Compoziția 0849

Balashova Anna. Școala №1228, Moscova, Rusia
Compoziție în engleză cu traducere. Nominalizare Lumea mea.

Vara trecută, familia mea și cu mine am decis să mergem în Anglia. Am fost atât de fericit pentru că Anglia este una dintre țările mele preferate și am dorit mereu să o vizitez. Așa că visul meu sa împlinit.

Stăteam la aeroport. Am fost foarte încântat. După câteva ore de zbor, am ajuns la aeroportul din Manchester. Acolo am văzut cât de politicoși sunt britanicii. Curând am venit în casa prietenului nostru din Bolton, nu departe de Manchester. Vremea a fost tulbure.

În prima zi am plecat la Londra. Calea spre Londra a fost foarte lungă. Deci ne-a luat 5 ore să ajungem acolo.

Londra este un oraș frumos și minunat plin de atracții. Mergeam prin Parcul St James și în curând am ajuns la un mare. Când am ajuns la vârful roții am putut vedea aproape tot centrul Londrei. Vederea a fost fantastică și am crezut că nu l-am uitat niciodată. Am văzut Casele Parlamentului, Big Ben, poduri diferite și alte clădiri frumoase. Apoi am mers la Muzeul Madame Tussaud. Cel mai interesant lucru este că am mers pe jos de la London Eye la Muzeu! Nu ne-am așteptat să mergem câțiva kilometri prin partea centrală a Londrei. Pe drum am văzut multe clădiri vechi și frumoase. Am fost atât de obosiți, dar fericiți când am găsit-o. Au existat o mulțime de figuri de ceară de celebrități diferite. Cifrele din ceara sunt foarte realiste, ma impresionat foarte mult. Am luat niște fotografii cu ei. Apoi ne-am întors la stația de autobuz.

În fiecare seară, fratele meu, noii noștri prieteni englezi și am jucat piscină. Nu am câștigat niciodată, pentru că nu am mai jucat niciodată acest joc. Dar cred că îmi voi continua practica în piscină și într-o zi. Am jucat, de asemenea, jocuri de cărți și am învățat multe altele noi.

În ziua următoare vizitei la Londra am plecat la Plaja Pleasure. Este un parc de distracții în Blackpool. Am călătorit cu rollercoaster și a fost atât de amuzant! Am petrecut toată ziua în parc, dar timpul a zburat atât de repede încât părea că a trecut doar o oră. Când ne-am întors acasă, am fost foarte obosiți.

Câteva zile mai târziu ne-am dus la Lacul District. Am locuit într-o casă mică din Keswick. Keswick este un oraș minunat. În piața centrală există un turn cu un ceas în partea de sus. De-a lungul drumului principal există o mulțime de magazine diferite. Am vizitat unele dintre ele. Windermere este cel mai mare lac natural din Anglia. Și am mers acolo. Vremea a fost ploioasă și ceață, dar nu ne-a împiedicat să facem o excursie pe o barcă. După excursie am hrănit lebede regale. Una dintre lebede avea o mamă mușcată. Ne-am bucurat de frumusețea și natura lacului. De asemenea, am gustat un fel de mâncare faimos "Fish and Chips" într-o cafenea mică și confortabilă. Ne-am întors la Bolton.

Așa că călătoria noastră sa terminat. Timp de două săptămâni am fost îndrăgostit de Anglia și mai puternic decât înainte, de aceea a fost trist să o las. Am decis că voi merge cu siguranță acolo din nou.

Mă bucur că unul dintre visele mele sa împlinit. Am văzut Anglia, am prieteni noi.

După un an academic dificil, fiecare elev are o vacanță de vară. Acest lucru înseamnă că puteți dormi toată ziua, apoi puteți petrece împreună cu prietenii dvs. sau puteți vizita diferite țări cu familia sau colegii de clasă.

Vara trecută, familia mea și cu mine am decis să mergem în Anglia. Am fost atât de fericit, pentru că Anglia este una dintre țările mele preferate și am vrut întotdeauna să o vizitez. Deci, visul meu sa împlinit.

Stăteam la aeroport, când am auzit vocea unei femei care anunțase o aterizare pe zborul nostru. Am fost foarte încântat. Deci, după câteva ore de zbor, am ajuns la Aeroportul din Manchester. Acolo am văzut cât de politicoși erau britanicii. Curând am ajuns la casa prietenului nostru, care se afla în micul oraș Bolton, lângă Manchester. Era tulbure, dar nu rece.

În prima zi am plecat la Londra. Drumul spre Londra a fost lung, pentru că călătorim cu autobuzul, nu cu trenul. Așa că ne-au luat 5 ore să ajungem în oraș.

Londra este un oraș frumos și minunat plin de atracții. Am mers prin parcul St. James, și în curând am ajuns la o roată feroasă, numită "London Eye". Când eram la vârf, puteam vedea aproape întregul centru al Londrei. A fost fantastic și am fost atât de impresionat încât cred că nu o voi uita niciodată. Am văzut Parlamentul și Casa Lorzilor, Big Ben, diverse poduri și alte clădiri frumoase. Apoi am mers la Muzeul Madame Tussauds. Cel mai interesant lucru este că am mers pe jos de la "Eye London" la Muzeu! Nu ne-am așteptat ca noi să mergem câțiva kilometri prin centrul Londrei. Pe drum, am văzut multe clădiri vechi și frumoase. Am fost foarte obosiți, dar am fost fericiți când am găsit muzeul. Pentru prima dată am văzut figurile de ceară ale multor vedete. M-au lovit cu realismul lor. Am făcut niște fotografii cu ei. Apoi ne-am întors la stația de autobuz și cinci ore mai târziu am fost acasă.

În fiecare seară fratele meu, noii noștri prieteni englezi și am jucat în piscină. Nu am câștigat niciodată pentru că nu am mai jucat acest joc înainte. Dar cred că voi continua să mă antrenez pentru a juca piscină și într-o bună zi voi fi câștigătorul.

În ziua următoare vizitei la Londra am plecat la Plaja Pleasure. Este Luna Park din Blackpool. Am schiat pe un roller coaster și a fost foarte amuzant! Am petrecut toată ziua în parc, dar timpul a zburat atât de repede încât părea că a trecut doar o oră. Acasă ne-am întors obosit, dar mulțumit.

Câteva zile mai târziu ne-am dus la Lacul District. Am locuit într-o casă mică din Keswick. Keswick este un oraș frumos. În piața centrală există un turn cu ceas. De-a lungul drumului principal sunt multe magazine diferite. Am vizitat unele dintre ele. Windermere este cel mai mare lac natural din Anglia și am mers acolo. Vremea a fost ploioasă și ceață, dar nu ne-a împiedicat să mergem pe o excursie cu barca. După turneu am hrănit lebedele regale. O lebădă a degetat degetul mamei sale când a încercat să-l hrănească. Ne-am bucurat de frumusețea și natura lacului. Am încercat, de asemenea, faimosul fel de mâncare "Fish and Chips" într-o cafenea mică și confortabilă. Seara am revenit la Bolton.

Curând, călătoria noastră în Anglia sa încheiat. În două săptămâni m-am îndrăgostit de Anglia chiar mai mult decât înainte. De aceea, a fost trist să plecăm de acolo. Am decis că voi veni din nou acolo din nou.

Mă bucur că una din dorințele mele sa împlinit. Am văzut Anglia, am învățat multe despre cultura și istoria sa, și cel mai important - acum am prieteni noi.