Muzee și galerii din Veneția:
Din moment ce am fost deja în San Marco Bazilica și Palatul Dogilor, pe Piazza San Marco, tocmai ne-am dus până la Campanella, acolo pentru a face o fotografie bună de la Veneția din partea de sus. Turiștii de pe piață în timpul zilei au fost deja mulți, dar nu atât de mulțimea, ca și vara, cozile au mers repede, conform observațiilor noastre.

Dar, cel mai bun din San Marco pe timp de noapte, atunci când orchestra în Floriana și alte cafenele joacă încă, oameni mici, vă puteți relaxa pe zona de roci, asculta muzica, ma uit pe cer de noapte se lansează astfel de trucuri care zboară cu lumini colorate (acestea sunt la fiecare vinde rândul său se pare că sunt hinduși).
Mi-a plăcut Muzeul Korer, muzeul de pe piață, nu existau cozi de intrare, biletul de intrare era -16Е.
Galeria Academiei (în cartierul Dorsoduro, situat între biserica Santa Maria della Salute (arata biserica foarte maiestuos, și un bun punct de referință) și Galeria de Artă Modernă Peggy Guggenheim)-probabil, de asemenea, trebuie să se vedea pentru a obține o impresie de ansamblu.
Galerie Peggy Guggenheim: Am vrut să o văd, pentru că am vrut să "diluez" un număr mare de clasici, quattrocento, neoclasicism etc.)

Păi, dacă-ți plac Chagall, Kandinsky și alții ca tine, te duci acolo). Mi-a plăcut, soțul meu a fost oarecum uluit, a vrut să se întoarcă la pictura lui Tintoretto, Veronese și Carpaccio :)) Ce am făcut.
Galerie Franchetti (Ca de Oro, Casa de Aur), o colectie foarte interesanta! Foarte frumos palazzo! Vă recomand cu îndrăzneală tuturor.

Cele mai apropiate insule:
Am mers la Murano și la Burano, deoarece soțul meu nu era acolo. Pe Murano au venit să se uite la lucrarea de sticlă, am uimit încă procesul de a face cai din sticlă.
Pe Burano, există case viu colorate, ca peisaje într-o poveste de păpuși. În ferestrele caselor pe care le priviți - femeile vechi se așezaseră așa cum erau. țeseți dantelă, și țese, farmec.
La Torcello nu a mers, am mers la Lido, să ia bicicletele vaporetto danei pentru închiriere (1 biciclete 7E- 3:00) plimbare în jurul insulei (este un mic, la 13 km). La Lido este foarte plăcut să călătorești, o mulțime de verdeață, totul înflorește, pustiu pe această plajă. Ei nu au îndrăznit să înoate, au suflat marea, au mâncat delicios și ieftin într-o cafenea aproape goală, au admirat lămâi și pini.

