Respingerea căruciorului, așa cum a fost pentru tine

Avem un an și patru luni cărucior și nu a fost util deja, nu am luat. Dar am un prieten nu ceea ce mânerul de mers pe jos, el a fugit zonele metrice, cum ar juca (atunci când ceilalți copii din cârpăceala Sandbox) pe care-l respir, și aproape târî acasă.

Citat:
Dar am un prieten nu ceea ce mânerul de mers pe jos, el a fugit zonele metrice, cum ar juca (atunci când ceilalți copii din cârpăceala Sandbox) pe care-l respir, și aproape târî acasă. zâmbet

Lyuba, câteodată este bine că copiii cresc atât de repede și Senechke este deja 5 ani

Am mers, de asemenea, foarte mult, pe mâinile unui copil pe stradă nu a luat luni de la 9, adică cum a început să "meargă pentru degete". Scaun cu rotile după un an de utilizare numai pentru cursele pe distanțe lungi (de exemplu, du-te la Engleză - meu pas 40 minute strivindu, este clar că copilul este pe jumătate atâta timp, iar dimineața ne-am trezit spate în spate, și chiar meu pas târziu, din când în când, și apucat copilul , în cărucior - și a fugit). Și, deci, undeva - mai ales pe jos. Dar marea (1.4-1.8) am PRAM luat încă - în primul rând, saci de plajă convenabil să-l descarce, și în al doilea rând, chiar și la plajă și la numai 15 minute de mers pe jos, dar copilul nu este târât de soare (la ora 11 , când s-au întors acasă la siesta), și alerga la o alergare în căldură, în timp ce fiul stă într-o umbra în cărucior. Dar, seara, plaja sa liniștit. chiar am planificat ca o opțiune, el va dormi în timpul zilei pe plajă, dar nu a funcționat - prea cald în acest moment, stați acasă. Deci, căruciorul nu este ceva care este foarte util, ai fi reușit fără el. Dar ar trebui să te uiți la concediu pentru tine. Dacă sunteți pe mare, și să fugă de la mare, plus excursii pereche - puteți și nu trageți de-a lungul, și dacă sunteți în vacanță „culturală“, cum ar fi explorarea orașelor Europei sau ceva de genul asta în cazul în care să fie foarte este mai bine să faceți o plimbare, cel puțin, astfel încât copilul să poată dormi la momentul potrivit, în timp ce mama și tata continuă să viziteze atracțiile.

Mi-am cumpărat o sanie pentru o iarnă acum și am regretat să o folosesc doar de câteva ori pe tot parcursul iernii, odată ce am mers la ea în engleză și altundeva, altfel, pe jos.

Wow, băieți!
Da, când întârzii undeva, căruciorul este, desigur, o salvare de bastoane. Căruciorul, atunci avem un transformator, destul de voluminos, și vom avea o vacanță atât pe mare cât și pe orașe, este cu adevărat posibil să ajungeți la mare, dar dacă mergeți oriunde pentru o zi întreagă. Probabil trebuie să cumpăr o trestie, deși nu-mi plac deloc, ca să fiu sinceră.

[citat, dar atît de obosit să-l rostogolească, apoi să-l rostogolească într-o mînă și să-l conduc pe Mark în celălalt (coborî în mod constant din el) că a început să meargă cu el pe jos. ]
Alina, aici sunt și eu un pic obosit de asta, căruciorul într-o mână, copilul în cealaltă, deși despre cumpărături este foarte convenabil, pune totul în cărucior și Katya

Aici sunteți mame fericite și nu am nici o caris și nu stau în sanie sau în cărucior nu vreau să merg și nu mă duc pe mine însumi (

Svetlana, ar trebui să fii expert și util dacă nu există probleme de sănătate. Este foarte convenabil! La această vârstă este mai bine să vă purtați pe spate și brațele sunt mai libere și mai ușor decât să țineți bebelușul.

Nu am folosit caruciorul deloc - doar un rucsac Ergo sau pe jos. Cu toți cei trei copii am avut cărucioare, dar în Ergo este mult mai convenabil atunci când este foarte mic și atunci când crește, apoi mersul pe jos și a alerga mai bine. Noi doar câteodată, cu noi înșine, un cărucior cu cărucior, să punem lucrurile în el sau să-i dăm pe unul din copii să doarmă, dacă am pleca mai multe ore.

Natasha, sunt complet de acord, dar am recent probleme cu genunchiul, mi-a fost frica cumva sa poarte un rucsac Olivia, tot aceeasi greutate este considerabila. Și în detrimentul dormitului sau a lucrurilor care se dau la plimbare, lucrul cu căruciorul este pur și simplu indispensabil, mai ales atunci când există mai mulți copii.

Și am o fiică (1.9) de mâner refuză să meargă numai distanțe scurte), să meargă pe teren în apropierea casei, fără un scaun cu rotile. Dar, în parc pentru a ajunge acolo trebuie să ne stomp 10-15 minute (pași pentru adulți), ea trage mâna și se execută complet în direcția greșită pe care am nevoie) Un 4 drum trebuie să mergem la o trecere de pietoni fără semafoare, în cazul în care am luat-o în brațe. Dar așa vreau să fiu lângă mine, și nu unde va sufla vântul)

Citat:
fiica mea (1,9) pentru mâner refuză să meargă, numai pentru distanțe scurte

Imi este teama de asta, asa ca doar obisnuiesc doar cu stiloul. Totuși, trăim într-un oraș mare, în jurul nu numai mașinilor cu motorete, ci și bicicliștilor care vin de pretutindeni și se simt proprietari pe drum. Fiica mai mare a fost foarte rapidă, fugind mereu și chiar și-a pierdut de câteva ori, odată ce sa întâmplat în Anvers, așa că aproape că m-am înnebunit. Deci, pentru mine, încă de la început, nu este nici măcar discutată