Operațiuni pe braț în Israel prețuri, recenzii, centru

• întocmi o invitație
  • efectuăm un transfer
  • lucrăm fără o plată în avans
  • plătim pentru prețul clinicilor la prețurile clinice
  • organizați excursii
aflați despre pachetele de servicii și costurile acestora

În operațiunile pe de o parte în spitalele din Israel solicita pacientii cu boli grave și leziuni complexe ale extremităților superioare. Tratamentul chirurgical este indicat artrita și artroza, vasele de arterioscleroza peritendinite, sindromul de tunel carpian și sindromul „cot de tenis“, rupturile de ligament, fracturi, inclusiv intra-articulară, arsuri, degerături, amputare traumatică, si altele. Cele mai mari medici calificați și accesul la tehnologie avansată justifică pacienții chiar și cele mai complexe patologii reveni la o viață activă normală. La aceleași operațiuni de prețuri accesibile pe brațul lui în Israel pot primi nu numai tratament și reabilitare și să treacă pe stațiunile de la Marea Moartă. Aflați mai multe ...

• Angioplastia este indicată la pacienții cu ateroscleroză cu vase mari ale mâinilor. Astfel de operații pe braț în centrele din Israel sunt adesea combinate cu stenting. Sub controlul cu raze X, un cateter cu o cutie este introdus în arteră. Atingerea partea bolnavă a arterei, balonul este umflat și umflarea, presează placa peretelui de colesterol, ceea ce duce la o creștere a lumenul și de a îmbunătăți fluxul de sânge. Pentru a evita recurența la locul de ocluzie, este stabilit un stent, care servește ca un fel de cadru pentru pereții arterei.

• Operațiile pentru fracturi instabile sau multiple se efectuează cu ajutorul acelor de tricotat și a plăcilor pentru stabilizarea fragmentelor osoase până când acestea se coagulează complet. În operații + și mâini, de regulă, se utilizează tehnici de microchirurgie care asigură o acuratețe maximă de fixare a fragmentelor mici. Astfel de intervenții chirurgicale, precum și operații pe deget, sunt adesea însoțite de cusături nervoase și tendoane, precum și de plasticitatea pielii deteriorate.
  • Micoplastia este o operație de restabilire a funcțiilor musculare, care este adesea folosită pentru a trata pacienții cu lacerații. Chirurgul efectuează manipulări menite să elimine deformările și să înlocuiască defectele tisulare. Dacă este necesar, pacientului i se oferă un material plastic pentru pielea afectată, sub care se efectuează un transplant local sau se folosește metoda "transplantului italian". Aflați mai multe ...
  • Repararea nervului este indicată pentru pacienții cu leziuni la nivelul cotului, nervilor mediani și radiali ai mâinii, pentru a evita deteriorarea capacității tactile a mâinii și a activității sale motorii. Potrivit recenziilor privind operația pe braț în Israel, acest tratament oferă cel mai bun efect dacă vă adresați specialiștilor cât mai curând posibil după rănire.
  • Endoprotetice - chirurgie pentru înlocuirea articulațiilor uzate sau rupte ale cotului, încheieturii mâinii, degetelor. Costul chirurgiei pe braț în clinicile israeliene depinde de modelul ales de pacient al endoprotezei. Acesta este selectat individual pe baza măsurătorilor ultra-precise care permit efectuarea protezelor fără a scurta osul și pot fi fabricate din pirocarbură, silicon sau aliaje metalice.

Întrebări de la pacienții noștri

• Am auzit că atunci când restabilește tendoanele rupte, acum nu este necesar să folosiți dispozitive metalice.

În operațiile de pe braț în Israel, agenți de auto-resorbabilitate, așa-numitele ancore, sunt de fapt folosite pentru a fixa în siguranță ligamentele și tendoanele sfâșiate. Se dizolvă complet după 5-6 luni după operație.

• După fracturarea razei, medicul sfătuiește să nu se strângă cu capsulotomie. Care este esența operației și trebuie să ne grăbim?

Capsulotomia este o operație de alungire a flexorilor articulației cotului, care permite evitarea contracției acestora. Pentru a efectua operația de prelungire a flexorilor articulației, este necesară la cea mai apropiată dată posibilă, pentru că în timp țesuturile moi sunt scurtate și nu permit restabilirea volumului normal al mișcărilor articulației.

Beneficiile tratamentului cu ServiceMed

• Operații minim invazive
  • Echipamente unice