Site-uri și programe, recenzii

Nu există iepuri de câmp, ci cântece și muzică

În ciuda faptului că o mulțime de comentarii despre acest site au fost scrise, îmi voi face încă cinci "copeici", deoarece site-ul Zaytsev nu mă ajută periodic.

Sunt un iubitor de muzică și mă bucur foarte mult de muzică. A apărut în viața mea de la naștere și nu pot trăi fără ea.

Când nu exista Internet, a trebuit să găsesc diferite modalități de a găsi cântece pe care le-am plăcut cu chioșcurile de înregistrare. Țineți minte acestea? Undeva sunt încă. Uneori, chiar a trebuit să cânt cântece străine fără să cunosc cuvintele. Și dacă vânzătorul este cunoscător al afacerii sale (și mai ales am fost norocos cu ei), el a înțeles rapid cui cântece căutam.

Dar, când aproape fiecare casă era un calculator, și cu ea Internetul, căutarea muzicii a fost mult facilitată. Sau nu? :) La urma urmei, dacă știți ale cui melodii căutați, veți găsi rapid. Și dacă nu știi - computerul este inutil să cânte)) El nu va aprecia))

Și așa am dat peste site-ul Zaitsev.net. care a fost fără îndoială fericită! Pe acest site este un izvor de muzică. că privirea și ascultarea interpreților în ordine alfabetică, la început am fost aproape liberă pentru Zaitsev de zile. La urma urmei, atât de mulți interpreți de cântece preferate încă nu știu! Și dacă sunt pe acest site, atunci trebuie să asculți pe toată lumea, ca să nu ratați asta :))

Ideea cu studiul tuturor interpreților site-ului pe care am abandonat-o de mult)) nu merită. Cu toate acestea, eu adesea caut ceva aici pentru sufletul meu :)

Interfața cu iepurii nu este intuitivă. Deși prima dată am luat o actualizare ostilă de recepție și câteva luni pe site-ul nu a mers. Cu toții iubim obișnuința și nu percepem mereu schimbarea cu bucurie. Cu toate acestea, după ce am trimis o zonă de confort, m-am dus să studiez site-ul cu o nouă interfață și am fost plăcut surprins de faptul că nu există dificultăți aici. Mai ales că mai devreme au existat restricții - fără înregistrare ai putea avea un număr limitat de cântece pentru a descărca. Și am pierdut constant parola, am uitat-o. Aceste restaurări sunt atât de plictisitoare :)

Și acum pot descărca cât mai multe cântece decât am nevoie fără înregistrare. Apoi tocmai am pornit-o și am ascultat, dacă doar o nostalgie a vizitat, dar nu vreau să culeg cântece pe computerul pe care le ascult din când în când.

Dacă alegeți un site pentru a căuta muzică. atunci nu mă duc mai întâi la Zaytsev. Deoarece alegerea muzicii aici este pur și simplu imensă.

Colecții tematice de cântece, nu mă agită. După cum a arătat practica, eu rareori sunt potrivit de colecții compilate de cineva. Prin urmare, eu creez listele de joc, alegând cu atenție piesele :)

Ei bine, dacă Zaytsev nu găsește cu adevărat piesele potrivite, atunci cel mai adesea și pe alte site-uri cu aceste melodii, o ambuscadă. Este adevărat că există un site în care muzica este încărcată de utilizatori din casete și bobine digitalizate, dar am pierdut acest site până acum. După cum voi găsi, voi împărtăși informații. Deoarece și din punct de vedere muzical, site-ul este util.

Sa apropiat de concluzia logică a rechemării - Zaytsev nu este unul dintre site-urile mele preferate de muzică și de cele mai multe ori îi dau preferință.

O mulțime de muzică, descărcați cât doriți!

Da, muzica este acolo pentru toate gusturile, puteți asculta melodii populare și poate găsi o melodie nouă în Playlist. Dar tot nu există tot! Există mai multe resurse interesante pentru a descărca sau doar pentru a găsi un cântec separat pe intranet și descărcați-l nu este dificil. Acum am destulă muzică în VKontakte, ascult direct la domiciliu cu Internetul. Și mai devreme, când fără un jucător nu puteam exista în mod normal acest site a fost unul dintre preferatele mele.