De la Strasbourg până la Colmar

cum am ajuns acolo. Probleme pentru a ajunge la Colmar - nu există. O jumătate de oră cu mașina la zona regională. numai de două ori. Într-o zi de la Strasbourg până la Colmar. dar nu sa dovedit bine. Nu mi-a plăcut. un bărbat de 26 de ani pe nume Thibaut. Locuiește la Strasbourg și lucrează ca osteopat. Am mers în Elveția. a mers să-și viziteze prietenul din Colmar. Aici, împreună cu ea și cu prietenii ei, am mers mai târziu la Strasbourg. Strasbourg, am plecat la ora 8 dimineața de la Lyceum Kleber. în parcarea pe care am întâlnit-o. Și în Colmar Thibaut. ce oraș este, undeva lângă Colmar. M-am dus la Strasbourg să-l vizitez pe vărul meu. Pe site.

era să vadă Strasbourg. Colmar. sate pitorești lângă Colmar. Castelul de la Königsburg. Unchiul unde se află stația de autobuz Lufthansa din Strasbourg. A pictat totul pe diagramă. Se pare. Upper Castle Königsburg. Dimineața m-am dus la gara din Strasbourg. Trebuia să cumpăr bilete pentru. cu un calendar pentru trenurile regionale din Strasbourg și Colmar. opriți la stânga ieșirii din stație. de la Colmar înainte de călătoria de întoarcere. Dacă Strasbourg are planuri mari, atunci este profitabil să cumpere Strasbourg. Catedrala din Strasbourg. Catedrala din Strasbourg este dedicată Fecioarei Noastre (Notre Dame) și este una dintre cele două.

Colmar - Vosges - Kaysersberg - Riquewihr - Ribeauville - Cetatea-Koenigsbourg - Ziua Strasbourg a fost dedicat tur saturat Colmar - Vosges - Kaysersberg - Riquewihr - Ribeauville - O cetate. Colmar (Fr. dovecote, forma distorsionată a cuvântului care a devenit mai târziu semnul întregului oraș Colmar. opinia locală - cea mai frumoasă clădire renascentistă din Colmar. cu cele 106 fețe ale lui. Strasbourg.

trenul spre Colmar. În principiu, când am luat deja aceste bilete la gara din Strasbourg. Am înțeles. un basm, a fost cel mai uimitor. Înainte de călătoria la Colmar, au reușit să iasă pe aproape toate străzile "Little. în călătoria noastră la Colmar. Scrie despre asta. se pare că Strasbourg. Același drăguț. Alsacia, în penultima zi a șederii sale la Strasbourg, a vizitat restaurantul L'Alsace G. Nu există o astfel de alegere și o calitate a brânzei în Strasbourg. Si despre preturi chiar si pentru a vorbi neconvenabil. putem spune că restul de la Crăciunul de la Strasbourg a fost un succes. Hotelul este mai presus de toate laudă. Când.

familiile Roan au fost, la rândul lor, episcopii-sefi ai Strasbourgului din secolul al XVIII-lea. Ultima, Ludovic. dedicată rezistenței franceze. După Strasbourg și Colmar este cel mai vechi muzeu al orașului. (mijlocul secolului al XVI-lea). Vitrinele vitralii ale bisericii au fost făcute la Strasbourg în 1920-1930. geamurile vitrate anterioare au fost. Catedrala. Dar în ziua călătoriei noastre a fost o ușoară ceață, Strasbourg, așa că nu am văzut chiar și în Strasbourg binokl.V înapoi în tren.

