul Golitsyn - nu va regreta!

Călătoria noastră magică în Crimeea

Frumusețea acestor locuri este impresionantă!

În Feodosia, am avut norocul să observăm lună superioară, a fost foarte frumos (datorită unui zoom de 50x)! Am citit pe unul dintre site-uri că este mai puternic decât de data aceasta că luna plină se va apropia de planeta noastră numai în 2034.

Webcam-ul de pe malul apei din Feodosia este neobosit pazit de prieteni cu pene =)

Cu telecabina spre Muntele Ai-Petri

A doua parte a restului petrecut în Alushta: soțul meu și ador pe Alushta pentru că este foarte convenabil din punct de vedere geografic, de unde puteți ajunge rapid la un număr imens de locuri interesante.

În primul rând, ne-am dus la muntele misterios Ai-Petri, despre care oamenii sunt multe legende și povesti diferite. Au urcat telecabina din satul Miskhor. Această căruță este considerată unică și inclusă în Cartea Recordurilor Guinness: între stațiile de mijloc și cele superioare se întinde cea mai lungă perioadă de neacoperire din Europa. Lungimea sa este de 1.670 de metri și unghiul de urcare în apropierea munților 46⁰, prin care ascensorul Mishor - Ai-Petri este printre cele zece teleferice cele mai spectaculoase.

Călătoria noastră magică în Crimeea

De regulă, cei care nu au fost pe munte Ai-Petri, sunt locul de top pustiu, cu dinți ascuțiți, în cazul în care puțin spațiu și în jurul stânci abrupte. Și mi-am imaginat că drumul până în vara anului trecut nu a crescut acolo)) De fapt, partea de sus Ai-Petri este un platou imens și aproape plat pe care a crescut un mic oraș tot felul de divertisment, cafenele și magazine cu suveniruri.

dinți ascuțiți de pe platou, de asemenea, este (ele pot fi văzute în mod clar în fotografia de mai jos), mai mult decât atât - mulți turiști au crescut pe un platou, nici măcar nu dau seama că puteți merge direct la dinți, și apoi a deschis punctele de vedere doar minunat!

Aici suntem fotografiați pe platoul propriu-zis, la doar câțiva metri de stația superioară a telecabinei.

Călătoria noastră magică în Crimeea

Și acesta este punctul de vedere din dinții lui Ai-Petri în același loc pe care l-ați văzut în fotografia anterioară =)
Este o păcat că nici o fotografie nu poate să transmită, cum există de la senzația de înălțime uluitoare!

Dinții formați datorită intemperiilor treptate ale pietrelor de calcar de pe recifurile Mării Jurase Superioare.

Călătoria noastră magică în Crimeea

Mama în șoc din înălțimea amețitoare a frumuseții =)

Am coborât din cimitire și am mers să vedem una din peșteri. În total, pe Plaiul Ai-Petri există mai mult de 300, dar numai trei pentru turiști. Apropo, despre existența peșterilor pe Ai-Petri, de asemenea, nu toată lumea știe cine este pe platou crește. Dacă mergeți, veți merge cu siguranță într-una din peșteri, merită! Numai acolo este rece, ia lucruri calde cu tine =)

Și apoi ... Și apoi am ales să "gustăm" o cafenea chiar pe marginea stâncii! Cafeneaua este numită și "Ai-Petri", iar data viitoare o voi alege din nou exclusiv!

Pe platou, desigur, doar un număr imens de cafenele (nu aveți timp să ieșiți din cabina telecabinei, cum sunteți invitați imediat să mâncați din toate părțile!), Dar nici o altă cafenea nu se poate lauda cu o astfel de locație bună! La început am fost straniu înfricoșător să se așeze pe canapea, se pare că designul pur și simplu nu va susține greutatea noastră și se prăbușește cu noi în abis ...

Călătoria noastră magică în Crimeea

Vederea de la această cafenea este atât de înfricoșătoare și nerealistă frumoasă!
Și fără pahar, vântul trece prin baruri ...

Nu pot să o pun aici =)
Dulce delicios - fum! Acum pregătesc asta acasă. Asta inseamna ca incerc)) Pentru ca este la fel de gustos ca acolo, inca nu functioneaza inca))

Călătoria noastră magică în Crimeea

Ai-Petri coborî într-un microbuz, de-a lungul unei serpentine. Soferul este un tip tanar, in varsta de 20-22 ani. El a condus ca nebun! Ne-am rugat tot timpul. Am adus viu, dar înspăimântat, la Yalta. Numai acolo am "eliberat" =)

Aniversarea nunții de pe vârful South Demerdzhi

Și știi ce-ți voi spune? Acest lucru a fost rău nerealist.
A fost cea mai memorabilă excursie a odihnei noastre în Crimeea.
Și știi de ce ...

