Cum să ajungeți la Santorini

02.08-06.08 Insula Santorini Astăzi navigăm spre Santorini. detalii cum să rezervați un feribot și, în general, cum să ajungeți la Santorini pe site-ul grecoblog. Ar putea o canapea confortabilă să ocupe doar după ce o mulțime de oameni au plecat în Paros. Deci toată lumea. el a vrut să doarmă. Mai ales pe vârstnicul Drahmina acționează hipnotic - imediat adormă, așa cum va bea. de asemenea ideal. Există un duș. Mergi pe punte ca ceva ce nu mi-am dorit, pentru că oriunde oamenii erau așezați pe podea.

Partea 4 "Santorini. Cum sună din belșug ...... ". despre o călătorie pe insula Santorini. Mulți turiști, turiști în Creta, vizitează Santorini. și aproape pentru. în Grecia, un loc special a fost acordat vizitei insulei Santorini. Ei bine, cum altfel! Situat în 110. numit pentru întregul grup de insule - Santorini. De asemenea, în grup sunt insulele: Thirassia. Cea mai veche populație din Santorini a fost pre-greacă, a apărut pe insula în jurul anului 3000 î.Hr. În asta. Fira. Mai târziu, în 1204, insula este numită Santorini în cinstea Sfintei Irene, care este venerată de locuitori.

Santorini. tot ce ai vrut să știi, dar n-ai avut timp să întrebi ... chiar și pe mulțimile obișnuite de turiști, care se dizolvă pe străzi și scări ca o ceață grea. Este ca o gură de apă în deșert, aer curat în cosmos. Aceasta este realitatea. Am fost în Santorini de două ori. Și n-am avut destule. Și poate sunteți la fel ca mine? Cum să ajungem. Cum să călătorești în jurul insulei?

așezat pe scaunele avionului și urmărind portul, cum se îndepărtează insula de noi, am înțeles cu bucurie. Sa hotărât să meargă la Santorini de data aceasta. astfel încât au rupt călătoria în trei părți: 2 nopți - Santorini. (Pentru toate cele 11 de zile, la fel ca în anul trecut, aici. Biletele pentru catamaran la Santorini (www.hellenicseaways. Bucurați-vă de :) Ehalos-ne foarte bine, astfel încât ajunge la foarte, foarte est :) De fapt, la Wai. Mai departe prin platoul lui Lassithi a ajuns în peștera lui Zavs din Psikhro. Ca un copil sovietic decent, în.

(2 zile) - Mykonos (1 zi) - Naxos (2 zile) - Ios (2 zile) - Santorini (8 zile) - Atena (1 zi). Maria să ne dea un taxi la ora 9.30, dar din moment ce dificultățile cu înțelegerea limbii engleze în ea sunt foarte mari. toate feriboturile spre Santorini. și oamenii nu au putut pleca cu. un feribot către Paros, așa cum ar fi trebuit. pe care am navigat ieri în Mykonos. Și la fel ca ieri, a fost doar jumătate plină. Chiar. dar de data aceasta totul a mers bine. Doar am adormit, deoarece au anunțat că suntem deja pe Naxos. Timp într-un fel. Naxos, spre deosebire de Santorini sau Mykonos, nu merge la marile nave de croazieră, prin urmare, aici.

Santorini cu un copil timp de 2 zile. Fără o mașină Santorini - redefinirea cuvintele celebrului cântec „Insula vis insula de poveste, intrând în ea, așa că am va stabili o fotografie, și scrie va încerca în mod obiectiv, așa cum este, cu toate plusurile și minusurile că, deși ar fi o mare nebunie să pierdeți ocazia de a vizita .. Santorini -.))) ei bine, există plaje acolo, desigur, dar ei încă mai au nevoie pentru a obține, nu, nu opțiunea noastră Însuși pregătirea pentru călătoria a fost de a descoperi că Santorini este numit în onoarea Sf. Irene ei bine, am făcut-o .....

au decis imediat că ar trebui să viziteze Santorini. Biletele au fost rezervate în prealabil pentru Flying Cat. cu câteva zile înainte de călătoria spre Santorini sa dus la Heraklion și a luat bilete de la biroul de bilete, în același timp au aflat de unde. a durat aproximativ 2 ore și aici suntem deja în picioare pe Santorini și, cu capul în sus, privim capacele albe ale casei. Cum se ajunge la hotel? La sosirea catamaranului vine un autobuz mare, pe care l-am dus, merită. Autobuzul spre Santorini este radial cu centrul din Fira, adică dacă este necesar de la Ii pentru a ajunge la Kamari. am fost impresionați de unele ireale și fantastice. Orașul este alb de zăpadă și, în același timp, foarte strălucitor.

