Cu masina de la Urali spre sudul Rusiei - calatorii, excursii - totul despre tuning masini lada (vaze)

Vă spun, poate, călătoria noastră spre sud în acest an.
Polistav Internet nu a găsit un raport, deoarece oamenii se plimbă de la Urali la sud de Rusia cu mașina, brusc cineva mă va ajuta și raportul meu despre călătoria noastră.

Traseul nostru sa desfășurat în următoarele orașe, cu o lungime de 3000 km.

Am plecat la ora 06.00 pentru a depăși distanța. Ajungând la Krasnoufimsk, semnele către Ufa au început să privească și au fost uimiți de modul în care am văzut-o, dar cât de ciudat a fost indicat corect drumul. Apoi, după trecerea unei mici secțiuni de drum, am găsit o secțiune foarte interesantă a drumului.
Drumurile din Ufa au plăcut, deși nu de mare viteză, există DPS peste tot, dar ele sunt chiar și adesea o restricție, mai ales în sate.

Sosind în orașul Sim la ora 14.20, au fost surprinși de locația orașului care stătea în câmpie, unde am avut o mușcătură. Apoi a venit tyagomotina cu vagoane și posturi DPS pe ascensiune, care stătea cu camerele și filmate, pe măsură ce oamenii violau. Călătoria a fost atât de obositoare, cu dube constant că o pereche de viteză de până la 60 km # 092; h a scăzut, dar noi trebuie să plătească tribut pentru unele dintre șoferii de camioane au permis să vă prindă. Cu cât orașul Zhigulevsk se apropia, cu atât creștea blana și drumul se înrăutățește. Sosind în acest oraș la ora 23.30 și după ce a condus 1300 km a decis să petreacă noaptea, a ales o parcare cu vagoane, a plătit 50 de ruble. pentru mașina oprită pentru noapte.

Dar a fost atât de insuportabil să dormim că era pur și simplu incomod să dormi pe scaunul din mașină.
Cu durere, jumătate de poker cu o oră 3 și zorovochavshis o oră 2 au decis să meargă mai departe, până când sunt atât de mulți oameni pe drum, ceea ce ne-a justificat așteptările. Dupa cum a fost mai tarziu realizat ca timpul Moscovei a inceput deja, timp de 2 ore ne-am mutat in cele din urma in 5 localitati.

Cu cât lumina era mai ușoară, cu atât mai multe mașini au devenit pe drum, iar drumul în sine a devenit mai îngust. Înainte de Volgograd a luat un dop mare rapid. La ora 16.00 ora locală au fost deja acolo. Ei bine, ca oraș al eroului și chiar în picioare pe Volga, era un păcat să nu se oprească și să nu semene cu locuri memorabile. Deși unele monumente au fost percepute pentru parcarea pentru 50 de ruble.

De mers pe jos în jurul orașului timp de aproximativ 5 ore, a decis să se deplaseze pe drum în continuare. Și după ce au ajuns la Elista, au decis să petreacă noaptea, dar deja în hotelul de pe marginea drumului, care tocmai a fost prins, fără a ajunge la Elista pe partea stângă a drumului. După trecerea a 2350 km. Așteptăm o cameră dublă, care ne costa 750 de ruble. + 50r. pentru parcare. În cameră era un televizor, 2 paturi și noptiere, era un duș pe podea, ceea ce ne făcea foarte fericiți.

După plecarea de la ora 10 dimineața, am continuat. Pe stepele și pe distanțe. Drumul era gol, ceea ce era puțin relaxant, dar viteza încerca să păstreze în culoar 100 km # h; Apoi, relaxarea și neatenția noastră au venit la noi în lateral, și anume în 1000 (cerut 8000) ruble pentru laba, astfel încât drepturile nu sunt luate de la Labinsk, pentru că trecerea este continuă. Deși a fost neplăcut, dar a continuat și a fost deja mai atent.

Respect oamenii care fac mașini în astfel de călătorii Și povestea drumului spre casă: Cum se odihneau? Spune-mi, deși invidiez invidia albă