Cum să pescuiască în estuarul Yeysk

Și, în sfârșit, poate că merită să dați câteva sfaturi despre tehnologia berbecului de pescuit.

Trebuie să înțelegem că berbecul este un pește școlar. Prin urmare, dacă într-un minut nu ar exista nici o mușcătură, ar trebui să-ți încerci norocul în altă parte, fără a pierde timpul în ședință inutilă într-un singur loc. Nu este necesar să se hrănească pește. Din cauza deficitului de iarnă al bazei de hrană, berbecul este deja destul de foame și cu mare plăcere absoarbe orice mâncare pe un cârlig de pescuit sau pe pământ. Ca momeală aplicați orice duze de plante din sortimentul de vară al unui pescar. Dar cu o singură clauză importantă că schimbul de experiență ar trebui să aibă loc strict pe mal, în ajunul intrării în gheață! Datorită apelor puțin adânci ale estuarului, acest tip de pescuit nu a fost răspândit pe scară largă. Pentru pescuitul efectiv pe o ghirlandă, sunt necesare adâncimi de trei metri sau mai mult și există puține locuri în estuarul Yeisk. Pentru a prinde berbecul pe estuar, se folosește o versiune simplificată a ghirlandei, care constă dintr-un mic cuier la capătul liniei și două sau trei curele cu cârlige sau mici mormyshkas.

Garlandul poate fi foarte eficient în cazul în care reușiți să găsiți un pachet de pești care hrănesc în mod activ. Câteva cârlige situate la distanțe diferite de greutăți vă permit să recoltați simultan orizonturi diferite ale apei, ceea ce crește foarte mult probabilitatea de a mușca. Și nu m-am așteptat ca această antichitate cu o linie de pescuit, probabil, să prindă ceva. Am luat-o înapoi, și având în vedere loviturile pierdute și pescuitul static au decis să-l extindă. Am prins o roach pe ea, am decis să experimentez și am schimbat flota cu viermi de sânge și mormyshka cu viermi. A continuat să prindeți numai această gaură, deși găurile au fost la o distanță de 20 de centimetri unul față de celălalt! Pe scurt, seara, peștele nu-i păsa ce să facă, totul depindea de loc. Mitrich a smuls un turtă dulce pe gram și apoi îl vedem pe Andrei, cu care sutra a fost împărțită. I-am spus lui Trofim Petrovici despre cum va ucide pe Andrei pentru că îl aduce într-un loc de mușcătură. După cum m-am gândit, când Andrew a venit la noi și Petrovici a început să glumească cu el în mânie - Andrei nu-i păsa - chiar ucide, dă-mi o pauză. Ei au pescuit de la noi kilometri distanță de noi de la țărm. Ca rezultat, prins uneori mai bine decât noi și tot.

Cleves a mers la seară. Soarele se îndrepta și era momentul să se adune și țărmul părea aproape de noi, dar înainte să treacă aceleași 7 km. Când a rămas - pe gheață, prea mulți oameni nu mai erau mii, ci încă. Când au ajuns pe țărm, a fost deja destul de întunecată, nu se știe cum cei care au ieșit din drum au ajuns numai la țărm când a venit întuneric și au existat și cei care nu au pion 7, ci toți km. Deși, așa cum spun oamenii, ei ar putea rămâne în noapte. Pentru a veni în acel loc, au sunat cu tovarăși care au venit deja pe țărm.

• Pescuit în cartierul Yeysk și Yeisk util

Ultimul kilometru a mers la farul intermitent al omului nostru. Pentru a merge înapoi, ca întotdeauna, sa dovedit a fi mai greu decât Sutra, dar îmi place să se plimbe, umbla, atât de obosit, nu este mult, dar rucsac de 20 kg încordate spun că mi-a placut - nu spune nimic, nici măcar factor în lipsa de pește nu deranjează, deși calitatea călătoriei ar fi crescut foarte mult, dar oh bine. Chiar vreau să ajung din acest iaz din nou! Excelentă vreme, o companie excelentă pentru fiecare dintre cei adunați - multe mulțumiri. multe noi si interesante despre cele mai bune vacanța de iarnă vă poate visa: Mulțumiri speciale pentru „conducător auto“ meu: Oh, vreau să ischo sper că mai devreme sau mai târziu va fi! Lovit de infrastructură pe gheață: Au fost, de asemenea, văzut țărani, strigând „pâinea caldă“. Pe gheata sa patineze pe hovercraft MOE-navă AICI plimbare pe acest la început ma surprins - au nevoie de dracu 'acolo, dar apoi - a explicat că mii de oameni pe gheață - nu este glumeț. Principala întrebare, inventat de-a lungul drum - ce se întâmplă dacă sidsh într-o mare mulțime și a vrut să răspundă nu este de a spune, ghici-te pe această notă, și vreau să termin povestea mea trebuie să mă duc de multe ori la un astfel de pescuit interesant.

