Recenzii de lepră de lepră alice și basilio pisică - vacanță cu copii

Aveam 4 ani, iar pentru prima dată am fost la pomul de Crăciun și, mulțumim lui Dumnezeu, acestui teatru. Am luat bilete - 1 intrare, 1 - admitere, cu 4 zile înainte de Anul Nou. Biletele sunt vândute. A decis cu privire la astfel de bilete. Și pe rândul 5 era un loc gol. Copilul stătea în brațe, totul era vizibil și audibil.

Înainte de spectacol, mi-a plăcut foarte mult programul de divertisment. Totul este foarte distractiv și discret. Fiica mea a fost încântată să participe. Apoi toată lumea se întoarse în hol. Performanța este bună (deși "Teremok" a fost mai bine, mai activă decât asta), cea mai plăcută era Malvina - cea mai frumoasă. Am fost foarte mulțumiți. Vă mulțumesc foarte mult pentru creativitatea voastră.

Așa că am mers la acest minunat pom de Crăciun într-unul din teatrele noastre preferate. Ne-a plăcut cu adevărat! Pe pomul de Crăciun nu suntem prima dată și, ca de obicei, ne-am bucurat.

Performanța în foaier este, mai presus de toate, laudă! Foarte competent și cu sufletul organizat: și a dansat, iar dansurile au fost conduse, iar poezia a fost spusă! Performanța însăși este de asemenea minunată! Jocul actorilor excelent, costumele chic, peisajul. Am stat în al treilea rând, copilul a fost încântat să participe la spectacol, era evident că muzica nu ne-a surprins :)

În general, marea emoțiilor pozitive! Cu siguranta vom merge acolo anul viitor!

Minunat teatru, spectacole luminoase, memorabile! Inclusiv Anul Nou a fost pe primul loc. Fiul (2.10) reamintește chiar și performanța în foaier înaintea jocului. Să nu mai vorbim de performanța însăși! S-au așezat în primul rând, în centru și am fost foarte mulțumiți de asta. Totul este convenabil și foarte bun. Vom fi bucuroși să vizităm acest teatru de mai multe ori!

Am continuat performanța de Anul Nou într-un teatru favorit dovedit, din nou, și a făcut nici o greșeală :) a fost cel mai bun copac din cele trei pe care ne-am decis să viziteze acest sezon de Crăciun :)

Excelenta performanta in foaier inainte de spectacol. implicarea activă a copiilor în ceea ce se întâmplă. dans în jurul pomului de Crăciun. cântece colective. La început am decis că ar trebui să fie așa, nimic deosebit, dar nu a fost așa, călătoriile ulterioare la alte spectacole m-au convins că se întâmplă în multe feluri. Iar dreptul la Adevărul, „un vechi prieten este mai bună decât două noi“ :) Ca prezentare de obicei a fost interesant, cu poveste excelentă și o performanță remarcabilă a actorilor (sau nu s-ar fi spus că ei trebuie să joace aceleași de 2-3 ori pe zi )!

Și iată un alt moment de spus: i-am chemat pe cei doi prieteni cu copiii să ni se alăture. Unul dintre ei nu a fost niciodată în acest teatru, iar celălalt niciodată nu a auzit de el. Rezultat: toată lumea este încântată, inclusiv copii, și o să revizuiască întregul repertoriu :)

Și ultimul lucru: vă mulțumesc foarte mult pentru vânzarea biletelor gratuit cu un cadou! Sa dovedit a fi singurul teatru în cazul în care ne-am dus fără makeweight complet inutil în forma următoarei porțiuni de bomboane care încă nimeni nu va mai fi (acest lucru este cazul nostru). Vă mulțumim pentru posibilitatea de a alege! Succesul și prosperitatea pentru tine :)

Varvara a descris totul, astfel încât nu este nimic de adăugat.

Așezați pe rândul 2, volumul este absolut normal. Am venit în 15 minute, am avut timp să ne dezbracăm, există o coadă în dulap. Mulți copii în costume de carnaval. A plăcut foarte, într-adevăr de la 4 ani (bine 3,5) - este. Am plecat acolo la 13-00, începutul a fost la 11-00. Un cadou nu a putut fi luat, ele nu sunt foarte observabile. Fotografie cu eroii după spectacol - 200rub.

Prezentare perfectă, în opinia mea, cea mai bună emisiune de Anul Nou pentru copiii din Moscova. Suntem la pomul de Crăciun în Chikhachev pentru a treia oară. În acest an, totul este la un nivel excelent, cu toate acestea, ca și în cele precedente. Înainte de începerea spectacolului, de la ora 11:00, programul de divertisment de la pomul de Crăciun cu cântece vii, de înaltă calitate.

Aici sunt Harlequin, Colombina, șobolani șobolani (bun) și Duramar, Moș Crăciun și Snow Maiden. Apoi, în sală un spectacol bazat pe "Pinocchio". Băiatul Alyoshka pentru tratamentul rău al păpușilor merge cu Lisa Alisa și Cat Basilio într-un basm. Intenția lor este să-l vândă pe Alyoshka la teatrul din Karabas (Karabas nu va fi pe scenă, ceea ce este important pentru copiii care ar putea fi speriați). Pe scenă apar Malvina, Pierrot și Artemon. Forțele bune se luptă cu Pisica și Foxul.

În sala acoperi mingi gonflabile uriașe, set sarcini, copiii de la primul rând este de ieșire la fața locului pentru a apela Moș Crăciun. Totul este foarte plin de viață, distractiv și instructiv. De exemplu, copiii își vor aminti că Rusia - cea mai bună țară, și că băieții ar trebui să protejeze fetele :) In finala aprins pomul de Crăciun, lumânări și sparklers cântec elegant. Toate spectacolele cu sunet live! Vă mulțumesc foarte mult! Nu-ți pare rău pentru 700r, mi se pare că este mai bine să stai pe rândul 1.

Ne-a plăcut cu adevărat, am stat pe rândul 9, totul este vizibil, auzit (deși în prim-plan, probabil, foarte tare). Am realizat un dans, poezia a povestit, în general, tot ce trebuie), piesa a fost privită cu mare interes de fiu, îngrijorată de eroi. Cei care se află în prim plan și au luat parte la acțiune)

Au călătorit fără bilet pentru un cadou, și chiar dacă el știa că acolo ca poti cumpara, dar doar în cazul în care a pledat el nu într-adevăr nevoie (am doar dulceață aproape nu mănânc), totul a fost în cadou de ordine, puteți alege și cumpăra - alege un mouse- , acum nu participă la ea)

Ca de obicei, toți actorii au cântat frumos :) Dar, din păcate, muzica „nu în viață“, ne-am așezat cu fiica mea de 2,7, în primul rând, iar copilul este închis definitiv urechile de urletul difuzoare și animatori cântând. Dar este vina mea că am luat un rând.

Mi-a placut jocul în sine, o montare bună, costume, actori a jucat superb, tinerii telespectatori, de asemenea, implicate în joc :) în fața copiilor distrați reprezentare Harlequin, părintele Frost, zăpadă Maiden, cântând cântece, dansuri cerc, rezolva ghicitori. Brad pentru copii de la 4 ani, și suntem la acest timp mai devreme, în ciuda faptului că copilul a fost de multe ori în teatre, inclusiv. și în acest).