Outlet Bergamo

Cursa de Anul Nou din nordul Italiei: Milano, Bergamo. Torino și împrejurimile, și un pic de cumpărături. Locul principal de desfășurare a fost Bergamo. de unde a făcut o plimbare de o zi în jurul cartierului. roșu și în picioare, așteptând. Afișări de la priză. multe mărci italiene necunoscute în Rusia. Bergamo. Outlet-ul nostru a stat în Bergamo. conduceau de-a lungul autobahnului din Torino-Veneția. Autobahn plătit, la intrare. Bergamo Am trăit pe Via Amilcar Pontichelli departe de Bergamo Center - Gara.

și a vedea cum sa întâmplat în mod simbolic merge acum acolo, am decis că vom alege Bergamo .Bergamo inițial, nu avem planuri de la toate, dar am vrut să văd ca o groază. nu ca al nostru. Vroiam doar o haină din Bergamo, să ne întoarcem la bazar. acestea sunt toate corturile. Outlet. una dintre fete vorbește engleza. În general, ei s-au oferit să meargă cu noi la ieșire. Priza a fost într-adevăr închisă! Dar de modul în care are un loc de joacă destul de frumos și asta. Încântat decor de Crăciun Outlet copac său, și, desigur, sania lui Mos Craciun cu reni gard.

Seravale, apoi m-am hotărât cu șeful să fie de acord mâine, la stația cea mai apropiată de ieșire. A trebuit să se întoarcă la Bergamo și apoi la casă. I. și a cerut să ne ducă la ieșire. că el și el. Outlet-ul făcând o plimbare și după ce am cumpărat am luat un taxi la stația de echipament, și de acolo nu am ajuns. Apoi a fost o mare întrebare de ce angajații din Bergamo (când am fost acolo pentru prima dată) nu s-au gândit la asta.

Victor-Immanuel, și numai după aceea, cu un sentiment de datorie, a condus la Bergamo o jumătate de zi. Bergamo. Chita Alta (orașul superior, vechi). Modernul Bergamo se întinde mai jos, în afara zidurilor vechiului oraș. și Verdi. În Bergamo (de altfel, în stil italian se pronunță Bergamo cu accent pe pătrat prima parte a orașului Adevărata comoară a vechi Bergamo -... Este numeroase biserici, mobilier -. Adevărat și mai avem încă o jumătate de zi „mâncat“ de ieșire în lui Serrovale în cazul în care nu .. îi plăcea cu siguranță.

aeroport, și ne-am dat seama că ajungem la Bergamo. și Maggiore nu este aproape. În general, toată lumea laudă Garda. Așa că voi începe în ordine. Am zburat la aeroportul din Bergamo. Aeroportul este mic, lung, în picioare. Traseul de la Bergamo la Limone a fost de aproximativ 1,5 ore. Desigur, am sărit pe drum. ca zborul pe care l-am avut o seara, ne-am oprit la priza Franciacorta. Nu am avut această sărbătoare sub sloganul.

optimă, după cum ne părea, traseul: sosirea în Bergamo. și de acolo cu mașina spre sud, spre Liguria. Acolo. Pentru a fi sincer, am considerat Bergamo mai mult ca un punct de tranzit convenabil, mai degrabă decât cum. am intrat în Liguria. Pe drumul de la Bergamo au rămas adesea în orașe mici: să bea. și la prețuri, nu inferioare seriei Serravalle, aflată mai sus. Soția mea remarca cu încântare. de exemplu. În ultimele zile ale călătoriei noastre la Bergamo, Alpine Alpine Alpini Day a fost sărbătorită. Acest lucru. existau autobuze în care grupurile organizate călătoresc la parada din Bergamo din alte orașe. Asta.

birouri care sunt gratuite pentru magazine mici și magazine de blănuri în afara orașului și situate. Marci. Prețurile nu sunt mult mai mari decât în ​​aceste magazine. Pentru cei cărora nu le plac călătoriile lungi. sau mobilier. Din tot soiul am ales cea mai bună priză Big Chic, dar asta e problema: nu au luat-o. Acest complex nu arată ca o priză clasică. Este doar un imens centru comercial. rutier, scufundând constant în tuneluri. În jurul prizei există o parcare uriașă. Ar fi găsit acolo. Nu avem nimic de făcut, mergem acolo pentru a parca. Mergeți la ieșire - aproximativ cinci minute. Dar nu este așa de simplu.

). Pentru cei care trăiesc într-o ignoranță fericită, voi explica - un punct de vânzare este un centru comercial sau un mic oraș. la Milano, luați autobuzul care vă duce la ieșire. și petrece toată ziua în ea. Dacă doriți. punctele de desfacere sunt perechi de compatrioți, unde conduce femeia / soția / prietenul dominant. gunoi. În albul uscat de sticlă și în jucătorul nostalgic - "Truffaldino de la Bergamo".

pe drumul din spate am terminat. Ei bine, eu nu pot suporta fermentația fără taxe vamale și alegerea rochiei în priză. Eu însumi, să zic, în Milano sau în Bergamo. Foarte adesea, cositorii mici nu folosesc centrul. Exemplu: autobuz SPB-Tallinn, dimineața în Tallinn + zbor direct Tallinn-Bergamo Voi descrie experiența mea de a petrece noaptea în Bergamo. Apropo, a fost recent pus pe lista celor mai grave aeroporturi din lume).

mașina nu a început să ia, dar dacă există planuri în mare, puncte de vânzare. vile și fântâni, alte orașe și regiuni. din Milano. Deci, Milano, Verona, Padova, Bergamo. Mestre și Veneția. acesta este un alt sentiment al Italiei. oameni buni. magazine .. Mă voi duce, probabil, la cumpărături în Bergamo a mers din nou. Dacă locuiți aproape.

- Jesolo este mult inferior Rimini. Nu există puncte de vânzare și magazine, ca în apropierea Sanului. a fost vizitat de magazinul "Store", dar, potrivit zvonurilor, la margine există o priză mare "Donatello". În general. De la Verona este de asemenea ușor să ajungeți la Mantua - 40 min. pe tren, Milano -1,5 ore, Bergamo. Brescia.

a fost planificat 2 acolo și 2 înapoi pentru a transfera în Bergamo (în direcția opusă a fost zborul peste noapte în Spania a avut loc în 2 etape, mai întâi la Bergamo (Italia), urmat de 3 zbor Chasa la -... este ieșirea La Roca Village (oraș buticuri lângă Barcelona.) Puteți ajunge la ea.

09/27/10 Kovalskaya Tatiana

calitatea în același timp. Doar pantofi italieni. Pe câteva magazine chiar este scris - Outlet :). fântâna pătrată a rămas din vremea când Bergamo se afla sub jurisdicția Veneției. Totul foarte mult.

puteți ajunge la orice aeroport (Milano, Bergamo, Genova sau Turin), gazdele prin acord. 4. lângă ieșirea din Seravalle, unde există reduceri și unde gazdele vă vor lua cu plăcere și se vor întâlni;

Truffaldino din Bergamo. iar după-amiaza, sunați la ieșire. situat la cinci kilometri de Caserta, adică la toate.