Cea mai eronată tactică a estuarului Yeisk este de a căuta pește în mod independent și pe vechile puncte ale navigatorului. Prin urmare, nu am marcat niciodată puncte pe japinele mele acolo. Căutați numai mulțimea. Profesioniștii locali sunt perfect ghidați de gheață și știu de unde a luat șuvoiul de roach noaptea trecută. Dar în cazul în care va fi într-o zi deja numai roach în sine este cunoscut. Ei bine, principiul mai departe în pădure - cu cât partizanii mai groși lucrează acolo aproape întotdeauna. Astăzi au venit tipii din estuar. Aproximativ 20 de kilograme de roach, dar roachul este mic. S-au apropiat de Nikolaevka, abordarea gheții este foarte rău, și condițiile de gheață, de asemenea. Dacă nu îngheață, nu puteți ieși la gheață până în weekend.

• Prinde berbecul în estuarul Yeysk

Cum să pescuiască în estuarul Yeysk

Peștele care o face ușor face o agitație de la petrecere aranjată peste cap. Am fost foarte slab prins, dar au fost multe mușcături neplăcute, dar în acel moment - cunoștința tocmai a început.

Fratele Andrew a prins un pic mai bine decât cadavrele, încărcate într-un taxi. Știri proaspete despre evenimentele de pe estuarul Yeisk aici: Am ajuns la "taxi", am pus corturi. Peștele a fost prins aproape toată noaptea, ore până la ora 5 dimineața. apoi tăiate. De la ora 10 eroarea a revenit puțin. Dar apoi a venit NTV-shniki, au început să tragă filmul, au stat lângă cort. Perna de aer a dispersat întreaga roach cu x. Am adunat și am condus spre Vesyolovskoe vvhr, un raport în subiectul respectiv. De două ori am vizitat - pe 3 și 4.

Pescuitul pe estuarul Yeysk: plătit și gratuit 98ha.slyip.net

Dacă ați găsit peștele și după mușcătura tăiat brusc timp de mai mult de 5 minute - priviți în jurul valorii de unde vă prindeți și alergați acolo. Turma a trecut de gaura ta, iar aici este necesar sa fugi dupa turma cat de mult efort este suficient, daca vrei sa prinda pestii la maxim. Estuarul Yeyskiy este o zonă largă a suprafeței apei și nu trebuie să uităm de regulile de siguranță pe gheață, mai ales când a dispărut un dezghet și gheața slăbește. Se topeste aici la temperatura zero, destul de repede, si cu ploaie calda si ceață - chiar mai repede. Calea de-a lungul căreia ați venit pe gheață în câteva ore se poate topi și poate dispărea, deci într-o decongelare prelungită, fiți deosebit de atenți. Adâncimea din liman este doar 1. În special ultima gheață este vicleană, iar ultima gheață cu vânt puternic este periculoasă. În acest caz, gheața slabă se poate rupe, și este bine să existe plăci de gheață care să îi țină pe ele însuși. Este neplăcut să spunem, dar, din păcate, au existat cazuri. Și în final: pentru aceste predicții mai grave și orientați-vă. Un vânt puternic este deja extrem, periculos pentru viață, și nici un pește nu merită să-și asume acest risc. După un vânt puternic din est - poate începe fluxul și gheața de coastă se va spăla. Dezghețarea este țărmurile topite și pericolul de a avea apă în cizme.

Chiar și cu gheață uscată curată, noaptea la 0 grade poate schimba situația gheții dincolo de recunoaștere, iar ieșirile uscate din gheață pot să nu fie deloc.

