Recenzii la seria "pretendant"

În al treilea episod al primului sezon, uita la stereographers, Jarod spune că acesta descrie un pinguin și un sfinx, un pinguin de echitatie o cămilă. Dacă te uiți atent, poți vedea că prima stereografie descrie dinozaurii, în al doilea - o mașină sport.

În căutarea ta.

Care este viața vieții altor oameni? Ce simți când ești îmbrăcat în "hainele altcuiva"? Simți goliciune, inferioritate, nu știi cine ești, cine erai. În fiecare zi trăiești prin gândul de a înțelege cine ești și acesta este scopul tău, este mai scump decât orice alt tip de bani. Trebuie să cunoașteți trecutul în mod diferit fără el, nu puteți avea un adevărat și, cu atât mai mult, un viitor.

Jarod, eroul principal al seriei, aproape toată copilăria petrecută în cei patru pereți ai unora dintre Centrului, care a efectuat experimente pe el, simularea diferitelor incidente de situații de viață la un mic ar putea găsi o cale în jurul valorii. Nu renunta si lupta pana la capat.

Tipul a crescut și a fost obosit să fie blocat. Nimeni nu răspunde la întrebările sale despre părinții săi. El se străduiește să învețe adevărul și își va depune toate eforturile.

De-a lungul seriei el trebuie să joace rolul unui om care imită oamenii din diferite profesii, în acest fel a salva viața oamenilor și încearcă să scape de personalul Centrului, care-l vânătoare. Jarod are nevoie doar de adevărul despre trecutul său, despre părinții săi. El a fost întotdeauna optimist cu privire la orice situație, nu se supara din cauza fleacurilor, și totuși el este foarte inteligent și viclean - aceasta este cheia succesului său. Uită-te la povestea aventurile sale, recunosc povestea vieții lui, și nu vei regreta!

Seria este cu siguranță un eveniment pentru timpul creării sale. A fost o perioadă de tranziție de la «telenovela», mai multe Santa Barbara - o serie de televiziune, evenimente, cult serii de televiziune (într-un fel - "Twin Peaks", "X-Fails"). „Pretender“ cu siguranță mai ușor, dar, de asemenea, „atinge“ (în opinia mea, el este un mijloc puternic, la care, de asemenea, am otnoschu „zona de ardere» ( „zona de ardere»)

În ceva naiv, locurile făcute pentru gospodinele pensionate și simple, seria - toate aceleași trag pe. În opinia mea, este mai mult femeie, are mai multă psihologie decât un detectiv. Această serie - rebranding poze ale vieții americane, o serie de PR (despre care publicul serialelor ruse nu putea decât să viseze!). O imagine foarte clară a schimbării - din filmele nebun 80 (și mai devreme), cu personaje negative puternice și adesea dificile pobedimymi - de triumf, puterea și victoria binelui (cel puțin pe ecran). În plus, triumful ratingurilor de vârstă care nu permit cruzimea și violența pe ecranul TV în timp real, pentru întreaga familie. Eroul acelui (și oricare) timp, absolut absolut pozitiv, a crescut cu bunătate și empatie, în ciuda circumstanțelor dificile. Câteva idei principale:

- lucrul cel mai important este o familie, totul de dragul familiei, de a înțelege, de a ierta, de a găsi, de a ajuta. Familie - în primul rând, înainte de muncă, de afaceri și de restul,

- prietenii sunt foarte importanți în viață - pentru ei este necesar să facem tot posibilul,

- Noi toți provin din copilărie - ALL este adus ca un copil, pentru a face o persoană frumoasă, natură, umană, se confruntă cu simpatie pentru oamenii și necesitatea de a ajuta și de a proteja pe cei slabi, sau să se transforme într-un monstru, un sociopat, un maniac - poate fi un copil, precum și să dezvolte capacitatea de a sau să le suprime și - cu ce costuri,

- drepturile omului - inviolabile, nimeni nu are dreptul să le încalci, cel care a rupt - trebuie să fie pedepsit, indiferent de statutul lor, și pungă,

- nu există lucruri inconsecvente despre fiecare persoană! - Toată lumea merită bunătate și respect, toleranță și dând timp - un copil, un bătrân, om bolnav, cu handicap, frumos, sau un om mutilat, extern și intern,

- Da, semn de ori, fumat si de baut, sau luarea de droguri - sau baietii rai drastic, sau înghesuit pe căi greșite. Principalul personaj - nu fumează și nu bea - IN GENERAL! Cultul unui stil de viață sănătos, sport,

- visul unui super erou și ideea că aceștia pot deveni toata lumea, făcându-și sincer slujba și datoria,

- în general, - întruchiparea adevărurilor biblice (și a tuturor adevărurilor religioase).

În acestă - și un secret. Spectatorul vrea să aibă cel puțin pe ecran - un vis devenit realitate, și speranță în curs de dezvoltare - „Eu, de asemenea, ceva ce pot!“ Și - „Vreau să devin o mai bună“. Există un exemplu pozitiv - și cum se realizează acest lucru - studiu, sport, atitudine bună față de oameni, răbdare, voluntariat. Afișând un nivel ridicat al eroului de la fapte bune altruiste.

Serii serioase. Un pic de dramă, un pic de misticism, un pic de thriller și, cel mai important, totul merge împreună.

Pretenderul este un joc de adulți, dar în care personajele principale erau copii. Copiii sunt geniali care pot deveni ceea ce vor.

Dar într-o zi, pretendentul scapă ... și începe o poveste nouă, povestea lui Jared. El se desprinde.

Jared ajută oamenii care sunt trădați, rup de viață, el caută dreptate. El este îngerul răzbunării, care administrează dreptatea, fără a trece linia legii!

El caută răspunsuri la întrebările sale: cine sunt eu? De ce eu? De ce?

Dar după ce a găsit răspunsul la orice întrebare, următoarele două apar imediat! Jared nu mai joacă jocuri, nu creează simulări, căutând adevărul folosind abilitățile sale.

El nu poate fi în datorii mult timp într-un singur loc, pentru că vânează. Centrul care la luat de la părinți în 1963 și acum vrea să-l prindă și să-l aducă înapoi.

Pentru a rezuma, voi spune că întreaga serie este bună. Empathizing cu Jarod în căutarea lui, te uiți la serie după serie și nu observați cum se încheie anotimpurile. O serie de poveste rară, care așteaptă ca câștigătoare la loterie, doar pentru a stimula interesul, încet decolorare după o duzină de serie principiul „business-Jarod gândit-decizie-loc.“

În serie, există o puternică momente dramatice, în cazul în care vă puteți răcori vărsat o lacrimă (mi sa întâmplat de multe ori) și un detectiv (pentru că geniul principal nu este imediat înțelege ceea ce se întâmplă în rețelele) și elementele de bun film de acțiune vechi, cu schimburi de caraghioase și dezasamblare. Seria TV nu are o varietate, unele detalii, altceva. Dar, în general, un produs interesant, interesant, interesant.

Și pentru timpul său - și, de fapt, o bombă.