Mâncare engleză în Londra

Odată ajuns în Londra pentru prima dată în viața mea, suntem hotărâți să mâncăm mâncăruri tradiționale englezești. Am auzit despre orașul cu cele mai scumpe, și că mănâncă aici, este cel mai bine în restaurante indiene și chinezești, dar nu dispera. Ca urmare, în maxima simpla - mânca acolo, în cazul în care o mulțime de vizitatori - am aflat că o parte din micul dejun englezesc, care este pus în pete verzi de pește-n-chips-uri și sandwich-uri diferă de sandwich-uri.

Apetitul vine cu mâncarea: pește-n-chipsuri și așa mai departe

Ieftin, dar un zbor lung de la Krasnodar Istanbul prin loukosterov turcesc a fost destul de obositoare, și după verificarea la hotel ne-am decis să nu mai meargă la centru pentru a se închina Big Ben și căutarea de hrană. Desigur, engleză tradițională!

Dar, deoarece suntem deja stabiliți în a patra zonă, în Croydon (unde populația albă este la minimum), mersul pe un pub cu hrană în zona din apropiere nu a avut succes. Am văzut mâncăruri și vinuri indiene și turcești, thailandeze și chineze, dar nimic englezesc, cu excepția unui pub - fără hrană, doar bere.

S-au epuizat, m-am dus la primul coafor, unde erau doi afro-londonieni. "Ești pierdut, dragostea mea?" - cu participare seniorul a răspuns. Am explicat că suntem prima zi la Londra și căutăm mâncare tradițională engleză! Au plecat; sa dovedit că al doilea londonez a fost un șofer de taxi, iar pentru doar 5 kilograme (aproximativ 300 de ruble) ne-a condus la un bar cu mâncare din Harvester.

Mâncare engleză în Londra

Și era într-adevăr un loc plăcut - într-o zonă verde frumoasă. Vizitatorii au fost mai în vârstă, au mâncat și au băut fără voie, iar mâncarea a fost foarte gustoasă, deși nu este potrivită pentru înțelegerea noastră sănătoasă.

Berea mai întunecată este găina veche speculată. foarte mult ca Sololips. Cererea în barurile Angliei! Imbuteliate, de asemenea, foarte gustoase.

A doua oară am încercat acest fel de mâncare la The Garden Cafe din Regent's Park. Un loc frumos imposibil: umbrele verzi și albe. dar, apropo, prețurile.

Meniul, după cum puteți vedea, este mic: totul se potrivește pe o singură placă. Dar tot ce am încercat este proaspăt și destul de gustos

Mâncare engleză în Londra

Pește-n-chipsuri în Garden Cafe. Porțiunile sunt impresionante. După o plimbare lungă cel mai mult!

Mi-am comandat Chicken saltimbocca - și am greșit. Deși acest fel de mâncare este mai scump decât peștele, pieptul de pui a fost destul de uscat și, în general, după ce am rătăcit în jurul Londrei, nu l-am mâncat.

Bere, cidru și cec. Această cină costă 34 de kilograme.

Cidrul, întâmplător, este obișnuit în Londra, cum ar fi berea și foarte gustos. Cidrurile uscate sunt deosebit de bune.

Mâncare engleză în Londra

Berea este amuzantă. Beți cu noi - după cum spune poliția!

În aceeași cafenea, am văzut și sfârșitul ceaiului tradițional de băut :) Lorzii adorabili cu părul gri au băut ceai, dar până când am trecut aici cu camera, au plecat deja. Din nou, în cafenea întâlnești o mulțime de bătrâni, iar asta, cred, e minunat.

Nu poți să faci o omletă fără să spargi ouăle: mic dejun englezesc

Am început cu o cină engleză, dar micul dejun a fost necesar pentru a încerca. "Micul dejun continental", care a fost servit în hotelul nostru, a fost mai mult o neînțelegere și, prin urmare, a necesitat o adăugare timpurie. Douăzeci de minute până la centru cu trenul, o jumătate de oră pe jos - și deja căutăm undeva să mănânce bine. Angajații dimineața ocupă fast-food-ul cu mâncare, ne-am întors primul și ne-am uitat unde să mănâncă ședința și cu aranjamentul.

