Despre cum am mers la Diveevo, serviciul de excursii și pelerinaj - Pilgrimul Ural

"Reîmprospătați-vă mai des sufletul prin vizitarea mănăstirilor. Dacă puteți vedea unde este acum lumina lui Dumnezeu, atunci numai în mănăstiri "(Sf. Teofan Zatvornik)

În Perm, au urcat în biserică în cinstea icoanei Maicii Domnului "Poala inexhaustibilă"

Prima noapte a fost în Udmurtia, cu. Perevoznoe, unde se află Conacul Uspensky. Acolo ne-au întâmpinat cu ospitalitate, ne-au hrănit și ne-au oferit noaptea.
Următoarea oprire pentru noapte a fost la Cheboksary, în Mănăstirea Femeilor Salvator-Schimbare.
Dimineața ne-am rugat la Liturghie și, mâncând o masă bună la mănăstire, am continuat.
Prin tradiție, în regiunea Nizhny Novgorod, ne-am oprit la magazinul "Fish Paradise" ...
... au cumpărat un somn mare de fumat și l-au mâncat împreună.
... Diveevo a sosit cam opt seara, și a mers imediat la Biserica Schimbării la moaștele Sfântului Serafim de Sarov. Raciul sfântului a fost atât de bun și binecuvântat încât inconvenientele din drumuri păreau un pic mai mic.
După rugăciune, după ce ne-am supt, am mers la hotel. Camere foarte bune, unde există un duș și o bucătărie.
În bucătărie puteți avea o ceașcă de ceai, puteți mânca ...
A doua zi a șederii noastre la Diveevo a început cu un serviciu de rugăciune cu acatistul Sf. Serafimul lui Sarov, care este citit în fiecare zi la mănăstire la ora 7 dimineața.
Catedrala nou construită în cinstea Bunei Vestiri a Bunicului.
Ea a păstrat tradiția pe care Sf. Serafim a prezis surori ale viitoarei Catedrale în canelură, care va fi aliniat cu Catedrala Sfintei Treimi și turnul clopotniță.

După moleben, întreaga grupă a mers la ascultarea la mese, apoi a luat prânzul. Discutăm despre planuri suplimentare ...

A vizitat sursa Sf. Serafim de Sarov.

În ciuda vremii destul de reci, mulți s-au aruncat în sursă.
Seara, toată lumea era în serviciu.
Vedere de seară a mănăstirii din fereastra hotelului nostru.

În dimineața următoare, după o liturghie timpurie (era ziua memoriei bl. Paraskeva Diveevsk (Pașa de Sarov)), a mers la oraș glorios al Moore. O fotografie generală la monumentul lui Petru și Fevronia.

Catedrala Sfânta Treime (sec. XVII.), Unde sunt îngropate moaștele sfintelor slujitori pioși Petru și Fevronia.

GAZelle-ul nostru se află la zidurile mănăstirii.

Mănăstirea bunicului, fondată în secolul al XVI-lea de Ivan cel Groaznic. Există moaștele Sfântului Print al Constantinului și ale copiilor lui Mihail și Teodor.

Din Murom a sosit târziu seara, dar a decis încă o dată să treacă de-a lungul canalului Preasfintei Teologii. Și în dimineața următoare, după un moleben cu acistul, Sf. Serafim Sarovsky, a mers la izvoarele Diveevskie.

Sursa Sf. Marele Mucenic. și vindecătorul Panteleimon.

Sursa Icoanei Kazan a Maicii Domnului.

După vizitarea surselor întoarse în călătoria de întoarcere. La 15 km de Diveev este situat cu. Suvorovo, unde moaștele Sf. Noii mucenici Evdokia, Darius, Darius și Maria sunt îngropate în Biserica Adormirii Maicii Domnului.

Anterior, acest sat a fost numit Puza, apoi a fost redenumit Suvorovo (cauza nu a fost clarificată).

Fotografie la monumentul lui Suvorov.

De asemenea, pe drum, vizitați templul în cinstea icoanei Smolensk a Maicii Domnului din sat. Exit, cartierul Arzamas.

A revenit acasă în același mod - a petrecut noaptea în Cheboksary și Perevoznom.

În regiunea Perm ne-am oprit. Govyrino, unde se află Skete de înălțare a Sfintei Treimi a Mănăstirii Stefanov din orașul Perm.

Un kilometru de la mănăstire este izvorul lui Serafim de Sarov, unde am mers.

Mulți înota în sursa.

... La 100 de kilometri de Tagil, o roată a rupt prin noi, o oră de reparații ... Dar nimeni nu a fost descurajat sau a murmurat! Luna strălucea atât de strălucitor încât puteai vedea drumul. Ei s-au întors acasă cam doisprezece noaptea, obosiți, dar foarte mulțumiți! Salvează liderul Domnului, care cu răbdare de invidiat a îndurat toate ispitele și ne-a încurajat.

Lăudați pe Dumnezeu pentru tot!