Turul de revistă est - Ulunga - o întoarcere la surse - o revistă despre călătoriile în Primorye! activ

7 echipaje au participat la SPORT
IN STANDARD - 12 echipaje
ATV (ATV) - 3 echipaje

În competiția de echipă a avut loc între trei cluburi - STK "Rubezh" (Ussuriysk), clubul off-road "Vepr" și STC "Vehicul off-road".

Rezultatele concursului:

Locul 3 - Kurdyumov A. Kopinets V. (Arseniev) Hi-Lux

În clasamentul echipei:
1 loc - STC "Off-road".
Locul 2 - clubul off-road "Vepr"
3 loc - STK "Rubezh".

Pe un deal cu vedere la spumante în lumina soarelui inundații râu, vântul rustles frunzișul ingalbenire autumnală, mirosul de lemn, apă, pământ cald, turnare dor de neînțeles. Pe deal există o cruce din lemn cu o placă metalică gravată cu nume - Starkovs, Baranovs, Mogilnikovs, Plotnikovs, Grebenshchikovs, Kilins ... Un total de 122 de persoane. Cine erau acești oameni? Ce vise au avut, ce doresc ... Alături de cruce se află o masă făcută dintr-o veche moară și bănci din lemn realizate din busteni solizi. Dar rareori pe o piatră gri rece, ei sparg pâinea, pun piloți să-și amintească sufletele victimelor represiunii sovietice.

În felul ăsta. În Ulungu.
Expedierea în Ulungu a fost de mult o tradiție. În acest an, jeepers litoral a mers la Bikin de sus pentru a patra oară. In fiecare an vin aici toți oamenii noi, cineva odată experimentat toate vicisitudinile pus eshestviya nu mai îndrăznește la astfel de atacuri, cineva, care au căzut în dragoste o dată în taiga, râu pădure, un sentiment general de libertate și pace, a revenit aici an după an.

După efectuarea ultimului realimentare în Roshchino, "încărcarea" în general pentru fiecare mașină 300 litri de combustibil - pentru drumul înainte și înapoi, ne-am dus la drumul de exploatare. Imagini idilice înotate de-a lungul ferestrelor - padure de toamnă, râu, pescarii pescuiesc. Chiar ne-am oprit pentru a vorbi despre captura, pentru a discuta despre felul în care astăzi a fost tăiat fauna râului - mici pescari și legături au fost găsite în cuștile pescarilor.

După trecerea pașilor Foggy și a ceasului Solar, ne-am îndreptat spre un drum foarte puțin anunțat, unde a început un fel de proces de piatră. O dată pe lună, KamAZ trece aici și o dată pe an - noi. La 100 de kilometri, am petrecut 3 zile, senzație de întreaga paletă de Taiga de pe litoral romantice - nopți exotice în ploaie, trece și stânci pe drum, pagube minore pe drum, având loc cel puțin o dată pe zi - cea mai mare parte din categoria de „leziuni ale copiilor“ și " ceva pe care nu l-am terminat acasă. De exemplu, un ventilator suplimentar, fixat fără calcule complete, la hummocks a rupt în mod constant radiatorul. Și numai după o reinstalare completă - deja în vigoare - fanul și-a încetat activitățile subversive. cauta imediat înainte, spunând că, atunci când toate defectele minore au fost eliminate - adică, pe drumul spre oolong, pe drumul de întoarcere a început deja să se întâmple mai mare și, astfel, accident mai neplăcut. Trebuia să mă opresc câteva ore pentru a rezolva situația și a continua călătoria. Desigur, am mers pe o călătorie complet echipată - toate piesele de schimb necesare, barele de tractare. generator de curent, sudura, turbina.
Cu toate acestea, am fost mai norocoși decât predecesorii noștri. Când am trecut pe drum, tovarășii noștri ne-au dorit noroc și am observat cu sarcasc că ar fi foarte util pentru noi. Din povestea lor a rezultat că defalcările permanente - mici și nu le-au urmărit pe tot parcursul călătoriei, trebuiau în mod constant să se angajeze în munca de montare a anvelopei. În plus, componența expediției a inclus legendarul GAZ-66, pregătit pentru astfel de călătorii în cel mai bun mod. Mai degrabă, proprietarul său a crezut că a fost - instalarea unui motor diesel de 7 litri, un troliu electric, dar adevărul este că mașina nu corespunde masei și dimensiunilor, anvelopele de la BTR. Toate acestea nu au fost suficiente, lucru dovedit pe pistă. Singurul lucru care nu a provocat cenzura este un kung perfect echipat. Cu toate acestea, testul masinii pe o pistă serioasă a arătat că neajunsurile s-au dovedit a fi mult mai mult decât cel pe care proprietarul a imaginat-o cu încredere la început.
Și mașina nu este principalul lucru - principalul lucru, după cum se spune, este garnitura dintre volan și scaun. Și cu asta, au fost doar câteva probleme.