Yeyskiy Liman

Liman se întinde de la est la vest și este protejat de vânturi. Băncile din vest și est sunt potrivite pentru odihnă și pescuit: pantele nordice și sudice sunt reprezentate de stânci argiloase. Partea de jos a golfului este noroioasă, nivel, nivelul apei depinde de fluctuațiile nivelului Mării Azovului.

Cum să pescuiască în estuarul Yeysk

Cu ocazia ieșirii în mare - este mai bine să sunați în ГММС și să învățați regulile unei ieșiri pe apă. Am luat o barcă de cauciuc și am abordat. Dar după ce a petrecut o săptămână și jumătate în Yeisk, totul nu îndrăznea să meargă în estuar - ar părea ciudat, pe fundalul bărcilor, așa că m-am imaginat. Aici, bineînțeles, contribuția a fost făcută de vremea, care nu a fost instalată în nici un fel - în mod constant vântul, din diferite părți, plus un val. Era încăpățânat să iasă afară, "fără să știe brodul", ca gritsya Ei bine și un ditenysh, cu care trebuia să călătorească la procedurile într-un sanatoriu. Oricum, am găsit tovarășul de la Ukhta, care a venit cu trenul fără viteză, dar a fost foame pentru pescuit. Ei bine, am fost de acord să înotăm cu el - cei doi sunt mai puțin încăpățânați decât unul. Atunci nu merge, val. În Golful Yeysk găsi o adâncime de 3 metri, este imposibil în principiu - locale spun că maximul este de 2,5 în mareea. Prin urmare, au prins unde s-au oprit, la întâmplare. Și berbecul a început să-și piardă. La început, au prins fără momeală, pe un vierme.

Ei bine, data viitoare cu Hercule și porumb. El la hrănit direct sub barcă și pescuia de-a lungul curentului, care este aproape întotdeauna acolo. Într-una din zile am prins două scoici, de dimensiuni de cm, pentru porumb. Translucid de-a lungul apei și fundului. Și într-o zi - shemaiu, așa cum mi-au spus mai târziu. Berbecul este prins de la 30 la circa grame. așa că am încercat să împing cornul mai mare. Porumbul a cumpărat cele mai ieftine, ca o grădină de familie sau ceva de genul asta. Pot să spun că, în principiu, muște totul, mai bine sau mai rău. Ce îmi doresc tuturor. Ieri am fost la compania a trei persoane. Am plecat aproximativ 12 ore în timpul călătoriei marcat de Alexander olul a fost Glafirovka - nu o Detalii fericit Continua tovarășii mei numit în Yeisk, Oleksandrivka, Shirochanka - peste tot consolidarea globală trist ei trec, ne cere în vin - rezultatul zile și jumătate NO ONE Voles. Mergând mai departe, Nikolaevka - ore de la movilă a se vedea 5 bucăți de corturi pe gheață și nu-mi amintesc toate că atât de puțini oameni erau pe apă grea în estuarul și du-te-de călătorie. Întrebarea este aceeași, iar răspunsul este același - ZERO. de conducere locală, l-au oprit, pentru a afla că, deși ca da, de ce peștele nu este klyuvaet sau nu - spune peștii sunt, dar tipul de presiune este mare, iar gerul este puternic, sta în continuare și chiar căsătorii în rețelele goale Ei bine, uita-te la prognoza, doar scăderea noapte presiunea si cresterea temperaturii, concluzia este ca vom merge oricum la gheata, iar brusc suntem norocosi. cu atât mai mult s-au retras și nu au vrut să mănânce și au vrut deja să mănânce și să bea.

Mutați toate la fel în Glafirovka - noi numim pe marginea scuipat dreaptă pentru a merge mai mici, dar mai ușor pentru a merge pe gheață - gheață 15 centimetri de zăpadă pe gheață de aproximativ 3 cm, au fost puse în loc de ore. M-am gândit până la ședința de dimineață, dar partenerul său numit în dimineața și să vină la rudele în 24 de ore, am decis să treci dolar. Ei au început să părăsească gheața de pe zăpadă set de lumină în Rostov mers prin Ekaterinovka, Azov cu o oprire de la Samara a fost acasă în câteva zile voi încerca să se răzbune Toate NHNCH!