Eurolines trece în decembrie 2018 - Europa (fără Scandinavia și statele baltice) - un club independent

Lucrurile au luat cu el destul de un pic, jumătate din greutatea rucsac mea a avut loc un ghid - un câine greu, un lucru foarte, foarte util a fost punga de aer de pe gât, din păcate, după o săptămână a rupt, și țările burzhuinskih, eu nu mai am găsit (văzut acest lucru la Berlin pentru doar 2 euro, dar nu aveam nevoie de el). Ei bine, respectiv, în cazul în care omul sovietic fără un cazan și cana de fier.

Pentru a dezmembra un program gratuit de trei săptămâni, am stabilit de la St. Petersburg via Helsinki. Advance nimic special planificat sau a făcut o rezervare, am decis că ar fi mai interesant.

De la Helsinki la Tallinn a navigat pe un feribot de 32 de euro (care se încurca cu feribotul, a fost posibil să se navigheze 24) și aproximativ trei ore mai târziu a fost în Tallinn. Tallinn a plăcut bine, FOARTE - FOARTE. În Tallinn, am rămas la pensiunea "Vana Tom" într-o cameră cu 4 paturi pentru 12 euro cu mic dejun, în cameră eram singură, și aproape peste tot am rămas. Trecerea poate fi emisă și la Tallinn, dar aici, pentru a pleca din Tallinn, așa cum am înțeles, este imposibil. De la Tallinn la Riga, am plecat pentru basul Ekolainovsky pentru 220 de coroane.

În Riga am rămas la Dome Pearl Hostel pentru 8 lats într-o cameră cu 12 paturi. În Riga, am emis un Pass timp de 15 zile pentru 205 de euro (lats). Fetele din biroul Evrolaynes au intrat într-o panică, fără să știe cum a fost formalizat, dar fetele inteligente au făcut totul bine și mi-au dat un bilet la Berlin. Unde am și eu.

De dimineață, eram în capitala Germaniei, unde aproape că m-am șters, încercând să văd totul și să vizitez peste tot - energia era în continuare dură. În Germania, pentru înregistrarea biletului Eurolines se plătesc 3 euro. Sucursala din Berlin funcționează între orele 9 și 19 (am putea să mă înșel despre terminarea muncii). Acolo am luat un bilet pentru un bas de noapte la Bruxelles.

Nu am ajuns la Bruxelles, după ce am decis să merg la Antwerp, era cam la ora 5 dimineața. La ora 11, în dimineața am fost uitam Antwerp, am fost așezat în tren la Bruxelles pentru 6.60 euro, iar în 40 de minute m-am dus la gară Nord, în cazul în care există un birou Eurolines. La Bruxelles, ploaia toarnă, vântul sufla și era ca și cum nu ar fi fost deloc cald, după o plimbare de aproximativ 4 ore, m-am dus la Amsterdam.
În acea seară, am fost în capitala olandeză, în cazul în care nu se găsește în mod liber Hostel (în dimineața să mă surprins ca am frânată - obosit), m-am oprit într-un anumit hotel de vietnamez de 60 de euro pentru o singură, fără mic dejun. În Amsterdam, probabil că este mai bine să nu mergeți singur, dar cu prietenii atunci puteți bine, bine, este minunat să vă relaxați acolo. M-am limitat să mă plimb în jurul acestei împărății de biciclete - un oraș răcoros. Probabil, numai în Amsterdam este posibil ca camerele de supraveghere de la secția de poliție să fie decorate cu strasuri colorate.

De la Amsterdam, bas de noapte, a mers la Paris și 6am mingea este deja acolo, lăsând un rucsac în camera de depozitare la una din stațiile (4 euro), din nou, am încercat să văd totul și du-te peste tot, imaginind simultan în labirinturile metroul din Paris. După ce a petrecut toată ziua la Paris, pe un bas de noapte lăsat pentru Milano.

Această mișcare a fost doar clasă, la munții alpini pe care am ajuns dimineața și câteva ore am urmărit frumoasele Alpi. Mai târziu am condus din nou prin Alpi, dar numai noaptea nu am putut vedea nimic.

În Milano a sosit la ora o după-amiaza și două ore nu-și dau seama unde să meargă mai departe, sa dovedit că Marcel a fost cea mai bună opțiune. Trebuie spus că sucursala italiană din Evrolajns sa dovedit a fi cea mai credibilă, ci percepe 5 euro pentru emiterea biletului, dar nici măcar nu le poate da un calendar într-o singură copie la checkout. În Milano, mi-a fost totuși permis să o văd eu, la Veneția, casierul însuși mi-a dictat ce avea. În plus, nimeni în Milano nu vorbea englez la stație. Mergând la Milano până seara și admirând Catedrala din Milano, am navigat la Marsilia, probabil că aveam nevoie să stau, dar Pts dorea să plece spre locul unde era caldă și nu toarnă ploaia.

