Șoc, așa cum este sau când nu puteți striga - yaaaaz - bloguri de pescuit

Am ajuns la râu abia seara, după ce ne-am îndreptat spre locurile în care nu întâlnești adesea oameni. Și, într-adevăr, nu există suflet în jur! Numai cântatul păsărilor, murmurul apei și foșnetul frunzelor. Și, uitând complet, țânțarii ... desigur, țânțarii ... unde fără ei. O mulțime de insecte cu țevi mici, care sunt dornici să planteze această conductă în carnea tânără a orașului. Dificultă de această situație, mi-am pierdut complet mintea la vederea tamburului, despre pescuitul pe care-l visasem atât de mult. A cântat pe picior în jurul valorii de păsări, fierbindu-se mai tare decât foișorul frunzelor și făcând semn cu misteriozitatea sa. Cine știe ce mă așteaptă pește aici. Ei bine, acum popret, unde revolverul meu de revolver!

Prima țintă a fost un cub. În timp ce apa nu a scăzut, precum și apetitul ei după reproducere - trebuie să fie prins. Acest pește îmi place foarte mult, atât în ​​tehnica capturilor, cât și în aspectul său, și acordă o atenție deosebită capturilor sale. De data aceasta, am decis să abandoneze meu filare uscată de obicei foarte repede - „rapirok“ Komlo cu un vârf puternic și relativ plin de viață, și, prin urmare, a luat o baghetă de norocos John One Sensoric 732 ULF. Această tijă din fabrica TTX este proiectată pentru a răspunde la roșu și testul său este de 0,8-6 grame. Caracteristica principală, care o deosebește de toate barele pe care le-am folosit înainte, este o pastă. Înainte de acest pescuit nu am folosit niciodată o tijă din această clasă pentru a prinde un cocoș în traseu. Să vedem ce se întâmplă.

Timpul care a rămas până la apus, a decis să nu mai petreacă și, după ce am adunat uneltele, am dispersat de-a lungul râului. Prietenul meu nu este un spinning estetic și a început să prindă autocolantul pe tija de pescuit plutitor, iar eu - m-am îndreptat spre secțiunile dureroase ale raului. Traseele nefaltate, copacii, căzuți cu un vânt puternic în absența noastră, cântând păsările ... atmosfera este cea mai mare, adică cea mai favorabilă! Coborând rapid o varietate de tufări de coastă, busteni și stânci abrupte "krenkami", nu am provocat nici un pește local să muște. Acesta este primul de pescuit în chub în sezon, astfel încât prima am încercat diferite wobblers, care citi de la acei oameni care au dat naștere unei interdicții necunoscute. Pot să-l prindă pur și simplu în momeală și să se rotească și eu - invidiez lent invidia albă în această perioadă de rutină. Trecem la caseta "luptă". Următorul curs este Jackall Tiny Fry 38 SP. care de mult a răcit în cutie, pentru care a fost pedepsit de schimbarea cârligelor. A devenit un pic mai greu decât era, ceea ce a făcut stabilitatea sa pe curent mai stabilă, iar flotabilitatea a devenit negativă. La locul selectat există un "buric" de rocă solidă, care creează turbulențe vizibile asupra curentului, este necesar să ajungem acolo exact! "One Sensoric" sa confruntat cu promisiunea acestor crumbi, cântărind perfect și jumătate de grame. Încărcarea lentă pentru demolare nu aduce rezultate, dar timpul trece. Când naluca prins cu linia de coastă și a început să treacă pe sub ramurile suspendate deasupra, urmat de sezonul golavlik mult-așteptata lovit, și în primul rând a apărut pe suprafața! Ura! A fost făcut! Mică, dar atât de mult așteptată, a înotat în fața lentilei, arătându-i finletele roșii și sa dus să înoate mai departe.

Șoc, așa cum este sau când nu puteți striga - yaaaaz - bloguri de pescuit

Dar „buricul“ nu m-au eliberat din acest loc, făcând aluzie ei pe la un loc retras în spatele lui, care trăiește cu siguranță pe cineva. Schimbarea o nada se scufunda ZB Rigge 40 S., care merge mai adânc decât anterior, și zboară prea. După turnare, nu am ales arc, care este un vânt prietenos suflat în lateral, iar mirajul a fost pentru ea. A fost necesar, deși puțin să corecteze acest arc, astfel încât să se deschidă aproape de obstacolul subacvatic. Vârful tijei arată că nada este de lucru, iar el completează între timp sa „drift“ și este egal cu nivelul de obstrucție. Momentul în care vă așteptați, ca niciodată înainte, și se întâmplă! O lovitură puternică, probabil din același adăpost, și John norocos Un Sensoric de tijă delicată, metan pe bună dreptate fiecare mici lucruri în apă, se transformă într-un arc, păstrând toate labagii revolta încrezător de pește. Sunetul ambreiajului, o formă de îndoire frumos, de dragul unor astfel de momente sunt aici! Du-te pentru o companie pentru fotografierea nu au timp, vreau sa renuntati la cele mai frumoase pesti liber, astfel încât să gestioneze fotografii de pe iarbă.

