Marea Sare

nu a existat nici un scop, iar în prima fâșie de sare de rocă a fost același inel. De atunci. Aceasta este frumoasa legenda despre descoperirea sarii in Bochnia si Wieliczka. acest oraș, întotdeauna și în totul a fost primul. Sarea de aici a început să producă în 1248 (mai devreme decât. Istorie zona Bohnenskogo Bochnia si sare mine care introduce lucrări ale unor artiști polonezi restante. În urmă cu câteva sute de ani, acest loc tranzacționate sare. Parcul a fost înființat în 1868, a fost. În limba poloneză Mina mea de sare mi-a făcut vizita la vechea mină.

Ei și-au oprit alegerea pe programul numit "Grand-Tour" de la Wanda International, care a inclus. tăiați în felii lungi înguste, cum ar fi creioane. Nu există sare pe masă, nu este suficient de mult în feluri de mâncare. Unul. Apoi, în timpul meselor "Grand-Trom", grupul nostru de 16 persoane a fost așezat. mare și de apă (acesta este programul de "Grand-Nature") broaște - delicioase, ca un pui.

Acesta este construirea unui nou, oficial, astfel încât în ​​toamna Grand Prizmatik se poate observa de mai sus (fotografie miniatură Grand Prizmatika: .. Opal Pool pe timp de noapte pentru a merge la spectacol (cum ar fi Cirque du Soleil) sau un concert, joc, de exemplu, într-un turneu de poker Grand. Canyon. McDonalds (gratuit), o oprire la Hoover Dam, masa de prânz, 03:00 la Grand Canyon. fotografia nu transmite pe deplin frumusețea și măreția Marelui canion. Când stai pe margine, se pare.

Am cumparat bilete pentru spectacolul "O" al Circus Du Soleil (Circusul Soarelui). Sala pentru această prezentare. A doua zi am avut o excursie la Grand Canyon - unul dintre cele mai adânci canioane din lume. Acesta. Calea către Grand Canyon a trecut prin structura hidroternetică renumită - barajul Hoover. Williams, am trimis acasă câteva cărți poștale cu vedere la Grand Canyon. Am ajuns cam 20 de zile mai târziu. Și aici este - Parcul Național Grand Canyon. Am fost dusi spre panta sudica a canionului. suc, apă. Pranzul a fost dat la sosirea la Grand Canyon. Autobuzul a fost întotdeauna îmbuteliat.

familia petrec week-end în munți, alegerea a căzut pe "Grand Hotel Glade". Pentru cazarea familiei noastre. sân). mai ales surprinzând absența pe mese a sării și a piperului și șervețele de hârtie în toate restaurantele.

doar unul - în unele feluri de mâncare, pentru gustul meu, sarea "la limită". Nu, nu prea sărat, dar bătrânul meu. acoperite cu fețe de masă, servite cu șervețele, sare piper. dar nu dispozitive! Trebuie să fie luate la îndemână.

pentru gătit, inclusiv zahăr și sare. Nu a fost doar un cuptor cu microunde, dar da este ușor.

niciodată nu a fost :)) În ceea ce privește hotelul GrandSole. atunci locația lui ochheen ne-a plăcut. Chiar și în acest hotel, GrandSole are încă dorința de a se întoarce, ne doare locația pentru noi.

vedere și în toate camerele există balcoane (în balcoane GrandSaul doar la etajul al doilea, dar de obicei câteva.

Niv în nici un caz nu trebuie să meargă la GrandSolee - o instituție terminată, doar groază, fugi de acolo.

extracția de sare a devenit prima. Vă dau câteva duzini de palate pe Canal Grande, poate chiar împreună.

64 de locuitori, există o singură stradă a Grand Rue, pe care sunt nenumărate cafenele. De la Turnul de Nord până la Turnul Regal, traversați din nou Marele Ryu deasupra și faceți o plimbare de-a lungul terasei de la picior. și bineînțeles că am stat într-una din cafenelele din Grand Ryu, mâncând o olimetă. Calculat pentru parcare. construit în secolul al XV-lea și este centrul extracției de sare. De la vremurile romane din câmpurile de sare din jur. cetatea, am mers pe o excursie la locurile de extracție a sării. Ghidul ne-a spus totul.

Reales, după ce a examinat asta, se întoarce la Puerta del Sol. Dar dacă forța încă există, este logic să privim. chiar și cea mai lungă - se întinde de la Puerta del Sol până la Plaza de las Ventas, unde se află cel mai bine. vedeți făcând un mic ocol din Puerta del Sol. Și în același timp, coborâm din Plaza de las. Madrid, cu aceeași ușurință, a trecut la grandei. Există un sentiment ciudat că a fost. Calle San Francisco la biserica din San Francisco el Grande și apoi pe Gran via San Francisco până la poartă. Biserica din San Francisco el Grande. Construcția a fost începută în anul 1761 pe locul mănăstirii.

Pomorie. Ne-am plimbat de-a lungul promenadei, apoi am mers la Grand Hotel Pomorie - ultima dată când mi-a plăcut. Am ajuns la muzeul de sare. a mers acolo și a plecat acasă. Ultima dată când am cumpărat produse în magazinul "Grand" - o magazie. dar cu o bună alegere și prețuri. Am înțeles rețeaua, am văzut-o în alte orașe, 5min pentru "Grand", după Lukoilovsky realimentare. Doar recent. În plus, în apropierea "Grand" este un magazin de delicatese de pește. Sunt o mulțime de pești. Prietena. există un fel de noroi pomorian, medical, în special în Grand Hotel Pomorie, există cursuri de curățare a noroiului.

Am ales cumva hotelul Sol Tenerife, sau doar caseta de muzica SOL TENERIFE ***. Muzică. Sunt în spatele hotelului Iberostar dacă mergeți din Sol Tenerife. aveți nevoie de-a lungul țărmului pentru a ajunge în port (PUERTO. vă sfătuiesc la acest tur mare de trei într-una, și desert pentru avansat. Este de două zile. Și am făcut-o. Următorul tur este Grand Tour sau trei într-un singur (puteți merge timp de 3 zile și este posibil 1 zi). felul nostru. această imagine de sare. adevărul este mare! atunci va ieși din hotel în cazul meu Sol Tenerife trece prin arcadă, apoi du-te.