Călătorește cu familia în oraș

Voi începe povestea ca întotdeauna de departe. "Vreau o vacanță!", A spus soția, scoțând fetița de patru luni. Și ar putea fi înțeles - ocolirea sarcinii, nașterea și încarcerarea în 4 pereți cu un copil în brațele tale va câștiga despre odihnă și schimbare de situație! Și vreau și o vacanță! Am început să ne gândim cum și cum să organizăm și apoi am văzut rapoartele lui Denis Tazhate despre vizitarea unui nou parc de biciclete în Krasnaya Polyana. Și mi-am dat seama că vreau să merg cu bicicleta la munte, mai ales că tovarășii și frații mei din topor și lopată au construit parcul meu de biciclete - am vrut cu adevărat să le evaluez munca.

"Voi skate, și noi ce?" - a urmat o întrebare destul de rezonabilă a soției sale.

- O să ne dăm seama, am răspuns eu.

Deci, introducerea este terminată, mă îndrept spre povestea călătoriei. Voi începe, probabil, cu zborul. Dvudetnomu familia noastră de bilete de avion costa 36 de milioane, în S7 este nici o problema cu transportul bicicletei nu au avut, și suntem atât de ambalate încât valiza, un rucsac turistic mare si geanta cu Veli și de protecție a cântărit 20 kg.

Călătorește cu familia în oraș

Am organizat ziua după cum urmează:

- la 8:30 sa trezit și după toaleta de dimineață a fost frânată și a dat lovitură de somn Kolka să se pregătească pentru micul dejun.

- la ora 9:20 ei au mers la micul dejun, au mâncat și au lovit într-o încercare de a alimenta pe Kolka, care se lipi de televizor.

- la ora 11:00 după micul dejun, tot felul de deghizări și adunări de lucruri, în cele din urmă au ieșit în stradă și s-au îndreptat spre ascensor, îndemnându-l pe Kolka să fie distras de tot.

- 11:30 am început să patineze, și soția sa urcat în munți, cu brațele Vasilisa, lăsând-scaun pe siguranța mașinii de cablu, și a umblat prin munți, pe jos, popinyvaya norovyaschie cad în abis și să colecteze buzunarele Kolka pline de pietre.

- În jurul orei 15 am terminat patinajul, făcând 6 coborâri pe zi, ne-am întâlnit la parter și am mers la cafenea pentru a lua cina, îmi pare rău pentru Kolka, care a fost epuizat de căldură.

Am luat masa la cafenea într-un complex cu numele maiestuos al URSS, cu un meniu mai degrabă monoton, prost, dar în același timp gustos și ieftin. Întreaga cină pentru 3 persoane, inclusiv câteva beri, ne costă 1200-1300 frecați.

- mâncând și hrănindu-ne cu un borsch și cu o crustă, la 17:00, ne-am dus în cameră să ne ducem și să ne odihnim.

În plus, există diverse opțiuni pentru petrecerea seara: mergeți la Plaja Rosa pentru a înota în lacul de munte, vizitați parcul acvatic din Galaxy pe Gazprom, faceți o plimbare în jurul cartierului. Parcul acvatic, apropo, este foarte abrupt și obligatoriu de vizitat. Seara, când cumperi un bilet de la 19 la 20 de ore primim pentru 500 de ruble pe persoană 3 ore de plăcere.

Acum, despre patinajul în parcul de biciclete Gorky. Eu, ca om de familie responsabil și fără un starter de cinci minute, am decis să nu-mi risc sănătatea și să nu urc pe pista neagră, ci mai degrabă să studiez un segment albastru mai deschis. Trebuie să spun, impresiile mării! Băieții au făcut o treabă foarte bună - fizică și birocratică, iar rezultatul, după părerea mea, a justificat toate eforturile. Poteci de pădure de mare viteză cu contraclone netede și mese distanțate între ele, unele pietre în partea inferioară a pistelor, zburat fără probleme pe mișcări. Potrivit jeepilor, lungimea traseelor ​​este de 2 kilometri de cea mică, am reușit să le rostogolesc cu o viteză medie de 26 km / h, câștigând maximum 41 km / h. Cel mai bun moment în "Sala de mese" este ora 5:00, pe colțul "Ursul" 5:21. Poate că nu sunt cele mai bune rezultate, dar am fost foarte mulțumit de ei.