Începe să se întunecă încet, dar adrenalina, care umblă cu sânge, nu va da nici măcar o coborâre. Pentru ca mușchii prețuite pe colină nu mai sunt urmăriți, așa că mă răsucesc puțin, schimbând unghiul bombardamentului. De data aceasta, cablajul pentru "demolare" a funcționat, adică wobbler în loc de liberă "drift" pe vânătoarea sagging conturează o bucată de cerc, controlate în mod constant de tija. La fel ca la cel precedent. Deci tovarășul a sosit la timp! Și pe această fotografie vom decide să terminăm această zi, după ce ne-am odihnit așa cum ar trebui.

Meteorologii au făcut o greșeală despre dușuri cu furtuni, poate că este mai bine, dar vântul era foarte rece și impetuos. Este foarte ciudat că, într-o astfel de vreme, chubul a răspuns la momele care i-au fost oferite. Învățat de experiența de ieri, am alergat curând la punctele de lucru cu o zi înainte, dar nu a fost acolo. Vremea a contribuit și chubul a decis că suficiente dintre aceste fotografii de la el, să oprească hrănirea. Odată ce mi-am încercat caseta de lucru, nu-l găsesc exact pe NI-CHE-GO. Nu e cea mai mică afecțiune. Oricum, râul a mulțumit soldații roșu-roșii, iar deschiderea a avut loc!

Șoc, așa cum este sau când nu puteți striga - yaaaaz - bloguri de pescuit

Pe această notă, mă decid să las rundown-ul singur și să merg în groapa de sub el, în speranța de a găsi o bucată de micro-ardere și orice altceva. Perch "mulțumit" în dimensiune. Acești pești flămânzi, cu mărimea unui vrăjitor de mărimea a 90-a, au căzut în cauciuc și doar câțiva dintre ei au deranjat să o mănânce. Timp de timp, pe suprafața unui anumit tip de "fierbere" non-contact printre tinerii de pește se bea. Ce ar putea fi? Pentru a răspunde la această întrebare am: podzhigoval, potvichil, am aruncat Krenken, mikrokoleblo și în cele din urmă a decis să „povolkerit“, înainte de a merge oriunde altundeva. Pentru astfel de scopuri, am întotdeauna în cutia mea un mic Wolfson Jackson numit T - pivot. Este un bug amuzant curbat, în formă de insecte sau banane care a căzut în apă, dar mai mult ca o insectă. Pe una dintre primele înregistrări, un mare mare îi mușca cu atenție lupul, așa că am făcut mai multe bucăți împreună cu peștele. Teoretic, aș putea ghici cine a fost, dar după ce apariția a strălucit partea ei de aur, așteptările mele au fost confirmate. Plaja nu este cel mai bun pentru vyvazhivaniya, și am fost nevoit să merg de-a lungul ei, lipirea de filare, în măsura în care este posibil de la marginea, astfel încât mea frumoasă „YAZ“ nu este încurcate în ramurile și nu fugi. De îndată ce locul potrivit părea, am parcat rapid acest bar de aur frumos acolo. Pentru o mai bună încântare a acestei imagini, am alunecat prin înmuierea bobinei în noroi. Din acest mod de acțiune, mâinile au început să se agită involuntar. În această tulburare, se pare că tovarășul a mers mai departe decât în ​​punctul în care am vrut să-l găsesc.

Ei bine ... experiența fotografierii de către autodeclanșator este că timpul a venit. Cu o mână am peștele, iar celălalt am instalat aparatul foto, care se încrunta cu încredere pe rucsac, și asta e tot "vskorjaku", mă agită doar pentru caz. Din exterior aș arăta extrem de sălbatic, dar nu înainte. După expunerea focalizării, cronometrul, am zalazhu rapid în cadru și nu respira ... chiar și un moment ... obturator ... lovit!

Peste acasă, și am spălat tamburul. Handra încetinește încet, bobina devine mai pură, iar mintea este încă în delirium, în delirium camuflată, ca și când visez.

Șoc, așa cum este sau când nu puteți striga - yaaaaz - bloguri de pescuit

După ce ați terminat să vă manipulați, bobina și peștele. inventarul, mă duc puțin sub această întoarcere și arunc un copac sub un copac iminent. După câteva lovituri, lupul dispare în gura cuiva cu un spectaculos "BUL". Și din nou partea de aur, din nou! Starea mea este foarte exagerată de la cursul de pescuit, de la vyzazhivaniya anterior yaz și acest om frumos am luat destul de răcoros, calm și fără mișcări inutile. Ca și când toată viața mea o prind!

Fotografia a avut și mai puțin timp decât cu cea precedentă, așa că acest monstru sa dus acasă puțin mai devreme. Descrieți-vă sentimentele după ce ați prins un astfel de pește frumos pentru un pescuit, pur și simplu nu pot, pot spune doar că în tot weekend-ul m-am dus stăpânit și nu am putut găsi un loc.

A fost un pescuit de neuitat, care mi-a dat multe surprize. Setul pe care l-am prins în zilele noastre, mi-am scufundat pentru totdeauna în inima mea, ca un pește uriaș frumos, purtând un nume frumos "ide". Sper că într-o zi voi prinde-o din nou, consolidat și podnabravshuyu mai multe kg.

Vă mulțumesc pentru atenție!