Carp a început să trăiască! Cum să găsiți un loc răcoros

Fiul meu a mers pescuit cu mine pentru crap. În chiar locul unde, cu o zi înainte de ieri, am reușit să prind cinci kilograme de crap crucian. Cu ei au luat cinci tije de pescuit și două cu jgheaburi de alimentare. Vremea lascata si racoare cu vantul dimineata nu ne pasa.

La intrarea în lac din Rodentsky au văzut o mulțime de mașini și pescari aproape de-a lungul lacului. Nu erau locuri libere. Au oprit și au ieșit din mașină. Am fost foarte dezamăgit. Carp a mers "pe jos" de-a lungul marginea ierbii de pe țărm, vițelul era în plină desfășurare. Haide, mama ta. Nu ar fi putut suferi altă zi cu hiccupul? Experienții punisterilor știu că nu există nimic de făcut în rezervor, dar, aparent, mulți vânează doar să se așeze cu un pol de pescuit lângă apă.

Ieri am lucrat, iar cu o zi înainte ieri a existat un crucifix foarte puternic al crapului crucian. În timp ce fiul se întorcea să se întoarcă acasă, m-am dus la unul dintre pescari, mai întâi am vrut o bună dimineață, pentru care a urmat un salut: nu se răcește. Acesta a fost inițial spus și dezamăgit de a auzi. "Ieri am început deja să văr caviar", a spus pescarul alături de el.

Nu am baut sare, ne-am dus acasa cu fiul meu si noi am inceput sa rezolvam cele mai apropiate mlastini pentru pescuit. Apoi, la rândul său, în direcția lui Hermish-Sarov, ne-a aprins. În Hermish există un iaz decent cu crap crucian. Dacă braconieri locali nu sunt electrocutați și nu se toarnă încă caviar, atunci există șansa de a vedea cel puțin o mușcătură.

Norii și vântul începu să-și amintească din ce în ce mai mult de ei înșiși. Sosind la iaz, am fost plăcut surprinși că tijele de pescuit ale pescarilor scoate pește din apă. Da, ei bine, măcar un lucru mic. ))) Au ales câteva locuri pentru tine, au fost descărcate. Era opt treizeci dimineața. Adezivul normal deja a dormit, desigur, dar, după cum se spune, pe bezrybe și cancerul - peștele.

Carp luă duza și se opri, fără a ridica plutitorul și conducându-i, de multe ori scoțându-l din apă, sa dovedit că era un crap. Dimensiunile crapului crucian nu erau mai mult decât palma unui adult, sau chiar mult mai puțin. Mulți trebuiau să se întoarcă la elementul lor nativ. Pescarii care s-au așezat una lângă alta și-au exprimat opiniile cu privire la schimbarea vremii până seara, iar acest lucru nu a fost atât de important pentru noi, principalul lucru fiind că nu era un icicometru aici.

Cu fiecare oră vântul începu să se intensifice, ridicând valul de furtună, nu era nici o îndoială că arunca momeala departe. Din nou a fost necesar să se pună flotoare grele de auto-încărcate cu penaj pentru o mai bună turnare. Captura nu era mare, dar fiul era încântat. El a prins mai mult din mine și fără să mănânce. Au existat și rotații mari. Iar adezivul a fost uscat între timp.

Înclinat atât pe vierme, cât și pe vagabondul mannei, nu se făcea nici o mușcătură pe linguri. Pâinea, de asemenea, nu era în mândria crucii. Trecând prin râul Moksha pe drumul înapoi, au făcut o fotografie - deversarea nu a mai dormit încă. Mult noroc tuturor!

De mai multe ori trebuia să intru într-o astfel de situație. Știu pentru mine cât de dificil este să ia într-o vremya.Pered caras ikrometom este stropi Jora, foarte puternic, dar de scurtă durată. Bine, încă l-ai găsit. În acel moment, mecanismul meu ma ajutat foarte mult. Am scris despre ei. În primăvară, crucișul din apropiere de coastă este mai puțin prudent, dar este foarte lent. Reacționează slab la momeală, primăvară, alții au sarcini. Folosirea de unelte subțiri, blând și sensibile pentru mine a adus succes. Nu renunta, mergeti mai departe si totul va fi un tip de top.

Astfel de bug-uri lente, inactive sunt în crap și vara în căldură (și în cazul în care vântul.) Este foarte dificil de a ghici momentul tăierii. De asemenea, trebuie să luăm în considerare faptul că în acest moment am prăjit doar marea.

Pescuitul încă interesant:

Carp a început să trăiască! Cum să găsiți un loc răcoros

Peștii dispăruți devin rare și sunt plăcuți!

Când sa răspândit zvonul, nu a mai rămas nimeni fără știucă!

Caraci și kilogram perch chiar sub mal!

Carp a început să trăiască! Cum să găsiți un loc răcoros

Cel mai bun loc pentru un rocker și. capturarea vpoglyadku!

În locurile preferate cu un navigator și un echilibru!

Complet bas de tigaie și patru ciuperci decente

Carp a început să trăiască! Cum să găsiți un loc răcoros

Mături de toamnă. Un trofeu trist, un pescar vesel!