Pescuitul în Turcia (antalya, beldibi)

Sa întâmplat să fie în acest an în Turcia, desigur, cel puțin 1 dată pe zi de pescuit, vreau să împărtășesc succesele mele mici!

Deci, Antalya, Antedon Hotel - un loc minunat, în spatele munților, în fața mării, palme, iarbă - doar un cântec!

După ce a sosit - cina - și testa noi filare - facula 2.7m 10-40gr - aruncarea cu palete, un cuplu kolebalok, a crescut de ploaie teribilă - val a fost oripilat - toate ude - sa dus la hotel.

Puțin mai târziu, mă uit pe fereastră - nu ploaie, schimbarea în pescuit, să ia o rotire și o cutie cu globuri (mai ales nu iau nici o wobblers) - acestea vor prinde la un moment dat separat, astfel încât să nu fie pulverizat.

Și aici. cateva turnuri. Cea mai mare fluctuație a luminii de aur, cu o bandă roșie de jos

Cabluri netede. Există o mușcătură. Ăsteia. Este așezat. A venit în jos!

Încerc încă - tăcere, plăci grafice și dublu aglia și cea mai mare vulpe albastră - tăcere.

Din nou am pus un buzunar - din nou aur cu dungi negre - și din nou în același loc mușcă. Acum nu puteți să ratați! Fotografia rapidă și înapoi în apă!

Ceva foarte asemanator cu un barracuda - ma bucur, desi nimic mai mult si prins in intuneric - spune-mi cine este definitia de peste este mai buna.

Pescuitul în Turcia (antalya, beldibi)

Așteptați ca rapoartele să continue!

Îmi pare rău pentru confuzie, nu ai timp să pictezi în vopsea. Voi scrie mai târziu.

Astăzi, de la ora 6:30, am fost din nou "la piatra albă" (așa că voi numi reciful de piatră artificială, nu recif, pe scurt)

Aici este - "Piatra Albă"

Am început, de ieri, oscilatorul sa arătat perfect, + castmasteri - tăcere. Apa este mult mai transparentă decât ieri - soarele de dimineață devreme.

Apoi au existat vrăjitori și superficiali și cu adâncirea mai multă tăcere. aparent seara, peștele este mai îndrăzneț, vine mai aproape de mal - bine, sau încă mai fac ceva greșit.

În stâncile din apropiere de "piatra albă" dimineața era o grămadă de ghimpe mici, înotată în turme mici - va fi necesar să privim aici încă cu alimentatorul și fulgerul care se învârte cu bombard și cu muștele.

Cu uneltele - am știut că era inutil să le caut, mă pregăteam pentru călătorie, am citit recenzii de internet ale celor care au călătorit deja. Am adus totul cu mine, 2 filare, 5 m max și 3 feeder feeder și max nu a încercat.

LITE din stânga zboară spre bombarda 20g - inutil început tractor în pârâu de lucru - apa este tulbure, zgomotul - este necesar să se meargă în dimineața, trebuie să mă trezesc la 5:30

Și în seara voi prinde o rotire, sau în cazul în care bucătari da carne de pui proaspăt - la alimentator!

Vom începe de ieri seara, când nimeni nu voia să deranjeze, nici pe lăptuși, nici pe vrăjitori superficiali, nici pe vrăjitori cu adâncime. Am scăpat o oră, dar venea o furtună și trebuia să plec, dar am luat câteva poze pentru tine. Mare și hoteluri!

Pescuitul în Turcia (antalya, beldibi)

Deci, în dimineața sa sculat devreme pentru a prinde chiar suna acasă pe Skype, diferența este de aproximativ 3 ore, așa că este încă întuneric, și am fost la ora 6:00 pe picioare, a sunat și a alergat la restaurant - cere pui, beneficiul turc nu a uitat, și engleză bucătarii știa, am fi cerut o astfel de bucată de pastă 3000.

Marea de dimineață - foarte frumos!

De data aceasta alimentatorul trebuia să treacă de 3,6 metri, unul nou, netestat, cu un vârf de duritate medie!

Echipamentul este cel mai obișnuit paternoster, cârligul a pus cel mai mic, pe linia 0,18. Pentru pescuit, un loc a fost ales în golf, unde bărci și bărci au fost ridicate pentru iarnă. Acolo a văzut o turmă de mullets și o altă turmă de prădători mici (în formă largă, asemănătoare cichlidelor). Probleme cu definiția peștilor marini

Deci felii de pui, plantat pe un cârlig - turnare - muscatura nu a fost mult timp să aștepte - muște din carne ca un ceas - singur. Și nu știți la ce să-l înlocuiți.

Apoi un altul. da, astfel încât, la subcotarea frecare scârțâie - acum voi arăta această fiară, doar monștri!

Ne întâlnim cu eroul zilei.

Nu a fost încă o mușcătură și a prins peștele este unul dintre cei carora le place ciclide dar sfotkalsya depărtare și nu se poate vedea deloc - ambele au fost eliberați imediat.

Bites au fost frecvente, dar peștele nu a vrut să fie detectate. Este necesar să încercați noaptea - poate peștele îndrăznesc să fie?!

Creveții nu pot ajunge, viermi. toate în iarba îngrijită, nu există moluște.

Mâine duminică și a promis tot soarele zilei - voi petrece mai mult timp pe mare.

Mâine va fi văzut. Turcii pescuiesc un coniac de 10-15 cârlige, pe care se înfășoară o pâine. un mini cârstei sau recoltat - scopul meu nu este un pește - de aceea acest tip de pescuit nu vor fi aplicate.

Deci, ieri, duminica, după o noapte de furtună - cerul a fost pur și simplu uimit de albastrul său! Super! După prânz a fost timp pentru a merge la pescuit, am decis să ia doar alimentatorul, încercați să donk, pui, pâine și dacă te prind un pește - să taie.

Vântul era adevărat, dar pescarii locali, care rybachat de obicei doar pe o bucată de linie de pescuit cu cârlige și 5-6 cu o duză sau o pâine turcească așa cum am spus pe coadä de la crochete.

A prins câțiva "câini" sau "viței-vițel" Nu știu, dar sunt iertat de ihtiologi.

Pescuitul în Turcia (antalya, beldibi)

Apoi a fost o muscatura puternica si linia a fost foarte strâmt. A fost un crab albastru! A fost tentat să pescuiască!

Apoi a fost capturarea unui pește foarte înțepător, ea a reușit să mă înjunghii o dată - îl durea pentru încă 40 de minute.

Apoi soarele a coborât pe deal și am fost într-un tricou - este timpul să mă pregătesc pentru hotel. Și vântul a devenit mai puternic.

Este frumos să stai pe mare, aerul este proaspăt, frumos!

Pe timp de noapte, nu am pescuit încă, doar două nopți rămase - fie astăzi, fie mâine - trebuie doar să pescuiezi cel puțin o dată! Puțin mai târziu voi rezuma rezultatele și voi pune mai multe fotografii!