Pe ambele maluri ale orașului Volga, un sfat de la turismul ivan_jakunin-1

Regiunea centrală a Rusiei este bogată în orașe interesante, atracții și locuri memorabile. Dacă vă plimbați în studii regionale, atunci ori de câte ori vă uitați la hartă - există o scuză pentru a intra într-o oră sau două. Prin urmare, soția mea și cu mine nu ne-am gândit mult timp să petrecem zile libere în concediu, ca să ne putem odihni, iar fiica fiicei ei nu era grea pe drumul lung cu mașina. Nu departe de nativul nostru Klin sunt două orașe celebre - Uglich și Myshkin. Aceste nume au apărut în mod repetat în ghiduri, casete de știri ale grupurilor turistice și rapoarte de programe. Localitățile împărtășesc doar aproximativ 25 de kilometri, ceea ce le face atractive pentru a vizita într-o singură călătorie. Charmul propriu adaugă un fapt interesant - Uglich și Myshkin sunt situate pe diferite maluri ale puternicului Volga. Uglich, la fel ca majoritatea orașelor de pe malul drept al râului, și Myshkin se disting prin locația sa din stânga. Banca dreaptă este întotdeauna mai înaltă, era convenabilă și defensivă în vremuri tulburi și frumos din punct de vedere estetic să observe marile expansiuni de la mare.

Din Klin, călătoria noastră de 300 de kilometri trecea prin regiunile Moscova, Tver și Yaroslavl. Pe drum au existat doar opriri tehnice (alimentarea fiicei, alimentarea benzinei). În colțul districtului Taldom, la granița dintre regiunile Tver și Yaroslavl, a încetinit la monumentul lui Mikhail Saltykov-Shchedrin, care este situat în satul Spas-Ugol. Una dintre legendele despre numele comunei indică doar vecinătatea celor trei regiuni. Dar este mai logic să presupunem că o direcție bruscă a drumului este mai potrivită pentru nume. Satul este încă cufundat în memoria marelui scriitor, chiar și biserica și care a fost construit cu o mână ușoară de bunica lui Michael Evgrafovich - Nadezhda Ivanovna Saltykova. În biserică, în plus față de serviciu, există un muzeu pentru scriitor.

După un timp scurt de conducere din colțul Spas-unghi agățare provincia Tver, puteți apela la Kalyazin, calator curios care poate dedica cu ușurință o mică broșură. Și calea noastră a condus spre dreapta a orașului, dezvăluind vederi superbe ale cluburilor de iahturi scumpe și Kalyazinsky Radio Astronomie Observatorul, ca și în cazul în care un falnic gigant peste pădurile întunecate. Și drumul nostru a mers adânc în pădure, așa că am lăsat un observator castron uriaș explora obiecte galactice si extragalactice, iar în curând se condus la Uglich.

Conform planului, ne rezervăm după-amiaza pentru o plimbare de Uglich la prima jumătate a anului următor plimbare pe Mîșkin și de seara pentru a merge acasă. Prin urmare, primul lucru din Uglich, am stabilit într-un hotel. Din numărul mare de hoteluri până în orașul de 32 de mii, am ales "Ascensiunea". Aveam nevoie de ceva confort, necesar pentru o familie cu un copil și acest hotel era potrivit pentru toți parametrii. Stătea pe malul Volgăi, deschizându-și porțile pe dig. Aproape de vasele acostate în trei și patru punți. În general, eram în centrul vieții turistice a orașului Uglich. Ca locuitori ai regiunii capitale au fost plăcut surprinși de prețuri și situație. Hotelul însuși a fost construit în memoria Bisericii Înălțării Domnului. Această biserică, care a apărut în Uglich în secolul al 18-lea, a fost jefuit de polonezi din istoria sa, cu regele a ars și în cele din urmă a distrus ca obiect vechi este deja în Uniunea Sovietică. Hotelul are numeroase tablouri și fotografii ale bisericii, toți zidurile fiind făcute în desenele pieței cu biserica. Din acest motiv, un tip de culoare rustică este creat în momentul în care călărețul își conducea calul cu un cărucior de-a lungul străzilor murdare pietruite.