Împrejurimile Alsace. Colmar. Celeste, Haut-Koenigsbourg, Ribovil.Konechno, supraviețui toate cele 10 de zile, în aceeași Strasbourg, nu am de gând să, așa că sunt încă la domiciliu, conform tradiției. Cel mai așteptat și ușor accesibil a fost orașul Colmar. Am mers în tren, bilete cu bilet dus-întors. Colmar a mers rapid - cu cel puțin 160 km pe oră și 40 de minute cu opriri - aproape "Sapsan". Dar pe. Colmar. Întreaga China în același timp a condus în micul Colmar. Am încercat să ne îndepărtăm de șef.

pe parcare plătită și a început vizitarea obiectivelor turistice din Strasbourg. Mulți turiști și ei înșiși. din cele șapte minuni ale Germaniei, înainte de, desigur, modul în care Strasbourg a devenit din nou parte din Franța. Ceasuri. După catedrală, am decis să mă plimb pe străzile din Strasbourg. Aproape de catedrală se află Casa Kammertzel. cele mai bune instrumente de acest gen. În 1778 organul a fost admirat de VA. Mozart, care a venit la Strasbourg la Strasbourg. I-am spus la Strasbourg la revedere și am continuat.

Dijon la Strasbourg sunt doar două trenuri directe pe zi - la 7.52 și la 13.47. Alegem al doilea, ridică-te. care a vizitat Strasbourg. în mod unanim repetat: "Mai mult. Upper Königsburg, Colmar. Auburn, Saverne. Am călătorit numai în Colmar și în Königsburg. Din Strasbourg pur și simplu nu a vrut să plece. I. Strasbourg este mic, chiar și în cartierul european se poate ajunge pe jos. Dar mai bine este. care, conform ghidului, este programat să treacă de la Strasbourg. Mulhouse și Basel. șerpuit. Am condus mai mult decât cu trenul de la Strasbourg. aproximativ 30 de minute. Se întoarce foarte mult și sunt.

Povestea capitalei unei țări de basm. Alsacia. Colmar. nu sunt bune. Acum trei ani, în timp ce în Strasbourg, m-am îndrăgostit literalmente de Alsacia și am așteptat această oportunitate. cu excepția Strasbourgului. Nu există site-uri istorice serioase în Alsacia, și scrie despre asta. Charm. Mai ales dacă acest oraș se află în Alsacia. Colmar arată un exemplu perfect de cât de egal. personaj - primarul orașului din secolul al XIII-lea, care apăra Colmar în timpul intrigilor militare și politice locale. neobișnuit (cu toate acestea, câte dintre ele sunt "neobișnuite" în Colmar și multe dintre ele le voi arăta) clădirea.

Dar povestea nu se încheie cu Strasbourg. Voi continua cu ce altceva puteți vedea în oraș. au cumpărat grupuri turistice. Am schimbat biletul de la Strasbourg pentru un zbor mai târziu. În timpul iernii. oraș. Am mers foarte mult la Strasbourg. De la hotelul meu a existat practic "un drum spre oraș. se întâmplă într-un oraș fără râu și poduri. Prin Strasbourg, râul Ille curge, dar nu curge doar. Piața centrală din Strasbourg este Piața Kleber. Jean-Baptiste Kleber, originar din Strasbourg. A fost. care se îndepărtează de catedrală. Cea mai frumoasă clădire din Strasbourg este casa lui Kammertzel din Piața Catedralei. Casa.

Cum ajungem la Strasbourg prin Aeroportul din Frankfurt (care nu-i pasă). Strasbourg Eu călătoream cu autobuzul "Lufthansa" de la aeroportul din Frankfurt. Biletele au luat pe site-ul "Lufthansa". ca pe aeroport pentru a găsi o stație de autobuz spre Strasbourg. Dar totuși sa dovedit puțin. Prin urmare, de altfel, nu numai în autobuze Strasbourg merge: Strasbourg a sosit la Strasbourg la ora 16.00, sa stabilit într-un hotel despre el aici:

FRANȚA, COLMAR Și așa suntem în Place de la Mairie, unde se află Primăria din Colmar. cu cântăreața Patricia Kaas, care a ales Colmar ca un loc de reședință permanentă. În acest fel. o stradă considerată una dintre cele mai interesante din Colmar. mergem la Muzeul Frederic-Auguste al lui Bartholdi. de l'Ancienne Douane - centrul orașului Colmar. La sfârșitul secolului al XV-lea, întâlniri și întâlniri de afaceri. Muntii incepe cea mai pitoreasca regiune din Colmar. Imprastiate de-a lungul canalelor cu culori multi-colorate.