Engleză Mint - Marguerite Duras Opinii și recenzii ale cărții, isbn 978-5-17-071953-2, Labirint

2-nd Roshinsky de călătorie, casa 8, clădirea 4 115419 Moscova, Federația Rusă

+7 (495) 231-46-79 +7 (495) 780-00-98 +7 (495) 723-72-95

Mentă engleză

AST într-un oraș mic de provincie a existat o crimă monstruoasă. Killer este stabilit: există o recunoaștere și dovezi. Nu se cunoaște doar un singur lucru: de ce? De asemenea, încearcă să afle investigatorului, cere un outsider, soțul ei și ea un criminal. Doar trei voturi, ca cele trei instrumente, care conduc aceeași temă muzicală. Răspunsurile sunt date, dar întrebările rămân, și nu un ofițer de poliție pentru a răspunde la ele - acestea sunt întrebări pentru fiecare dintre noi. Câștigător al Prix Goncourt, Marguerite Duras, unul dintre cei mai cunoscuți scriitori francezi ai secolului XX, așa cum nimeni nu știa cum, și care îi plăcea să vorbească despre iubirea stilul său subtil psihologic și discret liric face faptul cronicilor penale roman fascinant despre adâncimile secrete ale conștiinței umane.

Preț: 301 RUB
  • Mentă engleză Duras Marguerite Într-un mic oraș provincial a existat o crimă monstruoasă. Asasinul este instalat: există atât confesiune, cât și dovezi. Un singur lucru nu este cunoscut: de ce? Asta este

(comentarii 15 / tarifele +11)

(recenzii 2 / rata +2)

Da, calitatea copertei ma multumit, nu luciul, dar asta. "texturat", în mâinile pentru a ține plăcut)) un font mare, foi albe!
    Pentru mine, iubitorii de transformări neașteptate în lucrări, această carte părea plictisitoare. Nu cred că o voi lua din nou!
    O puteți citi, dar nu aș sfătui!

(recenzii 63 / voturi +147)

Cartea este scrisă într-o formă foarte neobișnuită - de fapt, este o conversație, un interviu. Crima, care a avut loc într-un oraș mic francez, foarte entuziasmat publicul, care a dus la decizia de a scrie o carte despre acest eveniment. Acum, atenția noastră este prezentat un dialog: cercetătorul în discuțiile rândul său, la trei persoane, într-un fel sau altul relevante pentru evenimente. lectură în mod alternativ povestea fiecăruia dintre aceste trei, apare în fața ta nu este doar o imagine a ceea ce sa întâmplat, dar, de asemenea, soarta, întreaga viață a oamenilor individuali, ciudățenia lor, fețele lor. Cartea nu dă răspunsuri clare, limitate la întrebări directe. Fiecare decide ce este adevărat și ce este fals, și care este aceeași linie, pentru care se poate trece (sau încă nu-l merita).

Foarte subțire, psihologic "încărcat" carte. Se citeste intr-o chestiune de ore si te face sa te gandesti mult mai mult. O carte despre dragoste: despre oameni, despre ei înșiși, despre flori, despre viață. La toate este diferit.

Despre publicație.
    Font foarte mare, câmpuri imense, deși broșura este încă tonyusenkaya. Am fost plăcut surprins de calitatea copertei: nu este lucioasă sau mată, ci un fel de suprafață texturate, ușor aspră. Și în mâinile pentru a ține frumos, și amprentele digitale nu sunt vizibile (ceea ce este important pentru acoperirea neagră).

(recenzii 72 / voturi +632)

Romanul Marguerite Duras este construit sub forma unor transcrieri ale înregistrărilor pe banda de conversație despre uciderea care sa întâmplat. Detaliile infracțiunii care a avut loc ne sunt dezvăluite din trei povești: soțul femeii care a comis infracțiunea; proprietarul unei cafenele locale, în care acest cuplu frecvent a vizitat; și, de fapt, ucigașul însuși este Claire Lann.
    Deși nu există nici o intriga în romanul ca atare, cititorul este conștient de toate indicii din primele pagini ale narațiunii, totuși rămân anumite întrebări. Iată răspunsurile la aceste întrebări, strict vorbind, de natură pur psihologică, și încercăm să le găsim în cursul lecturii. Acțiunea are loc destul de bine și în liniște, chiar dacă crima în sine a fost groaznic - a ucis o femeie surd nevinovat, și a ucis cu sânge rece și crud. Ceea ce a cauzat acest comportament al ucigașului, trăind în mod pașnic timp de mulți ani în orașul francez provincial, încearcă să găsească naratorul și noi, cu ajutorul lui.
    "Pregătirea" pur psihologică a unei singure crime. Nici o unitate, acțiune și alte lucruri. Pentru iubitorii de reflecție liniștită asupra vieții și a virajelor sale ciudate și inexplicabile.
    Cartea este mică, tipărită în format mare, citește ușor și rapid.

Evaluați-l (Evaluat: 5)

Într-un mic oraș provincial a existat o crimă monstruoasă. Ucigașul este instalat: există o mărturisire. și indicii. Un singur lucru nu este cunoscut: de ce? Acesta este ceea ce anchetatorul încearcă să afle, solicitându-i străinului, soțului și criminalului. Doar trei voci, ca trei instrumente care conduc una și aceeași temă muzicală. Răspunsurile sunt date, dar rămân întrebări, iar responsabilul de poliție nu trebuie să le răspundă - acestea sunt întrebări pentru fiecare dintre noi.
    Câștigător al Prix Goncourt Marguerite Duras. Unul dintre cei mai cunoscuți scriitori francezi ai secolului XX, așa cum nimeni nu știa cum, și care îi plăcea să vorbească despre iubirea stilul său subtil psihologic și discret liric face faptul cronicilor penale roman fascinant despre adâncimile secrete ale conștiinței umane.

Suma fără reducere este de 0 r.

Salvezi 0 ruble.

Cadouri totale: cu o reducere de 0 r.