Independent în Bodrum (Turcia)

Primul lucru pe care aveam nevoie era să cumpăr bilete de avion, care brusc au început să scadă prețul, ca și pe Bursa din Tokyo. Aceeași problemă a fost și cu noi la prima noastră călătorie independentă în Thailanda. Voi plăti doar pentru bilete și au schimbat deja prețul - și de aceea de mai multe ori.

La început, planul a fost simplu: pentru a zbura la Istanbul, transfer la un zbor de la Marmaris și petrece pe această stațiune turcească următoarele 2 săptămâni. Dar soarta a decretat altfel. În zborurile Marmaris la o anumită dată nu a fost, așa că am luat dintr-o dată ideea de a avea loc în misteriosul Bodrum pentru câteva zile, pe care nu am auzit nimic (asta în ciuda faptului că îmi place, de asemenea, nu știu nimic despre Marmaris). De acolo, fapt care a determinat Google atotștiutor, ar putea fi fără probleme pe un autobuz de transfer zilnic la Marmaris timp de 3-4 ore. Baieti care au sprijinit ideea mea, asa ca traseul a fost aprobat și plătit.

Mergem la aterizare în Omsk

Când am zburat la Istanbul

În ajunul zborului din Omsk, Serega a venit la noi, cu care ne-am întâlnit la Bangkok în discursul lui Armin Van Buren acum doi ani. Era cu el la 23 mai, la ora 6 dimineața, am zburat la Istanbul. Prin obișnuința deja obișnuită cu Turcia, am mers doar cu bagajele de mână, și așa m-am uitat, mergând în această țară:

Fata cu cea mai mică valiză din istoria Turciei

Nu credeți, dar la un preț de 6000 de persoane am cumpărat un bilet la Istanbul cu un transfer la Moscova. Acest lucru este în ciuda faptului că este ușor să ajungi la Moscova din Omsk un bilet în valoare de 10.000 sau mai mult. Deci, am reușit să facem o notă la Moscova, zboară în jurul terminalului internațional din Sheremetyevo și luând cu ei în Istanbul o grămadă de comercianți din capitala noastră.

Aeroflot ne așteaptă

Nu am pierdut timpul la aeroport și am scris un articol despre Hong Kong

Asta e tot bagajele noastre pentru trei

Pe ambele umerii Aeroflot ne-a hrănit o clătită. În dimineața ei încă se rostogolesc, dar la Istanbul, după ora Omsk, am ajuns după prânz, așa că am vrut ceva mai important.

În Istanbul am zburat pe un vechi IL-96, interiorul căruia ne-a făcut puțin nervi. Băieții au decis să ridice însoțitorul de zbor, care sa dovedit a fi cu umor. Ea a spus că IL-96 are patru motoare și în istorie nu a existat niciun avion cu acest avion. Pur și simplu nu înțelegem "întregul" - este în sensul că nu este rupt. ))

Cum am zburat și am mers la Bodrum pe noi înșine

În Istanbul am ajuns aproximativ 12 zile și ne-am pregătit pentru o așteptare lungă și obositoare de aproape 4 ore, dar asta nu este. În principalul aeroport din Istanbul era o coadă uriașă la intrarea în sala de plecare, în care am petrecut cel puțin o oră. Sincer, începeam să credem că am putea fi târziu pentru zbor, așa că așteptarea era cel puțin la fel de obositoare, dar a devenit mult mai nervoasă decât era de așteptat. Situația a fost agravată de prețurile la alimente. Cel mai nemaipomenit sandviș ne-ar costa 8-12 lire (150-200 de ruble), iar o sticlă mică de apă costă cel puțin 50 de ruble.

Deja relaxat și așteptând zborul nostru

Starbucks făcu semn și prețurile se înspăimântau

Al treilea zbor pe zi a fost dat cu dificultate

Ca urmare, pe zborul nostru, am reușit, pentru prima dată în șase luni, să fim printre oamenii ale căror limbi nu am înțeles. Foarte misto senzație că mi-e dor de când nu călătorim. În avion, în afară de noi, era o singură familie rusă cu un copil, restul fiind din Turcia sau din țările europene. Cu noi la Bodrum, chiar un câine dulce a zburat.

Sa dus la Bodrum

Nu știu de ce, dar o coadă uriașă leagă avionul de la aeroportul din Istanbul

Câteva cuvinte sunt vrednice de compania aeriană turcească Onur, care, deși este o melodie, are un nivel excelent de serviciu. La bord au fost oferite un prânz gratuit, precum și bomboane, pe care nu le-am văzut în niciun avion în ultimii 3 ani. Băieți buni.

Turul loukoster Onurair

Ne-a plăcut OnurAir

La aeroportul din Bodrum, am petrecut destul de mult timp schimbând dolari la un curs de schimb destul de nerentabil pentru a plăti autobuzul în oraș. Apoi sa dovedit că autobuzul a fost oferit de compania aeriană Onur complet gratuit și, dacă ar fi întârziat, în general nu este clar cum vor ieși din aeroport.

Ne apropiem de marea dorită

Aeroportul din Bodrum Milas

Mergem pe un autobuz gratuit de la aeroportul Bodrum spre oraș

Înainte de oraș am condus cam jumătate de oră, admirând împrejurimile. Chiar și atunci mi-am dat seama că am ajuns în Turcia în mod corect. Îmi plac munții, mai ales când le puteți admira pe fundalul mării. Bodrum de la vârfurile munților este, în general, o vedere incredibilă. Casele cu albă de zăpadă coboară din pante direct în golf și în marea unei culori incredibile de albastru. Imagine uimitoare.

O privire rapidă la piața turcă și pe drum

Aici este același restaurant și undeva există același Turk, care ne-a ajutat atât de mult

Și aici suntem în Turcia! Pentru a continua ..