Dragoste cu un accent - recenzie de film, comentarii, recenzii, imagini din film

Regizor: Rezo Gigineishvili

Distribuție: Svetlana Bondarciuk, Filipp Yankovsky, Nadezhda Mihalkov, Anna Mihalkov, Nikita Efremov, Arthur Smoljaninov, Pegova Irina, Olga Babluani, Duta Skhirtladze, George Kipshidze.

Frumoasă și pasională, caldă și plăcută iubire georgiană într-o comedie romantică a regizorului, care, ca oricine, știe ce este.

Producatorii de filme din Rusia nu sunt maestrii in crearea de comedii romantice de calitate. Despre o astfel de discuție - fără lacrimi nu va uita (atât la propriu și la figurat), și începe să pierdeți bine istoria sovietică vechi, umplut cu usturime, umor, distracție și atinge. Dar aici, în procesul de producție va sparge directorul georgian Rezo Gigieneshvili adună familia și a trimis acasă în Georgia, în cazul în care filmarea unui film despre ceea ce dragoste si fericire, dar diferențele etnice culturale - nu un obstacol. Și filmul este la fel ca tot ce am ratat atât de mult.

Sunt multe povești aici, toate sunt diferite, dar ele sunt bune în felul lor. Acțiunea are loc pe fondul munților georgieni și al atracțiilor locale, dând filmului o culoare și o aromă deosebită. Când personajele se mișcă aici din metropolă, se pare că spectatorul a cumpărat un bilet cu ei.

„Dragoste cu accent“ - pentru filmul cea mai mare parte femei, dar este de înțeles: romantism, usurinta si discret, iar muzica și acalmie narativ orice reprezentant al sexului puternic. Deci, dacă sunteți romantic și obosit de militanți brutale, dar vă este frică să mergeți la rumkome rusești, nu vă fie frică să faceți asta. Stereotipul, naivitatea și bunătatea pot fi luate aici, dar nostalgia este un lucru plăcut.