Budismul centru nanshan, revizuire de la tatiana_dudarenko - templu budist complex nanshan, sanya

În spatele lor erau deja excursii "Deer a întors capul". Parcul "Edge of the World". Insula Monkey. Romantic parc și spectacol. Satul folcloric. Noi experiență ponabralsya, au fost deja ghidate în direcții. Duminică după-amiază vizita la complex a fost un pic jenant, dar am decis să mergem mai aproape de seară, în speranța de a evita nu numai timpul de "vârf", dar, de asemenea, soarele incins.

După 10-15 minute au decis deja să iasă din acest taxi și să-și încerce norocul într-o altă mașină, dar apoi angajatul hotelului a venit să ajute. Apoi am văzut o astfel de imagine, doi oameni chinezi au vorbit, dar nu s-au înțeles unul pe celălalt. (În China, nemerenoe număr de dialecte și limbi)

Între timp, soțul meu a ghicit pentru a obține o hartă unde, în locul parcului, era o imagine mică de pietre împrăștiate în mare și, dând cu degetul în imagine, a adus cardul aproape în fața șoferului de taxi. "Asta vor spune imediat", a reflectat fața ei radiantă.

Șoferul de taxi care ne-a dus la complexul templu, de asemenea, nu a vorbit engleza, ci la fericirea noastră, a cunoscut cele mai frecvente fraze în limba rusă. Deci, în majoritatea cazurilor, un locuitor din Sanya care lucrează în industria turistică va cunoaște mai degrabă limba rusă decât engleza, deoarece compatrioții noștri preferă să se odihnească în sudul insulei. Mai târziu ne-am dat seama cât de norocoși eram cu șoferul de taxi.

În diferite surse, timpul de funcționare al parcului variază. Dar oamenii locali au spus că parcul este deschis până la șapte. Ne-am așteptat să ajungem la ceas până la ora 16.00-16.30 - ti, dar ceva a fost amânat și la ora 17.05 am stat la biroul de bilete. Dar au refuzat să ne vândă bilete. Se pare că vânzările de bilete sunt disponibile numai până la ora 17:00. Este întotdeauna așa sau din faptul că duminica sau o sărbătoare budistă (tocmai în aceste zile) și rămâne necunoscută.

Oh, oh, să vizitezi Hainan și să nu vizitezi cea mai importantă atracție turistică, oh-oh-oh!

Aici ne-a ajutat șoferul de taxi care ne-a ajutat să ieșim din mașină, ne-a arătat unde erau birourile de bilete. A convins-o pe fată să-și vândă bilete. Și judecând după emoționalitatea conversației și a gesturilor lor, nu era ușor pentru el să o facă. Puteți intra în parc cu bilet înainte de a se închide, dar puteți cumpăra bilete doar până la un anumit timp. Și să părăsești parcul. ... - nimeni nu ne-a scos afară, nimeni nu a sugerat că parcul se închidea. Părea că poți să te plimbi și să mergi până la întuneric sau chiar să petreci noaptea sub un tufiș. Au oprit numai comprimatele "Ai grijă de șerpi". Mergeți numai de-a lungul căilor. " Este adevărat despre șerpi sau chinezi, așa că păstrează integritatea gazonului - nu știu.

Șoferul de taxi ne-a sfătuit să luăm bilete pentru o mașină electrică care conduce turiștii prin parc. Și nu în zadar, zona centrului este de 50 de metri pătrați. km. Ne-am rătăcit în parc pentru aproximativ 3 ore, dar nu am văzut o mică parte, în plus, toate încăperile interne erau deja închise.

Iar când am fost în parc am realizat grandoarea ei și am dat seama că acesta este într-adevăr cel mai mare centru al budismului din Asia. Un parc pitoresc cu vegetație tropicală luminată este situat pe plajă, la poalele Muntelui Nanshan, ceea ce înseamnă "Muntele Sudic". Și acest loc este considerat sacru pentru budiști, încorporat în sine armonie mai înaltă a omului cu natura și societatea în ansamblu.