Uglich este un mic oraș. Pe hartă, ne-am uitat la obiectivele turistice și am văzut drumul de la răscruce. Dar, de fapt, puteți ridica ochii și puteți vedea scopul plimbării, urmând referința vizuală. În valoare de o plimbare de-a lungul traseului Biserica a Maicii Domnului de Korsun - ansamblul Bisericilor din Tăierea capului Sf. Ioan Botezătorul și Biserica Adormirea Maicii Domnului - Biserica Fedorov Maicii Domnului - Catedrala Învierii lui Hristos. Traseul va fi o gamă largă de pe drumul pe care am avut timp să se uite la toate de interes pentru noi locul unde să se familiarizeze cu străzile liniștite din Uglich și să fie în centrul orașului, lângă Kremlin. În curtea bisericilor ne-am odihnit, bucurându-ne de liniștea din interiorul zidurilor de piatră ale mănăstirilor. În acest fel, din timpuri imemoriale, puterea templelor sacre. Acum, ansamblul bisericilor din Tăierea capului Sf. Ioan Botezătorul și Biserica Adormirea Maicii Domnului cufundat în verdeață din zona de dormit. Există un drum mic, pământesc care duce spre Kremlin. Înăuntru, enoriașii lucrează și în jurul valorii de liniște. Și intercalat între drumurile urbane Templul Fyodorovskaya Icoana Maicii Domnului, Catedrala Boboteaza și Templul din Smolensk Icoana creșterea Maicii Domnului deasupra caselor mici cu cupole albastre și înconjurat de agitația. Poarta ansamblului se confruntă acum cu o intersecție aglomerată, iar școala secundară nr. 2 funcționează în interior.

Pe ambele maluri ale orașului Volga, un sfat de la turismul ivan_jakunin-1

Între biserici de-a lungul drumului am întâlnit alte atracții. Unul dintre numeroasele muzee private din oraș este Muzeul de Istorie Uglich, situat într-o casă de lemn rezidențială. Directorul vă va spune despre exponatele și faptele colectate din viața orașului. Adevărat este că este incomod să ajungeți la muzeu, de-a lungul drumului rustic din sectorul privat. Pe drum se află și stadionul "Seagull" al clubului local FC "Chaika", care se desfășoară la campionatul regiunii Yaroslavl. Prin tradiție, încerc să fiu într-un meci de fotbal în oraș, unde am venit. Dar este posibil nu întotdeauna, și nu orice soție să estimeze un astfel de timp liber în timpul odihnei comune. Dar un meci de fotbal este un fel de tăiere, un test de greutate a vieții urbane. Cât de bolnav, cu un incendiu, dacă fotbalul este popular în oraș - toate acestea creează o impresie despre locuitorii orașului. Stadionul, bine îngrijit, având piste de cauciuc pentru a alerga și colțuri atletice îngrijite lângă câmp, a lăsat o impresie plăcută. Directorul stadionului, Andrei Vyacheslavovich, a vorbit despre forțele pe care le dețin clădirea, pentru că sprijinul sportivului este departe de a fi primul loc. Stadionul este mai mare cu o finețe, dar înăuntru totul cădea. Forțele de hranire - copiii care vin să joace fotbal, ocupând locuri în cele câteva secții sportive rămase. Pentru a admite, stadionul părea îngrijit și confortabil, ceea ce nu este suficient pentru multe arene și regiuni mai bogate.

