Despre Ingushetia și Ingush

De la Grozny până la Nazran, fosta capitală din Ingusheția, o oră și jumătate cu autobuzul. Am ajuns foarte în timp util. A fost seara si ultimul autobuz a intrat acolo, in care am ocupat ultimele doua locuri. În general, nici măcar nu am observat unde sa încheiat Cecenia și a început Ingușetia. Am condus un alt punct de control, unde polițistul ia întrebat pe șofer: "Traseu?" - și după ce am primit un răspuns afirmativ, am ratat fără verificări și interogări. Aceasta a fost granița celor două republici.

În Nazran, am ajuns când era deja întuneric. În timp ce călătoresc, vorbind cu șoferul, și el a fost impregnat cu faptul că suntem călătoresc prin Caucaz și ne place aici, deschide și a numit prețul corect al unui taxi din Nazran și Magas - capitala Ingușetia, în care am fost de gând să meargă în ziua următoare. Dar când ochii lui șoferii de taxi au decis Nazran prețurilor sala și să ne ducă la hotel pentru o sută de ruble în loc el a numit șaptezeci, conducătorul auto a fost indignată și ne-a luat pentru sine.

Pentru a spune adevărul, am auzit multe despre Nazran. Dacă Cecenia toți cei care au fost au fost, într-o singură voce a spus că este sigur, puteți merge în siguranță în seara, pentru a merge la munte pentru a merge la cecenilor pentru a vizita și nimic nu se va întâmpla, atunci Ingușetia au fost informații complet diferite. În Internet, de exemplu, ei au scris că este mai bine să nu se plimbe seara în Nazran și să meargă în societatea localnicilor în timpul zilei, deoarece este mai sigur. Acești ceceni, pe care i-am întâlnit în timpul călătoriei noastre prin Cecenia, au mai spus că nu există pace. Dar, în ceea ce privește Ineta, toate informațiile pe care le-au răspândit acolo, am fost de mult obișnuiți să filtrăm, pentru că și gardurile sunt scrise. Și despre ceceni, ne-am gândit că era vorba doar de faptul că pur și simplu nu-i plăceau pe Ingus. Se spune că în timpul războaielor cecene din Ingusheția a început să curgă un flux de refugiați ceceni. Și s-au înregistrat cazuri în care ingușul se prăbușește - îi închiriau locuințe pentru bani. Și nici măcar acasă sau în apartament. Zaur ne-a spus despre asta. „Știi, aceste șoproane, în cazul în care au folosit pentru a păstra vite? Ei bine, aici. Ei le noastră dat de 100-150 de dolari. Curățarea noastră propria lor și a trăit. Femei, copii. Și unde era nici o scăpare, când a existat un război?“ - a spus el. Nu știu cât de frecvente au fost aceste cazuri, dar, sigur, au existat și astfel de oameni. În plus, am simțit răceala relațiilor cu Ingușul nu numai de la Zaur și, prin urmare, am decis că cecenii ar putea exagera faptul că în Ingusheția nu este ușor.
Dar, cu toate acestea, când am întrebat despre situația din republică de la șoferul care ne-a condus la Nazran și apoi ne-a urcat până la hotel - a fost rezident local, răspunsul nostru la surprins:
- Nici măcar nu știu ce să vă spun ", a mărturisit el. - O putem face în orice fel. Poate normal, dar poate. Acum, am trei fii, deja mari. Îi protejez și mă tem de ei. Aici, ca în vremurile lui Ivan cel Groaznic. Unul arată un deget, iar celălalt are deja "scopuri". Uneori, o persoană nu comite nimic și droguri sunt aruncate la el, deoarece există un plan de capturare a infractorilor, iar acum el este deja același criminal. În acest sens, este mai calm în Cecenia. Acolo, aceste vremuri au trecut deja.
În general, auzind acest lucru, într-un fel am rămas puțin blocați. Dar nu era nimic de făcut. La inspecția Nazranului am avut o singură seară, nu aveam prieteni ai Ingușului, așa că ne-am dus să inspectăm orașul însuși.

Despre Ingushetia și Ingush

Acordați atenție extensiilor și balcoanelor autonome. )) Oamenii luptă spre moarte pentru expansiune. ))

Nu, nu vreau să spun că Nazran ne-a părut un oraș sărac. În ziua următoare, pe drumul spre Magas, am condus prin astfel de zone că cabanele de la Rublyovka din Moscova s-ar putea odihni cu ușurință pe margine. Eu, mai degrabă, că, în general, Nazranul părea un pic rural, asta-i tot.

Trecând prin lac, am mers la centrul orașului. Cu toate acestea, unde a fost acest centru, nu am înțeles - când am condus orașul spre hotel, atunci, în principiu, nu am marcat locurile similare - totul părea cam același. Acesta este motivul pentru care, de îndată ce a ajuns la stela și flacăra veșnică dedicat Marele război patriotic, de unde să înceapă și bulevardul frumos amenajate pe care a mers localnicii, ne-am decis să meargă pe ea, de asemenea.
10.