Până la ora 6 am ajuns la Marsilia și am simțit că era foarte cald, deși un vânt destul de rece a explodat în timpul zilei, dar era încă foarte cald. După Paris și Milano, Marsilia părea un oraș ieftin. Un kebab uriaș, bine, carnea dofig, plus o farfurie de cartofi prăjiți de 4 euro a mers la primul cafenea găsit. Marsilia nu este un oraș foarte mare și pentru o zi am fost acolo acolo unde orașul nu părea prea turistic și este bine, dar nu știu ce să fac acolo mai mult de o zi și am plecat la Barcelona târziu seara.

De la Barcelona, ​​m-am dus la Veneția, care intenționează să-și petreacă două zile și du-te de acolo la Praga, dar dat peste cap cu acolo unde este posibil, și în cazul în care nu merge pe passu de la Veneția, a rămas acolo doar pentru o zi. Basul de la Veneția ajunge la Piața Roma, dar biroul de bilete Evrolines se află în Mestre, autobuzul trece prin această stație. Acest casier funcționează doar câteva ore pe zi de la ora 11 cu o pauză de prânz. Pentru emiterea biletului să ia aceleași 5 euro, iar in Milano, x / z pentru că banii ia chiar și programul de nici da, nici pentru a posta nu poate și cel mai important, a vrut să scuipe pe ceea ce este scris pe site-ul Eurolies, unde puteți merge de la Veneția passu. Casierul a refuzat un bilet la Viena, nu am certat mult timp și am luat un bilet la Paris. Voiam să văd din nou Turnul Eiffel. M-am plimbat la Veneția până târziu noaptea. În Veneția în sine, nu am căutat locuințe, dar am lăsat mai aproape de noapte în Mestre (1 euro pe electronic sau 1,80 euro cu autobuzul). În Mestre, am rămas la hotelul "Dgiovannina" prin Dante 113 pentru o cameră de 20 de euro cu 4 paturi, cu paturi normale, telecom, duș și toaletă, dar fără mic dejun. În general, petrece câteva ore în a doua zi, dimineața pe care să decidă unde pot, în cazul în care nu pot, și unde vreau și nu vreau să merg, am cumpărat un bilet la Paris, care intenționează să părăsească locul în Praga, și 15-nol- zero am plecat în Franța. Mergeți până în acest moment pe Mestre și cumpărați câteva suveniruri.

Din Paris, în seara basului, m-am dus la Praga, unde eram la ora 7 am, imediat am luat un bilet la Viena timp de 8-12 ore și am plecat 17-21 ore și am plecat spre Viena. În Viena a fost foarte rece și 5 ore mi-au fost suficiente. Întorcându-mă la Praga, lângă stația de autobuz, am găsit un hotel / pensiune unde am rămas într-o cameră locală cu un mic dejun foarte decent și aceasta a fost prima cămin când aveam trei vecini și doi tipi. Nu au existat probleme cu comunicarea în Praga, există senzația că există mai mulți ucrainieni ruși decât cehii și slovacii. Prețurile sunt foarte rezonabile, acolo am cumpărat câteva litri de alcool puternic local ("Becherovka" clasa # 33; # 33; # 33;). Plimbați-vă acolo jumătate din noapte și am trezit devreme să rătăcească în jurul valorii de Praga (foarte rău că nu am putut sta în continuare, chiar pentru o zi), m-am dus la Stockholm, Pass apropie de sfârșit, și a trebuit să iasă în casă, până când a expirat.