Alimente:
Un pic despre trist. Pe scurt: Veneția este gustoasă și scumpă, IMHO. Involuntar, comparativ cu Grecia și Spania, unde avem toți anii de pe burta ar putea mânca la 15E (per persoană.) De băuturi alcoolice și porțiuni uriașe. În Veneția, am avut singura problemă: unde am avea prânzul astăzi ieftin. Nu, există. Desigur, fast-food, există unele restaurante ieftine, dar avem nevoie de ceva cu fețe de masă albe, cu vedere la canal, și că era încă incredibil de gustos) .În general, de câteva ori a reușit să găsească gustoase și relativ ieftin, dar pentru fructe de mare I chiar și leagăne, practic este o pasta au fost toate tipurile, ravioli, pizza, salata verde, de la alcool (uneori excelent!) - ușor kokteylchik populare „Seringa“, uneori -grafinchik răcoritoare Prosecco. Preturi. -din 8E pizza, paste (spaghete) -din 10E, salată -din 5E alk.kokteyl -din 4E, cappuccino -din 2E. Nu este în locuri pitorești. Și în timp ce în restaurante. și chiar și într-o serie de trattorii și pizzerii, taxa de serviciu este de 10-12%, plus 1,5E pentru "pâine și servire". Acest lucru descurajat, pentru că ne-oamenii sunt blajin, pe vârful nu fi zgârcit dacă vom hrăni sufletul :) Dar această formulare a întrebării nu a fost clar dacă acestea sunt în așteptare pentru un sfat plus toate aceste taxe, fără așteptare ...
Dar există o cale de ieșire! Într-o serie de mâncare există un așa-zis. "Pranzul zilei", o cină cuprinzătoare, pentru 13.5E, și cea mai ieftină pe care am văzut-o în 11E. Este atârnat în fața intrării la pizzerie. Uneori se întâmplă în limba rusă. Deci, la Veneția puteți mânca buget. Adevărat, nu am încercat niciodată, nu ne-a plăcut meniul acestei cina.
Transport:
Inițial a studiat în acest forum o mulțime de informații despre vaporetto, tragetto etc. Citind tema în care oamenii erau preocupați de rezervarea biletelor pentru un vaporetto în avans, on-line - a fost îngrozit, așa cum am realizat că nu este vorba de mințile de dimensiuni medii, nu pot stăpâni acest lucru. Dar, la fața locului, sa dovedit că totul este simplu: pe birourile de bilete ale danelor există detalii detaliate și descrieri ale traseelor ​​fiecărui vaporetto și hărți cu aceste rute și totul este clar și simplu. În primele zile, am luat bilete pentru "vaporetto" (nr. 1, 2), "o singură dată" (pentru 60 de minute 1 bilet de avion - 7E), când am navigat la Murano. Burano, și a doua zi s-au adunat și pe Lido - a luat un bilet de 24 de ore (20E). În Veneția, plimbându-se cu picioarele, insula este mică, bine, iar dacă erau foarte obosiți, au ajuns la dana pe vaporetto. Tragetto nu a folosit.
Câteva sfaturi practice:
În hoteluri pot apărea probleme cu prizele. luați adaptorul. Fumigator, de asemenea, nu doare. Dacă intenționați să petreceți în Veneția pentru pantofi lungi, convenabil, asta-i tot! Am fost fericiți că am mers în adidași confortabili.
În toate muzeele, toaletele sunt libere. Dar în orice cafenea poți să intri în toaletă. O toaletă plătită a fost întâmpinată doar de una, cu un pătrat de San Marco, 1,5E.
Nici măcar n-am putut să mă pierd în Veneția, nici măcar pentru prima dată în toate călătoriile noastre! Peste tot cu indicatoare galbene cu săgeți, era ușor să navighezi: 3 direcții. fie San Marco, fie Podul Rialto, sau Ferrovia (acest lucru este pentru noi în Canaregio, spre stație) # 61514; O hartă gratuită și bună a fost oferită la hotel.
Cheltuielile noastre de călătorie:
14 500 bilete de aviație (pentru o persoană);
30 000 frecați. -hotel (pentru numărul 2, 7 nopți, pentru micul dejun);
27 000 freca. -potratili. mese, bilete la muzee, Vaporetto;
Și niște sume mici pentru suveniruri, sfaturi, apă și așa mai departe ... Cumva ...
Mulți oameni mă întreabă acum: ce să fac în Veneția pentru o săptămână întreagă? La urma urmei, toate atracțiile sunt acolo turiștii energici au timp să inspecteze în 3 zile # 61514;) Am înțeles. că este acest lucru care se întinde de vacanță de timp mi-a placut cand stai pe treptele unui pod și o privire meditativă la canalul de apă, atunci când ședința de noapte / culcat pe San Marco, sau încet umbla pe străzile înguste din zonele rezidențiale, agățat de orice casă veche, ciudată, dar atât de pitorească.

Pentru a vedea venicele

dar dacă găsiți un restaurant similar, nu pe Canalul Mare, atunci cecul mediu cu vinul poate fi de la 30-35 de euro pe persoană (după toate acestea este Veneția).

În mod involuntar comparativ cu Grecia și Spania, unde toți anii de la burtă puteau mânca la 15E (pe persoană), cu alcool și porții uriașe. În Veneția, am avut singura problemă: unde am avea prânzul astăzi ieftin. Nu, există. bineînțeles, fast-food, există unele restaurante ieftine, dar avem nevoie de ceva cu fețe de masă albe, cu vedere la canal și pentru a face și mai delicios)

În Veneția, aceasta este pur și simplu nerealistă, trebuie doar să o acceptați. Mai mult, dacă ați ales încă "meniul zilei":

Am mâncat atât de mult, deși nu pentru 11-13 ani și puțin mai scump și nu într-o pizzerie, ci în osteria, IMHO, totul este destul de comestibil.

Totul este complet comestibil în numeroasele și necostisitoarele Cafe Selfservis.

Principalul lucru nu este să comandăm nimic din carne. Este clar că toate acestea sunt importate. Mai bine pești.