Verdictul este simplu - un loc este rece și este obligatoriu să vizitați pentru toți, de la începători la pro-rideri. Mulțumesc băieți pentru muncă!

Călătorește cu familia în oraș

Acum cateva cuvinte despre ce sa faca pentru familiile de piloti in timpul schiului. În funcție de disponibilitatea, numărul și vârsta copiilor, desigur, sunt posibile opțiuni. În cazul meu, sunt doi, respectiv 5,5 și respectiv 0,5. Primul și obligatoriu de făcut este să urcați la vârf și să faceți o plimbare prin munți. Caucazul în timpul verii este, bineînțeles, o frumusețe care nu este transmisă de toate bogățiile din limba rusă! În plus față de platformele de vizionare și de teleschiurile din munți există trasee montane, atât pe Carousel, cât și pe Rose, pitorești și interesante. Cu o mașină laterală pe ele nu veți trece, mic este necesar să se tragă pe sine.

Mai multe despre ambele statiuni au parcuri de cablu, numai Rose nu este rută pentru copii sub 140 cm, iar traseul de tip carusel pentru copii pentru vizitatori de la 110 cm. Atribut obligatoriu pentru a vizita este pantofi de sport închis. Kolke 2 trece de-a lungul rutei costul 400r, prețul pentru un adult nu va spune.

Există, de asemenea, lacul mai sus menționat și o piscină în aer liber pe Rose și un aquapark pe Gazprom.

La sfârșitul săptămânii, am decis să părăsim Polyana, să nu întâlnim fluxul de turiști și un tarif și jumătate pe telecabină și să vizităm Parcul Olympian și turnul de observare al lui Bolshoy Ahun. De asemenea, în programul de weekend a fost scăldat în mare. În general, timp de 8 zile petrecute în Poiana, inclusiv zile pe drum, nu a durat o secundă pentru a se plictisi. Și te-ai plictisit și de aceste chatterbox-uri?)

Desigur, nu am vizitat toate obiectele interesante din aceste locuri - nu va fi suficient timp pentru tot, și nu întotdeauna ușor cu copiii. Mai multe lucruri au fost încă neexplorate pentru următoarele excursii.

În concluzie, aș dori să spun câteva cuvinte despre orașul în sine. Prima impresie a fost că am ajuns în Europa. Fațade strălucitoare, arhitectura cu delicatese și curățenie pe străzi, peluze frumos tăiate, mașini electrice și urne la fiecare 10 metri. Dar la prima examinare atentă, din păcate, euforia trece. În ciuda logisticii destul de bine gândite în interiorul orașului Gorki, legătura sa cu lumea exterioară în persoana lui Esto- Sadka a fost absolut dezgustătoare. Pentru întregul sat există 4 treceri pietonale, la o distanță de aproximativ un kilometru, drumul cu căruciorul de-a lungul căruia nu este atât de ușor să mergem așa cum ne-ar plăcea. Faptul că banda dedicate pentru autobuze și oferă slide-uri, este un nivel mai sus, și separat câteva scări, care îngroapă și marcajul „zebră“ - Nu există curse pentru scaune cu rotile, biciclete și persoanele cu dizabilități nu sunt furnizate! Al doilea lucru pe care îl observi - este o forfota constantă de mașini pentru construcții și diverse muncitori, fațade de colorat, care se deplasează dalele de comunicare sau pavaje, în general, corectând admise în grabă înainte de defectele Jocurile Olimpice. Iar al treilea - singurul loc de joaca am dat peste doar Rosa Khutor și la copii Gorki și SADC joacă pe trotuare cu pietre sau apatic rămase în urmă în spatele părinților ei grăbindu la „intersecția“ sau pe masina de cablu.