Despre mutarea Praga Stockholm va spune în detaliu, poate, cea mai dificilă mișcare. Bass a fost echipa cehă a condus, cu grupuri sanitare cu handicap și 9:00, el a făcut doar un singur 10 oprire minut la toaletă (chiar și a ignorat cererile pasagerilor), se pare, așa cum a fost apoi explicat conducătorul auto femeia de bas, au grăbit să închiderea sucursalei din Hamburg Eurolines. La 5 dimineața bas a ajuns la „stația“ DGI-Byen la Copenhaga, unde am avut de a face o schimbare la bas la Stockholm, la 05:40. În acest moment trebuie să fie mat ... Ce este de oprire København DGI-Byen: străzile pustii, pe clădirea de cărămidă o parte a centrului de fitness este închis în acest moment, celelalte Fences de cale ferată și toate - nici un adăpost, adăpost, magazin, cafenea - Nimic altceva decât un bas gol închis și două cutii de gunoi - în spatele lor și ascuns de vânt. Bl..t (ceartă), birou Eurolines în sine este, conform schemei, acolo, agățat pe gard: podul și undeva acolo. De asemenea, starea vremii a fost extrem de dezgustător 0 sau +1 pe sol ceea ce terci făcut din zăpadă, gheață și apă, un viscol puternic și umezeală. În această zi s-au început zăpada care a cuprins întreaga Europă. Nu putem să aruncăm nimic, autobuzul care trebuia să ne ducă prin punctul de control și a întârziat. Cele mai simțit rău pentru tânărul copil, părinții săraci nu știu cum să-l încălzească, din fericire au avut în Oslo și au stat acolo un pic mai mult de o oră, când au venit la bas. Basul conducător auto la Oslo, am aflat că în autobuz se află la 7: 00 și nu poate merge oriunde, și este necesar să se aștepte pentru el aici. În general, eu și alte șapte persoane care se află în Stockholm, atârnat acolo până la ceasul al nouălea, iar când a ajuns în cele din urmă la bas nostru și am descărca dat seama că frigul atât de mult încât nu mă simt fără brațe sau picioare și dezlipire Cehă „Beherevkoy“ si alti colegi otpaival pe îngheț. Două persoane și fără a aștepta basul, aruncată în aer, am avut și ultima zi a trecătorii și a banilor chiar înainte de a ajunge la Petru. Deși acum este amintit de o aventură, dar spune-mi bine, ce fel de stație au venit pentru o astfel de stație? Freaks, la naiba.

Bine, ne-am dus la Stockholm, unde am ajuns acolo fără nici o aventură, dar am fost prea târziu pentru mai mult de trei ore și jumătate, și nu se vorbea despre inspecția Stockholmului, eram deja acolo, dar am vrut să merg mai mult. Descărcarea la ora 19:00 în Cityterminalen, m-am dus să caut metroul și am găsit casierul Viking Laine, unde am cumpărat un bilet pentru feribotul de seară spre Turku + transfera-l direct de la biroul de bilete. Costul total de 25,50 euro fără cabină. Feribotul a fost "Amorella" și are o cameră în care există scaune cu avion și unde puteți avea un somn minunat, deși era destul de rece ca și pe întregul feribot. Dimineața am luat un bufet de mic dejun de 9.50 de euro, pentru a fi sincer, micul dejun la hotelul din Praga mi-a plăcut mai mult.

În Turku, un autobuz de oraș de 2,50 de euro care merge în centrul orașului este trimis la feribot, acolo este practic posibil să mergi pe jos, dar înghețul a fost decent și nu am vrut să stomp pe jos. De la stația de autobuz până la stația de autobuz, mergeți încă 15-20 de minute spre deal și chiar spre dreapta. În Turku, am vrut să retrag bani din bancomat, dar bancomatele lor bourgeoise mai puțin de 20 de euro nu se eliberează. La ora 10:30 am plecat la Helsinki pentru 27,50 euro și până la ora 12:30 am fost la stația de autobuz, care se află în subsolul unuia dintre centrele comerciale. După o fermentare de o oră și jumătate în centrul orașului Helsinki, am găsit același bas în Peter. În primul am fost taxat prețul de 25 de euro, nu am avut atât de mult, m-am dus mai departe în următoarea minivan a spus 20, spun atât de mult nu, să zicem, ridică-te, hai să mâncăm cât de mult. Pentru 17.20 am fost adus la intrarea în casa mea + am băut pe drum cu compatrioții mei "Behirevka", mâncându-i cu sandwich-uri și spălându-i cu Lapin Kultoy, am mers acasă foarte bine. Până la ora trei am fost acasă la St. Petersburg.

a adus rezultatul:
Timp de 18 zile de călătorie am condus aproximativ 10.000 km, trecuse, după senzații, chiar și mai mult. Banii au fost cheltuiți în jur de 33 de mii. inclusiv o viză, asigurare și suveniruri cu alcool acasă. Desigur, treci o mișcare de câteva coșuri, nu poate merge în cazul în care doriți, dar economisește bani, doar cu autobuzul de la Praga la Stockholm, este în valoare de mai mult de o sută de euro, plus bas noapte, nu cheltui pe cazare. autobuze Sami sunt suficient de confortabil, și cel mai important, aproape du-te întotdeauna pe jumătate goală, scaunul de lângă mine a fost ocupat doar o singură dată de la Kaunas, în cazul în care mulțimea stătea călare pe oamenii din veniturile Lituania la Berlin.

Și, în general, este misto, ar trebui să repetăm, aici trece doar să ia timp de 30 de zile.

Imagini atașate

• Eurolines trec decembrie 2009 - Europa (fără Scandinavia și statele baltice) - un club independent