Luna de miere perfectă

Înainte de a-mi spune povestea despre călătoria perfectă la nuntă, trebuie să vă prezint preistoria. Mereu am crezut că conceptul de luna de miere ideal a venit cu marketingul agențiilor de turism, făcând bani buni pentru noii mireni. La urma urmei, de fapt, nu există nimic ideal în lume. Nu există drumuri perfect plat, nu există o frumusețe ideală, nu există un caracter ideal, se pare că luna de miere nu poate fi ideală. Teoria mea simplă a fost confirmată periodic de povestiri despre călătoriile de nuntă ale prietenelor - soțiile nou-făcute. Mulți dintre aceștia nu fuseseră niciodată prea departe de casă, deoarece chiar și costurile mici de izolare într-un mediu nefamiliar erau insuportabile pentru ei.

- Poate exista o vacanta fabuloasa pe plaja murdar sau sex încântător în cameră, fără aer condiționat de căldură de 40 de grade - colegul meu plâns Yulechka. - La urma urmei, m-am gândit că am fost creați unii pentru alții și o zi mai târziu sa dovedit că vrea să se distreze într-un club de noapte și vreau să întâlnesc zorii. Pe de o parte, totul este o uimitoare, noi, pe de altă parte, am început să devin nervos că prosoapele sunt greșite, că salteaua pe pat tare, atunci când aveți nevoie de câteva zile atât de mult în timp, ea nu poate fi ținut departe de cocktail. În general, au început sărăcirile, pretinde. Ei s-au întors acasă în tăcere. - Știi, a fost ca și cum ar fi înlocuit-o, adăugă ea, uitându-se la ceașcă de cafea, - poate obține un divorț înainte de a fi prea târziu?

Până când, în cele din urmă, nunta mea a apărut la orizont, știam deja cu siguranță că nu voi repeta greșelile prietenelor și prietenilor mei, dar aș crea propria mea fericire. Ramânând ferm convinși că nu există nimic ideal în lume, mi-am promis că îmi voi face luna de miere cel puțin aproape de ideal - magic, de neuitat, unic în felul lui. Deoarece eu sunt un designer cu o diplomă în psihologie, am decis să mă uit la luna de miere viitoare în ceea ce privește psihologia. Acest lucru a făcut posibil să înțelegem că, chiar dacă obținem un hotel de lux cu servicii impecabile, nu putem evita o mișcare psihologică, chiar dacă pozitivă, cu soțul meu. Ei bine, cum ne comportăm într-o stare de stres de vacanță, depinde doar de noi și am venit cu ceva interesant.

În ajunul nunții, i-am întrebat pe iubitul meu dacă ar fi gata să cucerească marile expansiuni ale universului și să deschidă noi orașe cu mine, indiferent dacă era dispus să fie flexibil în luarea unor decizii comune cu privire la ceea ce am facem într-o lună de miere. El a răspuns - nu ezita nici măcar. Și apoi - să ne căsătorim și mâine să zboară spre Barcelona și de acolo spre Canare. Mai exact, în Tenerife. Chiar și în avion mă aflu dreptul de a alege divertisment în prima zi și în prima seară. Soțul, fără să știe nimic, este de acord cu generozitatea, cu condiția ca într-o zi acest drept să treacă la el. "Mare", spun eu, înclinat înapoi în scaunul meu.

Până în seara soțul meu sa uitat la mine cu o adevărată admirație, așteptând să aflu cum aș dispune de dreptul meu de a alege divertismentul pentru ziua de azi. Seara pentru el, de asemenea, era neașteptată. După apusul soarelui, nu ne-am dus pentru restaurante și discoteci, și a mers pe plaja însorită calcinat, remorcat în majoritatea Nook sale, două scaune de punte, unde sa bucurat mai întâi sunetul valurilor, și apoi unul de altul pentru un laic lungă perioadă de timp, uitam drumul lunar tinde spre țărmurile Africii, atunci din nou și din nou se iubesc unii pe alții. Când sa terminat seara și se ivi zorile, am dansat pe linia de surf a Oceanului Atlantic și întreaga lume a fost complet a noastră.

Delectările și emoțiile acestei nopți ne-au însoțit toate concediile de nuntă, constând, din păcate, doar opt zile pe insulă. Am închiriat o mașină și am mers la Icod de los Vinos pentru a gusta faimoasa dulce Malvasia, apoi am vizitat capitala antică a insulei La Laguna, fondată de conchistadori în 1496. Această parte a călătoriei noastre de nuntă, așa cum ați ghicit, a fost inițiată de soțul meu. Sincer, nu m-am asteptat ca chiar si in plimbarile de obicei cu masina, de data asta a fost atat de mult nou. La început am încercat să se ascundă în spatele coajă de ascultare pentru a permite soțului ei să se simtă stăpîn pe situație, dar deodată mi-am dat seama - tot ceea ce se întâmplă cu noi când suntem împreună - în mod miraculos, și nu trebuie să pretindem.

Am fost surprins de faptul că oriunde am mers, am fost întotdeauna foarte fericit și fericit, probabil că în timpul lunii de miere am început un mecanism unit de a trăi împreună. Cum sa întâmplat acest lucru și de ce, cu certitudine nu știu, dar în această călătorie am învățat să fim de acord nu numai despre lucruri simple, dar și complexe. Am planificat pentru copii, apoi, reuniți în zori, a mers mână în mână de-a lungul plajei, în seara ședinței în pizzeriile și baruri, precum și de băut bere, în limba engleză stricată, familiarizat cu fiecare secundă ne-am întâlnit un turist, marcat o grămadă de mărunțișuri pe plajă-suvenir. În ziua plecării soțul mi-a adus la deja bine cunoscute pe malul oceanului, și a pus în mâinile o brățară mică de un fel de piatră vulcanică, cu promisiunea de a iubi mereu mine și asigurați-vă că pentru a reveni la insulă.

Din experiența personală astăzi pot spune deja că luna de miere ideală există în natură. Mai mult decât atât, nu este prea târziu să mergem într-o lună de miere și, după ani de la nuntă, nu este suficient, poate că nu sa întâmplat din anumite motive să o facă la timp. O călătorie în luna de miere este o modalitate excelentă de a verifica cât de mult sunteți dragi unul pentru celălalt. Doar nu lăsați procesul să funcționeze singur, reacționați la dorințele unui iubit pozitiv, cel puțin în aceste zile, și veți vedea cum se va întâmpla un miracol. Acum mi se pare ciudat că multe femei, de acord, de exemplu, cu faptul că frumusețea necesită sacrificii, nu vor să sacrifice nimic pentru propria lor fericire. Dar pentru a vă asigura că toată lumea în viață a avut o călătorie ideală la nuntă, nu aveți nevoie atât de mult. Doar dragoste.

SofiaKress (special pentru revista pentru femei NewWoman.ru)