Manastirea Pushchino de pe Nara

În weekend, din nou, nu am reușit să mergem în jurul lumii. Dar nu eram supărați și mergeam la o plimbare în jurul cartierului. Cu siguranță aveți ceva demn de atenție la două sau douăzeci de kilometri de casă, trebuie doar să vă uitați atent. Am găsit o grămadă de locuri interesante. Dar despre totul în ordine. Deci, primul loc care ne-a atras atenția a fost distrugerea aproape totală a Pushchino pe Nara. (Nu trebuie să fii confundat cu renumitul moșie din Pushchino pe râul Oka)

Cel mai interesant, desigur, este casa în sine, care a fost construită în anii 1790. El a aparținut lui Serghei Ivanovici Vyazemski. Apropo, nepotul său Piotr Andreevich Vyazemsky a deținut frumosul imobil din Ostafyevo. Apropo, același nepot a fost un prieten al lui Pușkin.

Pentru a descrie casa ar avea nevoie de o mulțime de termeni tehnici: stil arcade palladianstva italiene, portic greacă, principiile arhitecturii templu din Grecia antică și Roma. Întotdeauna mi-a fost greu să-mi amintesc acest lucru și uit imediat aceste subtilități. Dacă este mai ușor, este foarte frumos. Nu știu cum Julia, dar am fost uimit că rămășițele mozaicului au rămas pe balcoane.

Și în fața casei și în spatele ei există două fântâni pline de gunoi. Un trecător ma asigurat că au lucrat acum douăzeci de ani. Ceva nu este greu de crezut, deși până în 1970 casa era încă într-o stare decentă. Aici este un minunat conac al lui Pushchino pe Nara. Există o legendă chiar și că un pasaj subteran a fost săpat din casă în cealaltă parte a râului Nara. Se pare că începutul acestei mișcări a fost până acum vizibil. Mă întreb de ce era nevoie?

În spatele casei se dezvoltă un vechi parc de calcar, ale cărui principale alei conduc spre râul Nara. Am mers de-a lungul acestui bulevard după o gustare și am coborât la râu. În mod accidental, a dat peste un om cu un detector de metale, care a explorat parcul pentru valorile vechi. Am vorbit cu o astfel de o dată, nu departe de o altă fermă abandonată de Pushchino pe Oka. Cu mine a găsit un inel de aur pe plajă.

Cum să ajungi la conacul lui Pushchino pe Nara

Cum să ajungeți la stațiunea Pushchino pe Nara cu transportul public

Din Moscova sau Tula cu trenul Kursk ajungem în orașul Serpukhov. Plecăm în gară și luăm autobuzul nr. 29, care merge spre Gavshino. Pleacă de multe ori. Ne conducem cam 25 de minute până la stația "Filiala fermei de stat Bolshovik". Punct de reper - o trecere de cale ferată, din care până la moșia Pushchino pe Nara, aproximativ patru sute de metri. Puteți întreba conductorul sau șoferul pentru fiabilitate, unde puteți merge. Gospodăria este vizibilă de pe șosea.

Cum să ajungi la conacul lui Pushchino pe Nara cu mașina

Mergem la Serpukhov, apoi mergem în satul Pushchino (nu ne confundăm cu orașul Pushchino) de-a lungul străzii Proletarskaya. Gospodăria este situată la marginea satului la intrare și este vizibilă în mod clar de pe șosea. Pe drumul murdar se poate ajunge până la conac.