Primul mic dejun englezesc am încercat la Muzeul Britanic, în restaurantul "Munchkins". Această instituție în înțelegerea noastră este mai aproape de o cafenea bună.

Munchkin: meniuri principale.

Mâncare engleză în Londra

Și micul dejun sa dovedit a fi nutritiv și gustos. Spectacolul obișnuit, un pâine prăjită crocantă de la o pâine care nu era destul de albă, o slănină foarte toastată și foarte interesantă - suculentă și întreagă, niciodată nu m-am mai hrănit până acum. În loc de cârnați așteptați - un cârnaț cu carne reală, ca un ficat. Și jumătate de castron de fasole în sos de roșii: nu rău, dar neașteptat :) Micul dejun cu cafea ne costa doi pentru 30 de lire sterline.

Mai târziu, cu ocazia, am aflat că aceeași sumă este un mic dejun tip bufet pentru doi la Hilton. în apropiere de Galeria Tate. Foarte curat, frumos, o mare varietate de mâncare.

Se pare că a fost ultimul nostru mic dejun în stil tradițional, pentru că la o asemenea rată banii s-au terminat rapid!

Este timpul pentru pub-uri.

În partea centrală a Londrei, cu puburi și baruri, unde se hrănesc și se bea, totul este bine. Sunt mulți - pentru fiecare gust.

Nu departe de muzeul Holmes.

Mâncare engleză în Londra

Un alt pub foarte frumos.

Dar căile noastre au dus la stația de metrou Old Street. Aici, nu departe de mormântul lui William Blake în cimitirul vechi Bunhill Fields, se află un pub numit după el.

O bucată din meniu. După cum puteți vedea, prețurile sunt aproape la fel peste tot.

Mâncare engleză în Londra

Așa că beți englezii după o zi de lucru: în picioare, vorbind tare și râzând. În propriul său confortabil, dar neobișnuit.

Și în cele mai populare baruri pe care le beau pe stradă, de asemenea, în picioare. De ce? Ei bine, în primul rând, personalizat, și în al doilea rând - a lua-away este mai ieftin! Acesta este barul din apropiere de Piața Trafalgar, gardurile rămânând din parada curcubeului care tocmai trecea aici.

Ce este să mănânci în teatru? Viața nu este toate prăjiturile și pâinea, sau Ce să mănânce în teatru

Din moment ce sotul meu și cu mine suntem cumpărători de teatru, am pre-achiziționat bilete pentru premiera lui Bruck la Young Vic și "King Lear" la Teatrul Național. Ar trebui remarcat faptul că în Anglia literatura și produsele alimentare sunt aproape indisolubile: deci există o rețea de burger foarte gustoasă "Byron".

Și Shakespeare vă va oferi același "mic dejun englezesc complet".

Mâncare engleză în Londra

Teatrul Young Vic nu este doar un teatru, ci și un bar uriaș cu două etaje plin de oameni veseli. Nu erau locuri. Vedere din interior. Mi se pare că marea politică a unui mic teatru este de a organiza un loc cu adevărat popular în teatru. Majoritatea acestor oameni într-o oră vor fi cu noi în sală, iar o parte din public va fi cu pahare de bere: ordine democratică aici. Și apropo, nicăieri nu este interzis să fumezi. Decazând capitalismul, ca să spun așa!

În Teatrul Național scara barului este mai mică, dar nu există mese libere. Am coborât la fereastră, pe pervazurile din piele. Kish foarte delicios, cu roșii întregi sărate și brânză, și salată, pentru două, toate de aproximativ 25 de lire sterline.

Acolo, după "regele Lear" (pus în scenă grandios, dar puțin naiv) - desert și cafea, aproximativ 18 de lire sterline. Deserturile sunt foarte gustoase, fără excepție.

Mâncare engleză în Londra

Nu puteți să vă mâncați tortul și să-l aveți: dulciuri

Da, nu există probleme cu deserturile: pentru orice gust.