ne-am întâlnit la stadion copiii tocmai a absolvit clasa de fotbal urmarit cu interes pentru mine și soția mea cu ataș. Camera de pe gât mi-a confundat și le-a convins pe copii că nu eram jurnalist. Atleții mici au fost interesați politicos și deschis de mine. În Uglich am cunoscut mulți oameni deschiși și amabili. Din păcate, acest lucru devine cu adevărat neobișnuit pentru laic. În timpul plimbare noastre, am zâmbit și a salutat în biserici și magazine, cu plăcere determinat școlăriță rutier întoarcerea dintr-un banchet la bal. Dintr-un cort cu un semn „produse agricole“ Un om a ieșit și a aruncat în fața unui morman de câini vagabonzi a cumparat oasele set de supă. Câinele ia luat un os dulce și a alergat după cort pentru a-și mișca. Și bărbatul a plecat, zâmbind. cicliști femei și bunica a așteptat cu răbdare pe trotuar până când am căutat o imagine bună de alte case mici „din trecut“, și nimeni nu a fost în grabă, nu a împinge cu huruitul „o dată, mă grăbesc.“ Numai mulțimile orbește tocare un semn cu turotryada lui Tsiferki, se încadrează în liniștea generală. Ei au avut autobuze și bărci, nu au avut timp pentru a prinde străzile liniștite din șiruri de copaci și momentul când ascunse Volga joacă raze de soare la apus de soare.

În dimineața următoare, după ce ne-am mutat în cealaltă parte a minei de cărbune din mina de cărbune, ne-am mutat la Myshkin. Există două căi de la Uglich la Myshkin, două pe diferite maluri ale râului. Este convenabil să încercați în ambele sensuri cu mașina. Distanta dintre orase se afla la patruzeci de minute de condus si in curand am fost pe digul orasului.

Myshkin este numit un oraș numai din cauza statutului său turistic. Este mai corect să spunem - așezarea urbană. Unul dintre factori este numărul de Myshkin - aproximativ 6000 de persoane, și încă o confirmare - participarea echipei de fotbal în campionatul echipelor de fotbal în zonele rurale din regiunea Yaroslavl. Deși în fotbalul nostru este dificil să căutăm o structură ...

Pe ambele maluri ale orașului Volga, un sfat de la turismul ivan_jakunin-1

Călătoria noastră se apropia de sfârșit. Între doc și Catedrala Adormirii se face o ascensiune abruptă, la vârful cărora se află un librărie. Este un magazin obișnuit cu papetărie și bunuri școlare. Singurul anturaj este locația. Cu toate acestea, în cele din urmă, și acolo merită privit - printre detectivii și românii din epoca noastră există cărți ale scriitorilor locali. În memoria lui Myshkin, mi-am cumpărat o carte de la nativul localităților lui Nikolai Smirnov "Pe câmpul Romanov". Ei scriu romane, romane și literatură în Myshkin, fabuloase și instructive pentru copiii mai mari. Dar cea mai bună parte memorabilă a orașului, decât munca maestrilor locali, și nu vă puteți imagina.

Ei au decis să încerce feribotul, mutându-se în cealaltă parte a Volgăi acum în Myshkin. Așa cum a spus soția mea - nu este pentru tine pe cablurile prin canal către ei. Moscova să se miște. Și într-adevăr - navigația nu permite. Dar puțin călătorie cincisprezece minute pe râul Volga este decorat cu pescăruși vartej de vânt, ai căror copii sunt fericit și hrănit un rămas bun de construcții, blând la micul oraș confortabil. Probabil că nici un turist, plecând încet sub barja de vapor a barjei, nu promisese să se întoarcă pe aceste maluri. Drumul către Uglich după feribot este mult mai scurt. Creșterea traficului de feriboturi este menținută numai de prețul de trecere de 250 de ruble. Pentru turisti acest lucru este un pic de aventura pe coasta Volga, iar pentru rezidenti - costuri vizibile. Dar pe drumul dinapoi de-a lungul malului drept puteți ajunge la un alt muzeu, care este listat pentru Uglich - un muzeu privat al unui cal de lucru. Noi nu am avut de a apela - un maraton de două zile perturbat trio nostru condus de o fetiță de cinci luni, ne-am vizibil obosit. Am avut trei sute de kilometri să mergem acasă.

În călătoria noastră mica a avut timp să se familiarizeze cu orașul să meargă în ele și, în același timp, pentru a lăsa ceva pentru călătorie necunoscut pentru a doua oară. Volga oraș bogat în istorie, modul de viață și de aroma Rusă obligatorii - acestea sunt în valoare de ea pentru a lăsa un pat cald, un televizor și se arunca cu capul prietenos în valuri și zgomotul de lămpi cu lumină râu seara pe cheiul.