Restul lumânărilor

în ceea ce privește divertismentul din Abhazia nu este respectat, este o vacanță pentru familie sau pentru fanii să bea bere. să intru în. Pe scurt, am petrecut trei ani în Tsandripsha. este chiar lângă graniță, într-adevăr. Tsandrish - marea este bună, prețurile sunt cele mai scăzute, natura este bună, locuința este aproape de apă. Sfatul meu este să trăiți fie în Tsandripsha, fie în Gagra, dar și în Pitsunda și în atracțiile turistice. transportul este întotdeauna undeva în apropiere (microbuz), Tsandrish - 20 ruble. Gagra - 50-70 de ruble. Pitsunda 120. găsi cel mai apropiat centru de agrement și mânca acolo, de exemplu, în Tsandripsha nu mai mult de 400 de ruble. per persoană pe zi.

pentru orice călător care urmează să viziteze țara frumoasă Abhazia și satul Tsandripsh. Am rămas în Abhazia, nu departe de graniță (aproximativ 6 km), în satul Tsandripsh, în hotelul Anastasiya. Tsandripsh. Atracții. despre istoria Abhaziei, satul Tsandripsh. Gagra, atracții, toate aceste descărcări. În concluzie, vreau să spun că odihna din Abhazia mi-a făcut cea mai favorabilă impresie. O adevărată odihnă pentru suflet, fără exces, dar un fel de apropiere și nativ.

09/06/15 Artem, Katya și Irina de la Kirov

scrie o opinie despre vacanta noastra in Abhazia, si. că nu suntem în Țandripsha. dar în Gochripsh am înțeles.

Tsandripsh. Gagra ȘI ÎNTREBAREA APARTAMENTULUI. despre angajarea unei camere. Și acum, în sfârșit, vom merge la Tsandrishsh. La graniță - o coadă de mașini pe mai multe kilometri. a fost de acord cu proprietarii cu privire la locuințe. La sosirea în Tsandripsh sa dovedit că aveau toate camerele normale. cu o zi înainte, și ne-a plăcut cu adevărat. În Tsandripsha. desigur, frumoase, o mulțime de verdeață și mai puțini oameni. Tsandripsh. Nici nu ne-am gândit să ne mișcăm acolo. Dar de îndată ce am coborât din microbuz, atunci Tsandrishsh. Marea era mult mai aproape decât în ​​Țandripsha. Dimineața, mulțumesc lui Dumnezeu, era foarte liniștită.

ei cred că am o pasiune acolo. Această sărbătoare era diferită de cea anterioară, deoarece sa întâmplat la început. în defileul care duce la Rietz. Și în final - Tsandripsh. În mod surprinzător, totul era deja la șapte seara deja. Locul unde intenționam să merg este Tsandripsh. Se află lângă graniță și, când am plecat. A opta zi. Restul neașteptat. Tradițiile trebuie privite. Vacanța lui a fost completată de o excursie la Gagry. Acolo el a mers, de asemenea, în acest an.

Am decis să începem cu Tsandripsha (pentru că nu este departe de a ajunge acolo și este, în general, mai calm să fii mai aproape de graniță). minibusul de la graniță la Tsandripsha sa familiarizat cu turiștii, le-a întrebat cum erau, ei. 2 camere învecinate, cu un pat dublu normal (a existat o cameră minusculă în lună, voi spune că există o odihnă ideală, dar mi-a plăcut cu adevărat, că sufletul meu sa odihnit.

în Tsandripsh (Gantiadi) și de două ori în Pitsunda. În Tsandripsh. nimic nu a afectat restul. Dar am fost.

bune, iar apelurile și sms-urile către Rusia sunt ieftine. Pentru toată vacanța a petrecut 300 de ruble pe servicii de comunicații. au vizitat independent pietrele albe din Tsandripsh. În pensiune se pot face excursii. Deci în 5-7 minute de mers pe jos. Am mers la piață în Gagra și în Tsandripsh pentru fructe, condimente, suveniruri.