Despre Ingushetia și Ingush

Cu aceste cuvinte, tipul a sărit în mașină și a plecat. ))
Acestea sunt "teribilul" Ingus.
Seara am mers în siguranță în jurul Nazranului, am mers la câteva magazine și am cumpărat câteva produse. Într-una dintre ele, vânzătorul este o femeie de vârstă mijlocie, realizând că noi suntem noi, cu sufletul ei ne-a lăudat bunurile ei de cofetărie.
- Încercați aceste plăcinte cu mere, noi le coacem, sunt foarte gustoase.
Bineînțeles, le-am cumpărat și, bineînțeles, plăcile erau excelente. Dar am reușit să încercăm felurile de mâncare din bucătăria națională ingușă numai în restaurantul hotelului nostru. Destul de ciudat, dar la ora nouă, toate cafenelele din zona Nazranului, unde am mers, au fost complet închise. Cu toate acestea, preparatele din Ingush și ceceni erau foarte asemănătoare. În meniu, inclusiv mâncăruri naționale, am găsit aceeași chepalgashi - tortilla cu branza, siskal - chiftelutele fabricate din făină de porumb, și a fost de carne de vită cu găluște, cu toate acestea, acesta nu este numit galnash zhizhig, dar într-un fel diferit. Am decis să iau un "pui în Ingushu". În principiu, această găină a fost sora cecen pisici galnash atunci când puiul este gătit și servit cu găluște și supa este împărțit în două părți: de la mai puțin de a face sos de usturoi și se toarnă într-un castron mare și va servi drept „zapivku“ la fel principal. Puiul din Ingush diferă numai de absența bulionului pentru "zapivki" și sos. Sosul pentru ea, deși a fost făcut pe bază de bulion, dar a fost fără usturoi, dar cu verdeață și cartofi. Un fel de supă.
17.

Despre Ingushetia și Ingush

În principiu, turiștii din Nazran sunt recomandați numai cetății. Această cetate este chiar cetatea, datorită căreia Nazran sa născut deloc. Sa intamplat in 1781. Adevărat, cetatea însăși nu este atât de veche. A fost reconstruită de mai multe ori și ultima dată când a fost făcută în 1841. Dar a supraviețuit din cauza răului. În vremea sovietică, unul dintre primari a cerut să introducă un spital în el. Drept urmare, o parte din zidul cetatii a fost demontata si demolata toate cladirile vechi din interior. În general, am decis să nu mergem la cetate. Dar nu am putut cruța complexul memorial victimelor represiunii, care a apărut la intrarea în Nazran acum câțiva ani.
18.

În dimineața următoare, după ce a vizitat Magas, ne-am rugat să ne conducă la această proprietate, și, iată, literalmente cinci minute au fost în picioare pe un pătrat mare, cu colonade si arcade, monumente, inclusiv general-guvernator Fleischer și inguși regiment, eroic luptat în primul război mondial și a primit mulțumiri Nicolae al II-lea, cu nouă turnuri inguși tribale, învăluită în sârmă ghimpată straniu agățat de fațadă cu lanțuri și cătușe - pe deal. și un mic muzeu, în care doar 30 de ruble, puteți asculta un tur interesant al evenimentelor care au avut loc aici, nu atât de mult timp în urmă, în mijlocul și sfârșitul secolului 20.
19.

Despre Ingushetia și Ingush

Nu a fost dată timp pentru colectare la aproape nimeni. De dimineața până la ora unsprezece dimineața, în conformitate cu telegrama, în care Beria a raportat lui Stalin, din așezările din Cecenia și Ingușeția au fost exportate mai mult de 94 de mii de oameni, adică aproximativ 20 la suta din toate pentru a fi deportați, 20.000 dintre ele expediate în trenuri și trimiși în Kazahstan și în Asia Centrală. Au fost urmate de toate celelalte.
29.

Aici este o cameră în care femeile și copiii s-au adunat într-o grămadă, tocmai au fost anunțate deportări, fețele lor sunt îngrozite, nu înțeleg ce se va întâmpla acum și cum să fie.
31.

Despre Ingushetia și Ingush

De asemenea, nu este nevoie de curaj. Dacă oamenii locuiesc acolo și nu există operațiuni militare în acest moment, atunci nu este nimic teribil. Noi, oameni, suntem la fel. Nu străini. )

O trecere prin trecerea de la Ingushetia si Osetia nu este un Abhazia calm. Osetia însăși, împărțită în nord (patria mea) și în sud, este în vechile contraste cu Georgia. Dagestan nu este în pace. Argumentând pentru Karabah, armenii și azerii nu au. Toate aceste răni deschise sau ușor vindecate nu pot fi lovite. Imediat începe astfel, care se numește: vrăjmășie aprigă, răzbunare de sânge, neliniște națională și religioasă etc. și altele asemenea. Și nu există nici un sfârșit. Nu, eu mint când peste ei proprietar formidabil și puternic, tipul general Yermolov, țarii ruși, comandanții sovietici sau părți grele, cum ar fi Swan sau Shamanov, ei - zamiryayutsya.
Ceea ce este caracteristic este faptul că aceste popoare, ele însele (eu personal am mulți prieteni din Georgia, Osetia, Abhazia, Ajaria, Daghestan) sunt oameni foarte frumosi si ospitalieri.
Și împreună trăiesc să trăiască conform poporului, din păcate nu este întotdeauna posibil. Motivele pentru acest lucru știu bine. De o mie de ori el a ascultat fiecare parte. Cum să găsiți o cale de ieșire din asta - nu.

În ceea ce privește zonele care nu fac parte acum din Rusia, IMHO, nu este nimic pentru noi să intrăm în politica noastră. Lăsați-i să se înțeleagă, iar sarcina noastră este să păzim granițele.
Pentru ceilalți care se află în compoziție, aveți nevoie de un sef puternic, atunci sunt de acord.