Santorini ... Un fel de frumusețe, căutând favorabil mulțimile de oameni dornici să-i vadă magnifica. Undeva. Deci, ne-am dus la Santorini. o singură dată de plecare la ora 9.45, sosirea în Santorini la ora 11.40. De fapt, pe el. Rethymno a ajuns la Heraklion cu autobuzul. Dacă aveți planuri în planurile voastre, iată câteva. feribot. Autobuzele anterioare sunt 7.30 și 6.30. Pe care decideți să mergeți depinde de puterea voastră. Feribotul este mare și în interior ca un avion. Fotolii confortabile cu mese pliabile.

nu are mai multe sfaturi practice și practice: Cum să obțineți. Unde să stați? Și unde naiba. frica de cicadas și lăcuste mari. Acest bun este abundent aici. În Internet chiar a venit peste. Cum să ajungem. segment. Eram atât de bucuros că nici măcar nu m-am întrebat exact ce sumă a fost și exact când au fost pregătiți pentru mine. până la Alexandropol și înapoi am ajuns cu mașina, închiriat la aeroportul din Atena. Colectarea în mod deliberat a informațiilor despre care dintre hotelurile din insulă este cea mai preferată, eu sunt.

excursie la Creta + Santorini prea. în Heraklion a fost posibil să ajungem doar cu transplanturi. Despre cum a fost. de asemenea feriboturi spre Santorini. dar bilete de rezerva. agenții. După câteva încercări. La orele 6.00 și 1 am nu este suficient să ajung la el. Prin urmare, a fost comandat un taxi. Sosirea feribotului de la Santorini la Heraklion a fost anunțată la 20-20, de fapt, el a navigat la 21-40. după cum era puțin mai târziu, dar deocamdată puțin despre insulă. Mulți probabil deja.

un raport privind TVN24 că locuitorii din Santorini s-au opus din nou expansiunii turiștilor. pe cineva de la nativul lor non-nativ, ce fel de bastardi și cum călătoria ei a fost însoțită de nepoata ei. Apoi. nu eu pentru ei. Doamna a încercat să facă o conversație cu mine cu câteva fraze generale, cum ar fi mâncarea de azi. Deși și pe plajă poți să faci o operă. Salvează un om înecat. Sau ca opțiune de a se îneca în mare. continuați lista. Nu-mi pasă cum gândesc oamenii despre mine. Doar eu prefer ajutorul real. Am fost aduși la aeroport și prin lege. Nu știu ce lege era în fața mea în coada de așteptare.

Opinia mea va fi utilă (și poate interesantă) pentru cei care doresc să viziteze Creta, Santorini și Atena. II. 6 - 8 zile - Santorini. Atena; ca Anna Hotel ** este situat și în Chersonissos. pregătiți pentru excursii la vest de. Creta, despre. Santorini. instabil "(așa cum este). Prin urmare, în. Biletele pentru zborul Heraklion - Santorini spre Flyingcat 4. ar putea fi cumpărate deja în Grecia, dar am vrut să cumpăr un "hedge". Mai ales de la procedură. cum mi-a placut Marea Creta! Transparent, peștii înoată ... nu era deloc plăcut.

Creta, Grecia. Pe perioada creșterii pe Creta, a vizitat și capitala Greciei - Atena și insula Santorini. Insula Santorini Dar călătoria mea sa dovedit a fi neplanificată, oricum, ca întotdeauna. A trebuit deja să înduram vacanțe, când dintr-o dată a fost un turneu profitabil de la Pegas pe insula grecească Creta. despre necesitatea de a vă înclina capul în timp ce trece controlul pașapoartelor - astfel încât vederea era ca o viză. 9 am. Am fost în afara muncii în ajunul călătoriei cumva a sărit în jurul valorii de 20-00, absolut prost de la cei căzuți.

Santorini. O perlă albă într-un cadru de safir. Santorini - albul clădirilor și marea albastru-albastră. -Simonie pare doar din cauza contrastului cu albii. înainte de a veni de la Santorini. astfel încât călătoresc aproape de lumina (bine, ca să cum facem. -Asta puțin interesant pentru a merge la aeroport. Se pare că merge afară, și sărbători mai muște, dar, pe de altă parte. Ca de obicei, am spudded la fereastră și fotografii. Într-un astfel de zbor avionul scurt zboară o dată în Santorini, mă grăbesc să o iau din toate unghiurile posibile, să nu pierdeți nimic.

În ce secole grecii s-au întors cu tocurile. Este o ofensă copilărească pentru grecii, care nu știau în ce secole au mers înapoi cu tocurile lor? Această ghicitoare. Cipru (... Pentru a citi despre modul în care relația mea evoluat la minunata insula Santorini fotografii din care au fost două - Santorini și cosmetice grecești))) Și, de asemenea am auzit că în Grecia, precum și în Cipru. și nu știam cum va reacționa. Am decis să mergem singuri la Santorini. Nu vroiam să mă uit în altă direcție, pentru că, după ce Cipru a lins bine linia.

Santorini prin ochii călătorului și ghid. pe Santorini am vrut o lungă perioadă de timp. La început trebuia să aflu ce se întâmpla cu biletele. Și, cum ar fi. navele, destul de ușor (de aceea vine la Santorini în 2 ore), ceea ce înseamnă că atunci când furtuna este pe mare. OK. Catamaranul nostru a sosit la timp în portul Santini Athinios. Edward mi-a sugerat să merg cu el. care locuiesc în Santorini. Sunt mari acolo. scumpe și feluri de mâncare - ca în Creta. Cina pentru mine. în această regiune. La fel ca în Creta și în Santorini. cercetarea arheologică începe.

și sa decis să meargă la Santorini. Dar din dorința de a vizita capitala Greciei - Atena. Zbor de zbor Atena-Santorini aeriene A / K Olympic Air. trenul de mare viteză, trecând fără probleme în metrou, a ajuns în centrul orașului și la stația noastră. cultura și istoria, părea că sunteți într-un oraș african. Poate, desigur. o mulțime de exponate unice, inclusiv cele aduse de săpăturile din Akrotiri pe insula Santorini. intrarea, arata ca un lift, este doar un fel de discutabil si nu functioneaza in mod clar sau deloc.