Anglia într-o mașină închiriată

Anglia - o țară mică, puteți merge în jurul ei cu mașina. Puteți închiria o mașină în orice oraș. Pentru a face acest lucru, trebuie să alegeți auto online sau să veniți la biroul companiei de închiriere. Centrul orașului Londra poate fi ușor accesat pe jos, vizitând atracțiile principale.

În Anglia, am reușit să vizitez de mai multe ori, dar să închiriez o mașină o singură dată.

Călătoria noastră a început cu zborul Moscova-Londra, zgomotul a zburat de la Moscova aproape în fiecare zi nu numai la Londra, ci și la Manchester, dar am decis să vedem Londra și abia apoi mergem în județul Yorkshire.

Puteți închiria o mașină chiar la aeroport, unde există rafturi de toate companiile importante de închiriere, cum ar fi Hertz, Avis și cele mai renumite Europcar. Puteți închiria o mașină online, alegând un model și un loc în care doriți să îl ridicați. Nu ne-am deranjat așa la Moscova și am decis să nu luăm mașina la aeroport, pentru că știm că ar costa mult mai mult și Londra, ca orice oraș mare, este plină de blocaje și mașini. Am mers la centrul orașului cu autobuzul National Express spre gara Victoria. A fost, în acel moment, cel mai ieftin mod de a ajunge în centru. De asemenea, cred că puteți ajunge la metrou. Londra este împărțită în zone, din zona și prețul schimbărilor biletului. Metroul este scump. Puteți cumpăra un bilet o singură dată, dar este mai ieftin să cumpărați așa-numita carte Oyster. pentru care depuneți un depozit. Depunerea este returnată atunci când returnați cardul la biroul de bilete al stației de metrou. Am cumpărat o hartă a lui Oyster care să conducă în jurul orașului, am plănuit să rămânem acolo câteva zile.

Anglia într-o mașină închiriată

Hoteluri și pensiuni în Londra foarte mult, am rămas într-un mic hotel lângă centrul orașului, lângă stația de metrou Earl's Court. Locație convenabilă, camere curate - tot ce aveam nevoie. După ce am stabilit hotelul, ne-am dus să vedem atracțiile locale, și anume cafenele și pub-uri. În Londra există numeroase cafenele și restaurante internaționale: chineză, thailandeză, indiană, italiană. Din moment ce bucătăria engleză nu mă impresionează, am decis să luăm cina într-un restaurant thailandez, unde prețurile, destul de ciudate, erau ușor mai ieftine decât la cină la bar. Pregătiți-vă delicios, britanicii există mult. Toate aceste restaurante sunt similare, sunt mici și sunt imigranți care vin aici. Puburile sunt una dintre particularitățile Angliei, îmi place să merg în pub-uri, îmi place să merg, cum merg englezii, adică merg de la un pub la altul sau merg în jurul tuturor pub-urilor la rândul lor pe drumul spre altă parte. Dar a fost o seară și noi, obosit de zbor, am băut o bere de bere și m-am culcat.

Turnul este cea mai populară destinație turistică. Această structură arată mai mică decât pare în imagini. De fapt, totul în Anglia este destul de mic. Castelul este situat pe malurile râului Tamisa. Acest castel a fost interesant pentru mine, așa cum este adesea menționat în cărți și programe istorice despre Anglia. A fost folosit ca închisoare încă din secolul al XII-lea. Mulți care au căzut în neputință au fost acolo. A fost prea leneș să ajungă la Podul Tower, dar puteți face fotografii de departe.

Pe stradă Cheapside am ajuns la Catedrala Sf. Paul. Această catedrală este încă amintită din școală când am învățat texte despre Londra. Cladire cu adevarat mare. Aceasta este a doua cea mai mare catedrală din Anglia. În interior, nu am putut, fie că era închis, fie că nu aveam timp. Continuați de-a lungul străzii Fleet Street, lângă Curtea Regală și Clădirea Colegiului, Casa Somerset către Piața Trafalgar.

În jos de la piață ne-am dus să vedem faimosul Big Ben. Orice turist trebuie să aibă o fotografie pe fundalul acestor ore uriașe, simbolul Angliei. Este interesant aici, probabil în ajunul Anului Nou, când ceasul ajunge la miezul nopții.

Prin Birdcage Plimbare prin parc am mutat la Palatul Buckingham. Parcul este un loc foarte frumos unde puteți vedea rațe și gâscă plimbare, lebede înotați, relaxați-vă pe o bancă. Și aici este Palatul Buckingham. Probabil că m-am așteptat să văd o clădire mai frumoasă și mai grandioasă, dar pare foarte simplă și de neimaginat, sunt sigur că totul în interior este foarte bogat și frumos.

Anglia într-o mașină închiriată

Toate aceste locuri ar putea fi călătorite cu bicicleta, dar noi, fără să înțelegem sistemul de plăți, mergeam pe jos.

A fost deja seara, am vrut să mănânc și să stau într-un pub și să planific o excursie la Yorkshire și să găsesc o companie de închiriere de mașini.