Puține atracții în Phuket

Astăzi ne-am decis de a conduce în jurul valorii de atracții Phuket, în imediata vecinătate a casei noastre: statuia marelui Buddha, Gradina Botanica, Bird Park, Butterfly Garden și grădina zoologică. Ieri am plecat la Oceanarium Phuket. se plimba pe Cap Panwa și se duse spre plajă.

Noțiuni de bază până dimineața devreme, am luat micul dejun fulgi de ciocolată cu lapte, ambalate într-un aparat de fotografiat rucsac în jos și mersul pe bicicleta sa dus să caute muntele pe care statuia marelui Buddha. Pe autostradă, indicii Chaofa de Vest indică cu amabilitate direcția de drum, și, după aproximativ 30 de minute, ne-am întors pe drumul principal care duce spre marile centre comerciale C și Central Festival. și plutea pe străzile înguste care merg în munți. Drumul a fost atât de abrupt încât bicicleta noastră a rotit și șuierat, dar ne-a luat cu încăpățânare la etaj. De pe șosea am avut o frumoasă priveliște a munților și a golfului de dedesubt.

Pe drum, am întâlnit mai multe articole cu călărie de elefanți. După o altă înclinație abruptă, am intrat în parcarea de lângă statuia Marelui Buddha. În ciuda primei ore, a fost foarte cald și am fost încântați să vedem locuri de parcare pentru biciclete sub acoperiș, ascunse de razele fierbinți.

Puține atracții în Phuket

Parcată, ne-am dus la intrare, care, apropo, este liberă, dar toată lumea poate să facă donații sub diverse forme: doar aruncați banii în cutia de la intrare. Ne-am găsit pe o mică bulevardă în jurul statuii Buddha, care, în prezent, este în curs de reconstrucție, nu toate, ci doar fundația. În dreapta noastră s-au aflat diferite standuri cu informații despre Buddha și urmașii săi - marii călugări. Din aceste standuri am aflat că statuia este făcută din marmură birmană, de 45 de metri înălțime și 25 de metri lățime. Statuia este reperul și simbolul orașului Phuket. Acum, în interiorul ei, fac un templu, iar în jurul său intenționează să spargă un parc de odihnă și meditație. În stânga noastră stăteau cafenele și magazine cu suveniruri.

Un alt fel de donații care se poate face aici este arta caritabilă. Un artist local poate cumpăra picturi pe care le-a pictat, iar toți banii vor merge să construiască un templu și tocmai l-am urmărit. Plinte Buddha de pe stânga, am văzut în fața noastră un cort - la intrare se afla tarabe plitochki de marmură - un alt tip de donații - pentru 300 baht puteți scrie pe o dorință 1 \ 4 placă sau orice altceva, iar această placă vor fi folosite mai târziu pentru a construi și pentru 1000 baht puteți scrie pe întreaga placă.

În interior erau și contoare cu aur și diferite standuri cu informații despre Buddha, cultura budistă, familia regală. Apropo, regele din Thailanda este foarte iubit și considerat un zeu jumătate.

Puține atracții în Phuket

S-ar putea dona, de asemenea, bani pentru diverse forme - le-a pus într-o ceașcă de ceremonie, cumpăra o bucată de hârtie pentru un copac dorește să cumpere bijuterii de aur. La ieșirea din peretele cort a fost localizat, la care au participat mass-media din diferite țări, ca un simbol al sprijinului internațional, precum și cartea de vizite, în cazul în care toți cei care au donat bani ar putea părăsi marca lor, să știe despre asta. Ieșind din cort, am început să urce pe scări, trecând vederi fotografiind ale zonei de Kata dreapta și pe stânga Chalong - pur și simplu frumusețea de nedescris! Turiștii au devenit foarte mulți și ruși, surprinzător că nu a fost majoritatea majoritară. Urcand pe scara, am întruchipat Buddha din toate unghiurile și au început să admire panorama deschis insulei.

Dacă stați cu spatele la Buddha, în fața lui, atunci o panoramă se deschide până la Golful Chalong.

În dreapta și în spatele se află plajele Kata și Karon. Citiți mai multe despre aceste plaje și alte plaje în articolul Phuket plaje cu ochii noștri.

