Recenzie - Expertul din Orașul Emerald

Fata lui Ellie a intrat accidental în țara Magic, casa ei sa mutat acolo de un uragan. În această țară vrăjitoare și animalele vorbesc trăiesc, dar mai ales Dorothy vrea să meargă acasă. Deci, ea merge la City Emerald, în cazul în care trăiește cel mai mare magician - Goodwin. De-a lungul drumului, ea întâlnește sperietoarea de sperietoare Sperietoare, Tin Woodman care a fost odată un om și un leu foarte laș. Împreună, prietenii vor avea multe aventuri și pericole și fiecare își va împlini dorința îndrăgită.

Publicat acum optzeci de ani, această carte a început imediat să se bucure de o popularitate imensă în rândul copiilor. Cum poți să explici asta? În primul rând, cartea este scrisă într-un limbaj foarte plin de viață și ușor, caracteristic tuturor prozei lui A. Volkov. În al doilea rând, are o poveste interesantă. Atunci tu și detectivul, thrillerul și aventura. Evenimentele se urmează reciproc cu mare viteză și este întotdeauna interesant să știți ce sa încheiat și ce se va întâmpla în continuare.

Această lucrare, fără îndoială, aparține categoriei de formare a valorii sau orientată spre valoare.

Tema principală a cărții este prietenia, care este descrisă în culori vii. Eroi unul la altul (Sperietoarea cere întotdeauna Omul de Tinichea că el nu plânge, dar va rugini), ajută reciproc (scoate Sperietoarea de râu, de salvare Leo din domeniul mac), trage de sprijin și confort reciproc (în captivitate Bastidele), primesc bucuria comunicării.

Este indisolubil de prietenie în mentalitatea rusă o calitate atât de dedicată. Și aceasta este ceea ce prietenii învață pe parcursul cărții. The Scarecrow și Tin Woodman salvează Ellie de canibal, disprețuindu-și pericolele. Ellie îl protejează pe Totoșka de Leo, îndrăzneandu-se îndreptat spre el. Leul, la rândul său, se află pe pod, protejându-i prietenii de tigrii cu sabie.

Nu mai puțin clar în carte este tema de auto-îmbunătățire morală. Sperietoarea vrea să devină mai înțeleaptă, căietorul de fier trebuie să devină sensibil, iar leul trebuie să-și ia curaj. În felul acesta, eroii își depășesc deficiențele. Sperii, gândindu-te cum să-i ajuți pe prieteni, devine mintea și spiritul. Cherestea de fier este atașată de tovarășii lui, iar inima lui începe să-i bată pentru ei. Un leu laș, deși este frică de tigrii cu sabie, dar uită de el când ceilalți sunt în pericol.

Ca urmare, prietenii vin la Goodwin destul de diferit, ei s-au schimbat deja, doar ei nu-și dau seama de asta. Goodwin face aceste schimbări vizibile numai pentru aceștia. Deci cititorul înțelege adevărul simplu - o persoană poate face schimbări în sine numai pe sine.

Vrăjitor din Orașul Emerald

Fata lui Ellie a intrat accidental în țara Magic, casa ei sa mutat acolo de un uragan. În această țară vrăjitoare și animalele vorbesc trăiesc, dar mai ales Dorothy vrea să meargă acasă. De aceea, ea merge la Orașul Emerald, unde locuiește cel mai mare vrăjitor, Goodwin. De-a lungul modul în care ea se întâlnește o sperietoare sperietoare de ciori paie, Tin Man, care a fost odată un om, și leu foarte lașă. Împreună, prietenii vor avea multe aventuri și pericole și fiecare își va împlini dorința îndrăgită.

Fata Allie a intrat în Oz accidental, casa ei sa mutat la un uragan. În această țară vrăjitoare și animalele vorbesc trăiesc, dar mai ales Dorothy vrea să meargă acasă. Deci, ea merge la City Emerald, în cazul în care trăiește cel mai mare magician - Goodwin. De-a lungul modul în care ea se întâlnește o sperietoare sperietoare de ciori paie, Tin Man, care a fost odată un om, și leu foarte lașă. Împreună, prietenii vor avea multe aventuri și pericole și fiecare își va împlini dorința îndrăgită.

Această lucrare, fără îndoială, aparține categoriei formării de valoare.

Este inseparabilă de prietenie în mentalitatea rusă, de o calitate ca dedicare. Și aceasta este ceea ce prietenii învață pe parcursul cărții. The Scarecrow și Tin Woodman salvează Ellie de canibal, disprețuindu-și pericolele. Ellie îl protejează pe Totoșka de Leo, îndrăzneandu-se îndreptat spre el. Leul, la rândul său, se află pe pod, protejându-i prietenii de tigrii cu sabie.