Primul test de rezistență, putere și disponibilitatea mașinii a eșuat lamentabil atunci când treci următoare, în cazul în care copacii over-the-drum suspendate deasupra, care a impiedicat mai mult in greutate decat jeep-ul, shishiga de călătorie liber, care nu doresc să-și arunce viteză, șoferul a încercat să evite obiect de pe partea stângă a drumului. Ca rezultat, masina a căzut în pauza - aproape un abis - de la final „moarte“ mașină păstrat câțiva copaci. Cu ajutorul troliului, conducătorul auto a suferit un alt fiasco - echipamentul nu a putut suporta o astfel de sarcină - a început să se rupă coarda si sa aruncat troliului. Mașina și proprietarul său, desigur, au scos, dar optimismul unui tânăr cecen (o poreclă a primit de la unchiul său Lesha) nu este diminuat. Călătoria spre casă nu a fost, de asemenea, fără aventuri - mașina se odihnea de lemnul pe care rămăsese. Continuarea trebuia să fie continuată pe o canistră de 20 de litri, adăugând în mod constant combustibil la ea. Și nefericită trecerea - un memorabil de la începutul expediției - trecere, conducătorul auto a persistat - a vrut să demonstreze că mașina este capabil să depășească acest obstacol, dar a făcut mai rău - masina a mers din nou pentru a rupe, doar de data aceasta cu consecințe mari. Pentru al salva, întreaga echipă a petrecut câteva ore și mult efort.

La sfârșitul întâlnirii, am fost sfătuiți să pompez roțile pentru a mări presiunea, am spus despre "ambuscadele" așteptate pe drum, actualizând amintirile noastre din anul trecut. Având în comun consumabile, luând echipament de la tovarășii noștri, pe care nu mai vor mai fi folosiți în viitor, ne-am luat la revedere și am continuat ploaia. Cu toate acestea, după ce am ascultat avertismente teribile și am pregătit să luptăm la destinație cu o luptă, am trecut destul de ușor. Mai multe defecțiuni minore, petrecând noaptea în aer liber, păduri protejate, au lipsit chiar și pe cei mai răi dușmani ai noștri - insecte de sânge. A treia zi am ajuns la aeroportul din comuna Okhotnichy. De câteva ori pe săptămână piloții zboară aici - se odihnesc, aduc turiști și, în același timp, acționează ca o legătură între sat și "pământul mare". Acest loc însuși a devenit deja rezervat, deși pe drum există încă rămășițe vizibile de civilizație sub formă de butoaie și trageri lăsate o dată de mineri de aur.

Din oraș vom aduce lucruri obișnuite pentru o persoană din oraș, cum ar fi bateriile, uneltele, medicamentele, pâinea, necesare în acea viață. Vă ajutăm să ne pregătim pentru iarnă, să pregătim lemn de foc. Unchiul Lyosha merge practic în lucruri zdrențe vechi, deși ne asigură că are haine noi și nu uzate - da, noi înșine i-am dat un cost destul de decent anul trecut. El spune că o lacrimă este mult mai aproape de spiritul său. În astfel de haine se simte liber, se simte el însuși.

pescuit
Una dintre principalele atracții din Ulung poate fi numită pescuit - zi, noapte și, desigur, vânătoare subacvatică. Toate aceste specii au propriile lor fani, fiecare dintre ele având propriile sale secrete. De exemplu, puteți prinde două cârlige - una principală, care este mai mult sau mai puțin muscată constant, a doua - amestecul - este selectată în funcție de culoare. Pentru unele culori va fi mai bine să prindă pește - este necunoscut, dar experiența arată că este mai bine pentru morcovi, culori roz și coșuri gri.

