Operațiunea creierului din Israel face recenzii, spitale, centre

• efectuăm un transfer
  • lucrăm fără o plată în avans
  • plătim pentru prețul clinicilor la prețurile clinice
  • organizați excursii
aflați despre pachetele de servicii și costurile acestora

Chirurgia cerebrală și chirurgia măduvei spinării din Israel reprezintă o oportunitate unică de a vindeca patologii complexe folosind tehnici inovatoare și echipamente de ultimă oră.

Timp de mulți ani, interventii chirurgicale pe creier si maduva spinarii boli au fost asociate cu un risc enorm, dar datorită progreselor recente de Neurochirurgie din Israel astazi sunt minim invaziva chirurgie acum ServiceMed - este o garanție a eficienței și siguranței. Pacienții din centrele de neurochirurgie israeliene beneficiază de o gamă largă de tehnici noi. Datorita costului accesibil al interventiilor chirurgicale la nivelul creierului si a operatiilor de pe nivelul maduvei spinarii, tot mai multi pacienti din Rusia si tarile CSI vin in Israel. Aflați mai multe ...

Caracteristicile tratamentului

Atunci când efectuează operații minim invazive asupra creierului, clinicile israeliene utilizează cu succes endoscopia endonazală. Permite chirurgului să facă fără a deschide craniul - cu acces chirurgical prin nară. Această abordare face ca operația să economisească mai mult pentru pacient, scurtează perioada de recuperare, astfel încât pacientul să poată reveni la o viață normală cât mai curând posibil.

Cu acest tratament al tumorii cerebrale, operația este efectuată folosind sisteme de navigație intraoperatorii. Cu ajutorul acestui echipament modern, chirurgul vede o imagine tridimensională a câmpului de operare, care îi permite să acționeze extrem de precis, prevenind deteriorarea nervilor cranieni, a arterelor carotide,

În spitalele israeliene, operațiile creierului sunt de asemenea efectuate cu ajutorul metodei craniotomiei. Esența unei astfel de intervenții constă în deschiderea chirurgicală a craniului și excizia tumorii. Craniotomia se efectuează utilizând navigația pe calculator, pe baza metodelor de chirurgie stereotaxică. Adică, chirurgul acționează asupra punctului dorit din creier, coordonatele acestuia fiind cunoscute în prealabil. Mai devreme, un pacient începe activitățile de reabilitare după o operație pe creier, cu atât mai puțin timp va fi necesar pentru corpul său să-și restabilească funcțiile. Dar este extrem de important să aderăm la toate punctele din programul de reabilitare - individual pentru fiecare pacient. Aflați mai multe ...

Operațiile asupra măduvei spinării în clinicile israeliene, cum ar fi operația creierului, sunt efectuate utilizând navigația - instrumentul de bază în neurochirurgie. În timpul funcționării, acest dispozitiv permite set complex de calculator de instrumente chirurgicale în capul pacientului până la 1 mm, precum și un control complet al completitudinii indepartarea tumorii. Dacă operația este efectuată pe coloana vertebrala, navigare, oferind o navigare imagine virtuală, permite controlul poziției și implanturile vertebrale montaj, previne deteriorarea maduvei spinarii. În același timp, prețurile operațiunilor asupra creierului și operațiunile de pe măduva spinării din centrele Israelului sunt destul de competitive în comparație cu cele ale altor țări avansate.

Ca și în tratamentul chirurgical al tumorilor cerebrale, operațiile de maduva spinării din spitalele israeliene sunt efectuate cu ajutorul unui aspirator cu ultrasunete. care distruge neoplasmul și nu permite rănirea creierului, păstrând funcția sa.

Pentru tratamentul eficient al patologiilor cerebrale, specialiștii israelieni folosesc în mod activ radiochirurgia. Gamma Knife LGK - este o instalație cu care iradierea este realizată de precizie a afectat regiunea creierului raze gamma de energie de cobalt radioactiv-60. Sub influența radiațiilor puternice, ADN-ul celulelor canceroase și al membranelor celulare este deteriorat, ca urmare a căreia se oprește creșterea activă a tumorii. În timpul unei astfel de proceduri, pacientul este conștient și poate chiar să comunice cu medicii prin comunicarea audio. După cum notează pacienții, lăsând feedback despre operațiile și operațiile creierului din maduva spinării din Israel, grație tehnologiei Gamma-knife, ei s-au întors imediat la viața activă.

Întrebări de la pacienții noștri

1. Cum se efectuează o biopsie cu o tumoare pe creier?

Există două metode de biopsie. Cu aspirație, materialul este luat cu o seringă printr-o mică gaură din craniu. O biopsie deschisă implică prelevarea de țesut atunci când craniul este deschis.

2. Dacă este necesar să se convină asupra operării dacă tumora este localizată într-un loc îndepărtat?

Desigur, este necesar! Chiar dacă tumoarea este localizată lângă zonele sensibile din creier, chirurgul va fi capabil să înlăture tumora doar în măsura în care este în siguranță. Iar îndepărtarea cel puțin a unei părți a tumorii ajută la slăbirea manifestărilor bolii.

Beneficiile tratamentului cu ServiceMed:

• Medici cu înaltă calificare cu reputație internațională.
  • Inovații în diagnostic și tratament.
  • Echipat cu cea mai recentă tehnologie.
  • Prețuri accesibile pentru operațiile neurochirurgicale.

ServiceMed este un tratament accesibil pentru conducerea neurochirurgilor israelieni!

Evgeny Solomonov, chirurg, experiență de lucru de 48 de ani, Clinica Baylison, Assuta, specialist în servicii medicale

- În munca mea, am practicat tehnici care erau considerate imposibile acum câțiva ani. Astăzi, operația pe orice organ poate fi făcută cu o interferență minimă. Facem tot posibilul pentru a obține cel mai bun rezultat

Vreți să obțineți sfaturi de la Dr. Solomonov?

Completați toate câmpurile formularului și vă vom contacta cât mai curând posibil.