Călătoria noastră magică în Crimeea

Pentru că a fost o grămadă de adrenalină incredibilă! Atât de frică că nu am fost niciodată.
Și masa de prânz în cafenea pe marginea unei prăpăstii, și coborârea la viteza ametitoare cu Ai-Petri pe un streamer cu ascuțit său se transformă 180 de grade - totul stins cu fundalul a ceea ce am experimentat, ridicandu-se la partea de sus a Demerdzhi.

Drumul spre Ai-Petri, deși este o serpentină, dar este încă asfaltat și unghiul de ascensiune este mic, adică întregul drum înainte este vizibil, dacă nu conduce la viteză, atunci nu este un pic infricosator. Iar drumul spre sudul orașului Demerdzhi pare, la început, trivial, iar cea mai mare parte trece printr-o zonă împădurită, fără serpentine. Dar când intri deja în platoul propriu ... Unghiul de înălțime este mare, nu mai există nici o vedere înainte, la 5 metri necunoscut ... Mașina se urcă încet în sensul literal al cuvântului de pe pietre. Se pare că în orice moment mașina își va pierde aderența pe "drum" și va zbura în jos ... Este teribil, dracu '! Stânga și dreapta pauze ...

Călătoria noastră magică în Crimeea

Deja când ne-am oprit la platou și șoferul unei mașini off-road parcate chiar pe marginea stâncii, nevasta mea Katyushka de 10 ani a izbucnit în lacrimi. Ei bine, cu adevărat înspăimântător! Chiar și tatăl meu a plâns "Lasă-mă ... din nou ... niciodată!"))

Am marcat aniversarea nunții chiar acolo, bea o sticlă de șampanie din Crimeea.

Și șampania, trebuie să spun, lucrează minuni =) Frica dispare aproape complet, urcăm la vârfuri de dragul fotografiilor frumoase)))

În partea de sus a South Demerdzhi, 1239 de metri deasupra nivelului mării.

Călătoria noastră magică în Crimeea

Dar punctele de vedere din sudul orașului Demerdzhi, atât de frumoase încât nu regreți nimic ...

An de la nuntă =)

Pe platoul din sudul Demerdzhi. Caii nostri puternici ne asteapta))

Călătoria noastră magică în Crimeea

A fost mult mai interesant - sa dus la cascada Jur-Jur, sa dus la Alushta acvariu, care conține o vastă colecție de marin și pești de apă dulce, de echitatie pe aceeași barcă (cu o baie în mare deschisă printr-un șir de caractere), a mers cu tata la pescuit la mare adâncime. Toate fotografiile de aici nu pot fi plasate, sunt prea multe.

Prima dată în viața mea erau în parcul acvatic. Nu este cel mai mare din Crimeea, dar ma impresionat foarte mult! acum mi-a placut cel mai mult la aceste două slide-uri, care au nevoie pentru a merge în jos la chifle - du-te și relaksiruesh o astfel de distracție!

Aici aceste diapozitive sunt deja hoo!)) Sentimentele nu trec! Nu stiu cum copiii nu se temeau sa mearga!

Călătoria noastră magică în Crimeea

Și există câteva dintre acestea aici, un astfel de jacuzzi în aer liber)

Și deja în ziua plecării, copiii au fost adusi la o petrecere pentru copii cu un "petrecere" spumoasă. Pentru o lungă perioadă de timp nu am râs atât de mult))) În cazul în care dvs., în cazul în care un străin - nu fac)

O parte din ceea ce am adus din Crimeea de data aceasta =)
Stau aici, sortez toate bogățiile și mor de nostalgie pentru acele margini ...

Dacă totul merge bine, atunci vom merge în Crimeea în primăvară, în acest moment al anului este destul de diferit.

Diagnosticul - "bolnav de Crimeea", este incurabil! 🙂

Călătoria noastră magică în Crimeea

P.S. Cui îi pasă, chiar și mai multe fotografii din această călătorie pe pagina mea din contact.

Vă mulțumim pentru Tatiana, călătoriți la Crimeea preferată! Îmi place plaja de aur în cazul în care am avut o mulțime de timp liber, ne-am dus întotdeauna să facă baie este acolo, și nu la cea mai apropiată plajă, în cele mai Feodosia. Acum vreau să Ai-Petri și Demerdzhi)))

Tanya, abia acum ți-am citit raportul despre călătorie, deși am făcut o scrisoare cu privire la utilitatea ta.

Cât de răcoros ați petrecut timpul! - întreaga familie cu astfel de! aventură, distractiv! Am deja lacrimi de bucurie!
Vă doresc fericire. sănătatea întregii familii și succesul în viață!