Complexul etnografic și centrul de recreere - "satul ucrainean", în satul Buzovaya de lângă Kiev

"Satul ucrainean" este un complex etnografic și centru de agrement în stilul național și un loc minunat unde se simte sufletul ucrainean real. Iar atunci când doresc cu adevărat să se relaxeze de la agitația orașului în compania prietenilor, să stea în aer liber și se bucură de vederi uimitoare, și chiar a lua peste ea după o săptămână grea, nu este nimic mai bun decât să-și petreacă week-end lor în colțul pitoresc atmosferic al satului.

Complexul etnografic "satul ucrainean" este situat la 15 km de linia capitalei în direcția Zhitomir, în satul Buzova. Ca întotdeauna, am plecat devreme pentru a fi în vigoare până la ora 10:00. Am ajuns rapid - 40 de minute și suntem deja la intrarea în complex. Lăsând mașina în parcare, ne îndreptăm spre intrare.

Din moment ce nu ne grăbim, am decis să mergem direct. Pentru cei care caută ceva specific pe teritoriu, chiar lângă intrare există o hartă care vă va ajuta să navigați rapid. Deși complexul tocmai a fost deschis, au fost deja efectuate mai multe excursii. Turul teritoriului "satului ucrainean" este destul de extins și durează 1,5 ore. Am decis că de data aceasta ne vom descurca fără un ghid și nu am regret un pic. Mergând pe drumul nostru, am ajuns la mini-zoo unde trăiesc porci, ponei, măgari, cerbi, diverse păsări și chiar nopți. Apoi am mers la Biserica Sfântului Dimitrie și la Altari pe apă. Vremea bună a însoțit plimbarea noastră și, înainte de prânz, am reușit să trecem majoritatea complexului. Și am luat masa la kolyba "Să mergem". Este pur și simplu imposibil să ieșiți din foame. Un meniu bun, prețuri accesibile și porțiuni mari, mulțumiți tuturor, dar cel mai important - atmosfera locului. În "satul ucrainean" totul este atât de colorat încât pare că nimic altceva nu poate fi. Minunata natură, cântând păsările, confortul și calmul sunt în aer. Dar cel mai important lucru este că există divertisment pentru toată lumea. Copiii se pot juca pe terenurile de joacă sau pot fi implicați în masterclasses în producerea produselor din lut, prepararea alimentelor etc. Ne-a plăcut cu adevărat ideea de hotel etno-hotel! Chiar ne-am gândit să venim aici săptămâna viitoare și să închiriem o casă pentru a simți atmosfera acestui loc chiar mai mult. De asemenea, este convenabil ca în teritoriu să existe complexe de carbohidrați, care pot găzdui până la 30 de persoane. Aici puteți merge în siguranță la o companie mare pentru kebab-uri.

În adevăr, nu am vrut să părăsesc "satul ucrainean". Deci a fost confortabil și confortabil. Pe drum spre casă am decis deja când să ne întoarcem aici.

O atmosferă bună și o curățenie în jurul valorii de - ceea ce este mulțumit pe parcursul plimbării. O mulțime de divertisment și oportunități: de la excursii simple la sărbători de zile de naștere și chiar nunți. Aer curat și o natură frumoasă, lacuri curate, adaptări uimitoare cu ajutorul cărora strămoșii noștri făceau ulei de floarea-soarelui și un aparat mare de preparare a berii.

În general, în "sat" există atât de mult încât trebuie să mergem acolo din nou și din nou pentru a afla toate secretele sale.

Cum să ajungi de la Kiev

De la stația de metrou "Svyatoshin" există un microbuz №773 "Kiev-Nikolaevka". Ieșiți la stația "Helicopter", care se află în apropierea complexului.

Un film despre complexul etnografic "satul ucrainean"