Yedalni pentru oamenii care trăiesc în Yalongwan - sfat despre centrul pieței Yalongwan, Sanya, China

Yedalni pentru locuitorii din Yalongwan # x201d;

Putem spune: la dezamăgirea generală a insulei, sa adăugat încă un lucru. Multe restaurante preparate din bucătăria chineză, există un rus, ținând cont de noul curs prețurile sunt destul de ridicate, atât în ​​restaurant normal de la Moscova și, probabil, în Europa, calitatea produselor alimentare ciudat mai rău decât zona în Sanya și Sanya mănâncă la cină cu creveți și 2 berea a dat 5000 r, peștele nu este foarte proaspăt, trebuie să urmăriți cu atenție ceea ce alegeți și, bineînțeles, serviciul chinez discret.

2 Mulțumesc, ViktoryL!

Sanya se dezvoltă rapid. # x201d;

Locul de concentrare a marelui număr de cafenele, restaurante și magazine din Yalong. decorate perfect, încadrată de un canal venețian, kvartalchik catering și cumpărături în apropiere Huayu Resort Spa Yalong Bay Sanya
se învecinează cu o zonă verde deschisă cu atracții și sculpturi. Mai departe pe drumul spre mare se află un alt set de restaurante cu Mac indestructibil în cap, un patinoar mare în aer liber (și la o temperatură de 32 de grade). Și mai departe de țărm un monument de granit nou instalat, foarte frumos evidențiat seara, cu fântâni în jur. Construcția nu se oprește. Potrivit proiectului prezentat pe bannere, vor exista încă acvariu gigant, atracții, canale, bazine și multe altele. Sanya se dezvoltă rapid, la fel ca întreaga China.

12 Mulțumesc, Igor Sh!

Întrebați pe Igor Sh o Piața Centrală Yalunvan

Zona de salvare. # x201d;

Pentru mine, această zonă era ca o linie de salvare. Am venit cu autobuzul de la Dadunchai pofotkat și am văzut teritoriul local. doar din curiozitate am ieșit lângă unul din hotelurile de 5 stele, am trecut prin teritoriu, am alergat și am privit mai multe hoteluri. a devenit fierbinte și am decis să mă întorc în "satul" meu. Dar n-am găsit stații de autobuz și nimeni nu a întrebat: totul era "răcoros" în jur. și unii chinezi. Taxi înapoi ar costa 100 de yuani. Realizând greșeala mea, m-am rătăcit în direcția opusă. destul de obosit, am văzut în cele din urmă rușii și am fugit după ei în speranța de a obține informațiile necesare. dar, din păcate, atât de simplu, dar și acolo - nu știa nimic despre autobuz. Ei bine, cel puțin a sfătuit să ajungă la piață. Da, eu deja am ghicit. că sunt pe drumul cel bun. Și acum sunt într-o piață plină de aglomerări: în apropiere există cafenele și magazine. Sunt salvat! Ea a alergat repede, chinezii au primit un răspuns la întrebarea ei și s-au grabit acasă pe autobuzul N 15!

8 Mulțumesc, Larisa D!

Întrebați pe Larisa D despre Golful Yalong din Piața Centrală

Locul plăcut pentru o plimbare de seară # x201d;

În fiecare seară, toată săptămâna am mers de la hotel la piață și înapoi, sa dovedit a fi mai mult de trei kilometri, am făcut achiziții, mâncat înghețată delicioasă cu muzică. În supermarket, oamenii au cumpărat mango și pepeni verzi, unde pot fi tăiați imediat în felii sau separați de carne. Lângă vinotecă, puțin costisitoare, dar alegerea este minunată. Mănâncă un kebab shish și asculta muzică live. Cuvântul este frumos și util, fără această divertisment ar fi greu. Toate norocul și starea de spirit excelent.