Pe uralul polar

Urcarea nu era atât de simplă, urcând foarte mare. Mă opresc la fiecare 100 m pentru o pauză. În mod constant mă uit în spate, dar cabinele cu Behemoth nu mai sunt vizibile.

Ca și 700 m lungime, iar la ghețarii cu cascade este încă foarte departe și urcarea pe munte continuă. Vântul a murit, ploaia sa oprit, panta a devenit mai abruptă și a devenit mai ușor să meargă. Urc pe creasta pietrei.

Stânga coborâre până la râu.

Pe dreapta sunt rămășițele unui ghețar.

Cobor în jos pe marile pietre la râu. Nu există încă cascadă, dar se aude un zgomot. Jumping pe pietre umede este destul de dificil. Și din moment ce am plecat singur și, evident, nu a trecut 700 m, dar mult mai mult, atunci trebuie să fiu atent. Deci, foarte atent m-am dus la începutul cascadei.

Apa cade mai departe, dar nu pot vedea din cauza canionului îngust. Din nou, foarte atent că mă duc în jos, voi trece prin bolovani uriași într-un loc din care se vede cascada, dar nu din nou.

Pietrele sunt verzi în jur, sunt jad, sunt mulți aici - roci jad, sub picioarele pietrelor jad.

Regret foarte mult că Behemoth nu a mers cu mine. M-aș urca mai mult în jurul cascadei și urca pe una dintre vârfurile munților. Departe de zidurile de piatră inaccesibile ale muntelui erau chiar destul de accesibile. Dar eu sunt singur și nu vreau să-mi asum riscuri, nu știi niciodată ... Deci, după o plimbare și pofotogrofirovav începe drumul înapoi. N-am avut ore, și GPS-ul. Faptul că timpul trecut și cât am trecut nu au nicio idee.

Încet, merg pe pantă, iar aici este cabina din partea de jos și o pată roșie se îndreaptă spre mine. Se pare că au trecut 1,5 ore și Behemoth sa dus să mă caute.

Nu am așteptat la ora convenită a mouse-ului, am mers mai departe de-a lungul drumului. Dar am mers doar 100-200 metri și am văzut Mouse-ul coborând din munte. Sa întâlnit, o odihnă puțin, și a plecat înapoi.

Am coborât la câmpurile de fructe de pădure, unde am decis să luăm cozonacii. Vântul a murit, iar din mușchi am ridicat nori de mușchi, care ne-au îmbrăcat imediat. Pentru prima dată de la începutul campaniei, un repellent a fost eliminat din rucsac și a fost presărat. Dar mult mai eficient a fost vântul, care a început din nou să sufle, deși nu foarte mult.

Traversăm rapid pârâul și încă mai există un kilometru în cort. Pe 18 se întoarce la tabăra noastră. Facem ceai cu merișoare și discutăm despre planul de mâine. Șoarecii sugerează să meargă de-a lungul munților de-a lungul tirgurilor și birchilor pitic la drum și să viziteze încă Jade Falls, care a fost planificată pe traseul nostru. Pentru cină, gătiți spaghete cu tocană, pe care le mușcăm și cu slănină. Seara, starea de spirit este excelentă.

În această zi, Behemoth a trecut 15 km, iar Mouse - 20 km. De două ori am traversat bordul.