Acest felii uscate de tort din dulciurile cele mai obișnuite din Croydon, proprietarul - emoțional gri bărbos Turk (într-adevăr a vrut zazvat „oaspeții din Rusia“, în prima noapte, dar dimineața au plecat deja pentru Turcia).

Mâncare engleză în Londra

De acolo este un biscuit gustos și grozav. Cookie-urile sunt moi și iau aproape întreaga farfurie.

Lovely și pechenyushki și slicks de fructe de la Starbucks. Iată cum arată numele nostru (Vera și Eugene) pentru vânzător :) Apropo, în Starbucks merită să mergem nu numai pentru cafea, ci și pentru Internet, wai-fay gratuit în capitală este foarte mic.

Un ban salvat este un ban câștigat, sau gustos și ieftin: fast food în limba engleză

După ce și-a pierdut controlul. (monede incomode fără cifre, demnitate imprimate în litere!)

Mâncare engleză în Londra

am decis în cele din urmă să acordăm atenție fast-food-ului, asediat de britanici în orice moment al zilei. În acest fel, în cafeneaua sushi. în cazul în care un spinning atractiv transportat (prețul final este calculat în funcție de culorile plăcilor!) - nu am plecat. Căutam mâncare în limba engleză :)

Există aceste gustări, de exemplu: un ou cu spanac. În mod obișnuit, prețul dublu al prețului este mai ieftin cu el însuși, mai scump la fața locului.

Totul este proaspăt. Boabe - numai engleza (suculentă și foarte gustoasă).

Mâncare engleză în Londra

Dar, desigur, domnește sandvișuri. Cu umpluturi diferite, cu paine diferita; carne, pește și vegetariană. Pâinea prăjită nu este deloc lipită și palidă, care poate fi cumpărată de la noi. Sunt alb, gri și cu semințe. Sandvișurile trăiesc aici într-o zi, seara scad prețul, iar noaptea nevândute merg la adăposturi.

Acest mic dejun cu fulgi de ovăz și dulce costă numai 14 de kilograme. Fulgi de ovăz bun, la fel ca acasă :)

O alta optiune este un magazin de alimente cu tine (nu are unde sa mearga), o retea foarte populara. De asemenea, gustos și ieftin, o alegere excelentă. Aici avem un sandviș favorit - cu creveți! Extrem de gustos și ieftin!

Mâncare engleză în Londra

Acesta este micul dejun pe care l-am cumpărat în Marx - nemaipomenit, dar foarte gustos.

Penisul este mai puternic decât sabia

Proprietarii iubitorilor de hrană engleza vă plac cu un fel de recurs.

De exemplu, aici sunt astfel de poezii pe perete în Munchkins.

Adio de la Harvester.

Un pub lângă Galeria Tate.

Îmi place mai ales acest lucru :)

Mâncare engleză în Londra

Est sau Vest, casa este cea mai bună, sau dacă v-ați dorit o masă rusă

Și acest lucru se întâmplă de asemenea. Căutați apoi magazin "Lumea rusă"! 37. Totul este ca în Rusia! Caviar, ceai și cafea, desigur :)) Nu este suficient un urs și o balalaika :)

Aici, printre rafturile cu cărți rusești, există un frigider cu litere chirilice și nume indigene.

Mâncare engleză în Londra

Am fotografiat și sololips.

În ceea ce privește Londra, zicala "Nu există nici un fel de prânz gratuit" este foarte corectă. Într-adevăr, nu am întâlnit prânzuri libere!

Orașul este foarte scump, cu privire la alimente și transport. Nu am mers la McDonald's și Pizza Hut; cina în Pizza Express ne costă un pic mai scump (40 de kilograme), deși pizza acolo și delicioase. Experiența de a vizita mici fastfoods cu pui prăjit și cartofi de entuziasm nu a provocat. Dar există întotdeauna o cale de ieșire: după unele îndoieli, am devenit fanii rețelei Pret-a-Manger și vizitatorii Marks Spencer. Dacă alegeți produse în aceste rețele, veți cumpăra alimente de înaltă calitate și delicioase la prețuri relativ scăzute. Și nu uitați de ele și de cidru, desigur :)