Puține atracții în Phuket

Este timpul să terminăm șederea noastră lângă Buddha și lotusul său, și am coborât pe pantă, unde am fost prinși de ploaie din norul care trece. În timpul coborârii am observat un semn al Paradisului Bird - oprit pentru a întreba ce și cum. Thaisul care ne-a înmânat și zâmbit ne-a înmânat o broșură și a informat că prețul pentru o persoană este de 400 baht. Ascundând broșura într-un rucsac, noi, cu o briză, ne-am grăbit. Încă pe drum Sasha a observat parcarea cu ATV-uri, așa că ne-am oprit aici pentru a afla totul. Acest birou organizează tururi de drumuri montane pe ATV-uri timp de 30 de minute, 1, 2 și 3 ore. Prețul unui astfel de tur pentru 30 de minute este de 1000 și 1500 și apoi până la 3000 și 4000 pentru 3 ore (prețul depinde de tipul de ATV și de ruta).

Mergând la poalele muntelui, am condus spre autostrada Chaofa și am căutat Grădina Botanică. De mult timp după semne, ne-am dus la o parcare spațioasă și, apropiindu-ne de birourile de bilete, ne-am întrebat cât costă un bilet - 500 baht pentru un adult și 300 baht pentru un copil.

Un pic frustrat, ne-am întors și a mers la Bird Park, care, judecând după harta, a fost localizat undeva în apropiere. Odată ajuns acolo toate pe același drum, am constatat că aici, taxa de intrare este de 500 baht pentru adulți și 300 de baht pentru copii. Luând prospectul de informare și a mulțumit Thai zambitoare, care, întâmplător, este de necontestat în limba rusă noastră și câteva cuvinte au început să spună în limba noastră, ne-am dus în direcția de la grădina zoologică din Phuket.

Gradina zoologica este situata in apropierea autostrazii East Chaofa. După ce am trecut puțin pe străzi înguste, am plecat cu ușurință pentru asta și cu atât mai mult am fost acolo în primele zile când căutam un loc de trăit. Aproape de intrarea în grădina zoologică au existat o mulțime de turiști și șoferi de taxi, precum și costul biletului, precum și în cele două locuri anterioare - 500 baht pentru un adult și 300 baht pentru un copil.

Puține atracții în Phuket

Am vrut cu adevărat cafea cu gheață și am mers la următoarea familie de familie - am văzut acolo mașini pentru pregătirea ei. Gustul era ușor mai amar decât cel pe care l-am băut ieri în zona Nai Harn. Nu beți, dar credeți că putem face acest lucru cu ușurință acasă, așa că pe drumul de acolo a condus în 24 de ore pentru lapte condensat. La domiciliu am amestecat cafeaua instant cu apă clocotită, diluată cu lapte rece și adăugată câteva linguri de lapte condensat. În acest amestec, am turnat gheață din frigider - și, voila, cafeaua de gheață este gata!)

La ora 15:00 am vrut să înotăm și ne-am dus la plaja Kata - aici nu eram încă. Plaja este pur și simplu uriașă pe toată lungimea golfului Kata.

În general, aceasta este o zonă turistică destul de populară, deci există numeroase cafenele pe promenada de pe plajă și o instalație pentru cei care doresc să învețe cum să navigheze.

Puține atracții în Phuket

O problemă - nu există cabine pentru schimbarea, probabil datorită faptului că cei mai mulți oameni ies din hotel și mai îmbrăcat deja pentru înot, atât îmbrăcat în toaletă locală pentru 5 baht.

Am înotat bine, deja aproape obișnuiți cu apă foarte sărată, iar apoi stăteam doar pe nisipul umed și sunat. Adunate să meargă acasă, am realizat că ars "ușor", mai ales în partea din umeri, genunchi și viței. La domiciliu am stropit totul cu smântână după plajă. La ora 18 pm ne-am amintit că urma să urmărim apusul la Capul Promtep (capul Phromthep), unde în acest scop există o platformă de vizionare. Răsfoiți mai repede acolo pe bicicletă. Aceeași decizie ca am luat încă o sută două persoane - întreaga parcare a fost umplută cu autobuze turistice și mașini doar. După ce am parcat rapid bicicleta, am mers la locul de vizitare pentru a vedea rămășițele apusului.

A fost util? Distribuie în rețelele sociale;)