Sau pescuit de noapte - tăcere, sunete din pădure - patru sunt aproape tindate în apă. Nu înspăimântați nici cizmele ciudate, nici apa curgătoare, nici piciorul omniprezent. Chiar dacă cineva încearcă să plece, strigătele victorioase ale unui prieten care tocmai pescuiesc pradă îl înapoiază pe "defecțiune" în apă. El își aruncă "mouse-ul", așteaptă, iar aici linia strâmtă și scurtele șmecherii arată clar că peștele "prins". Nimic nu se poate compara cu acest sentiment de triumf și încântare, probabil lăsat în sângele nostru de la strămoșii implicați în vânătoare și pescuit. Există fanii și pescuitul cu sulițe. Wetsuit, masca, snorkel și arma de scuba aer și acum nou-născut Ichthyander vineaza pe animale râu. Deasupra capului float foi multicolori culese din copaci de toamna vânt în apă de râu transparent, sub ramuri avântate coada în valoare de swinging pe îndelete, peștii mari. După o jumătate de oră de scufundări cu culoarea litoralului, vă puteți lăuda cu o captură considerabilă.

Satul vechilor credincioși
Satul, la 3 km de un pustnic viu unchiul Lesha, este format din doar câteva case - și de a trăi acolo doar pentru 2 familii - Samoilo și Barylnik. Încă există o stație meteorologică pe care trăiesc prognozele meteorologice. Baza piloților conectează satul cu "pământul mare". În timpul unui sejur de două săptămâni, în bikini sus, ne-am dus pe un tur al satului, suficient pentru a prinde niște pește, a vorbit cu preotul local, sa dus la Memorialul vechii credincioși omorâtă. Satul vechi credincioși are o poveste proprie. Iar monumentul pe care numele tuturor afectate de bolșevici a ucis sătenii, în timp ce le depozitează pe lemn și metal, și păstrează amintirile istoriei care au avut loc aici mai mult de o jumătate de secol în urmă. "În 1932 au existat 10 curți de vechi credincioși și 40 de hectare de teren arabil. Apoi a fost separarea Ulunginskogo colhoz, iar de la începutul anilor '50 - place crângul ochi de mesteacăn. De la începutul anilor 60-e - stabilirea Gospromkhoz Pozharsky și încă (în ciuda faptului că, pentru o lungă perioadă de timp nu Gospromkhoz cu planul său de stat de a pune produse comerciale și de personal promrabochih) - este numele satului de Hunter.

acasă
La sfârșitul vacanței noastre, am trecut peste întregul stoc de produse alimentare - lăsându-ne minimul necesar pentru drum - am dat toate celelalte provizii pentru unchiul Lesha, care ne găzduia în mod plauzibil. Drumul invers nu a trecut fără rupturi, curiozități și comunicare cu natura. Și comunicarea sa dovedit a fi unică. Un alt accident ne-a făcut să petrecem noaptea în pădure. Și primul echipaj a reușit deja să ne ducă la distanță și ne-a contactat la radio, au spus că vor rămâne peste noapte în casa abandonată de prospectori. La care le-am dorit "un apetit plăcut" - toate produsele au rămas în mașina noastră. Deci, pentru cină și mic dejun, au trebuit să mănânce nuci de pin și să bea acest taiga cu ceai vărsat.

Trebuie să spun că începe căderea în sezonul de împerechere cerb roșu, și strigătul de sex masculin a fost auzit în jurul nostru, cu o rată de invidiat. Bărbați adulți în duș nu părăsește niciodată copilării - cum au fost în 15 de ani, va rămâne același și 30 și 50 de ani. Luând cornul, am început să strige cu un cerb roșu de sex masculin și să-l ademenească afară din pădure. În amurg dimineață gri am văzut un cerb, dar a simțit prezența lui, și ne-a stat față în față, la o distanță de 10 pași, și apoi cerbul, se pare că nu ne în considerare pentru un adversar demn sau nu vedea o femeie frumoasă, care poate „recăpăta“ , și-a făcut drumul. Ajungând satul Roshchino, plictisit la produsele alimentare acasă, noi, desigur, a intrat în sala de mese, în cazul în care gusta supa si casa kotlet.Tak termina raidul nostru taiga de coastă, o excursie în satul vechi-credincioșilor, încercarea de a se alătura istoria și simt spiritul zilelor apuse.