De când eram surfer în America

Site-ul zilei (cum se obține): Bears.ru - Trei edituri de urs - tipografie. design și studio foto.

O mulțime de timp de la 4 ani de viață din America am lucrat la două locuri de muncă, dar pentru petrecerea timpului liber și pentru divertisment am găsit timp. Astăzi vom vorbi despre asta.

De când m-am născut și am crescut în Siberia și m-am îmbolnăvit de frig și de iarnă înainte de diavoli, după ce am părăsit raidul de imigrare. M-am așezat în Florida însorită. Soare, palmieri, vara pe tot parcursul anului, ocean cald verde - ce altceva aveți nevoie pentru a îndeplini vârsta înaintată?

Am trăit într-o plimbare de 20 de minute de Oceanul Atlantic și, în timpul liber, m-am dus adesea pe plajă. De multe ori am văzut surferii care s-au rostogolit cu abilitate pe valurile de pe panourile lor. De asemenea, am vrut să devin un surfer.

Ideea mea despre surferi sa bazat pe filmul "Pe creasta valului". După ce m-am întâlnit cu surferii locali, am devenit convins că ei erau, de fapt, oameni liberi iubitori și independenți.

Ei au propria lor lume. Pentru ei, navigarea nu este doar un hobby, ci un stil de viață. Surful nu poate fi doar dus, trebuie să trăiască. Surferul, prin toate mijloacele, încearcă să închirieze cazare lângă ocean. De obicei trăiesc în cartiere ieftine în apropierea oceanului. Locuirea unui surfer este ușor de recunoscut de o placă surferă mare care este atașată la un balcon sau perete. Un surfer trebuie să aibă un portbagaj pentru a transporta bordul sau trebuie să fie un camion.

Iată o imagine a casei în care trăiește surferul:

De când eram surfer în America

Surferii de lucru doar să plătească pentru închirierea unui apartament, să cumpere mâncare și puțin pe lucrurile mici. Majoritatea surferilor pe care i-am cunoscut a lucrat numai 3-4 ore seara (dozatoare de pizza, chelneri, barmani, mecanici auto, etc.). Dimineața și ziua adevăratului surfer sunt dedicate călătoriei pe valuri. Niciun surfer care respectă auto-respectul nu va lucra de dimineață până seara, are destulă muncă de seară.

La început am crezut că surferii ar putea fi doar tineri și fără griji. Nimic de genul asta - în viitor am întâlnit surferi de peste 55 de ani, foarte mulți cu vârste între 30 și 40 de ani. Datorită unei călăriri constante pe valuri, acestea sunt în formă fizică foarte bună, ceea ce le permite să navigheze la vârste înaintate.

Apropo! Am de gând să emită un curs plătit pentru a promova site-urile în limba engleză. Dacă sunteți interesat, puteți aplica pe lista timpurie prin acest formular. a fi primul care să învețe despre ieșirea cursului și să obțină o reducere specială.

La început am fost foarte surprins de acest punct de vedere al vieții, dar când a învățat cum să plimbare valuri și surferi cu mai vorbit, am început să le înțeleagă. Ei au propria lor planetă, locul principal în care ocupă oceanul.

Dacă surferul are bani, el ia bordul și merge acolo unde sunt valuri mari - în Costa Rica, Hawaii, în Australia etc.

Pe plajele din Florida puteți găsi adesea iahturi mici:

De când eram surfer în America

Surferii își petrec adesea timpul liber împreună. Ei au clanuri proprii, fiecare clan are propria sa plajă. În filmul "Pe creasta valului" a existat un moment în care unii surferi au bătut pe alții pentru că nu au venit pe plajă. Acest lucru nu a fost cazul în regiunea noastră. Ca să nu mai spun că străinii din alte plaje care le-am primit cu brațele deschise, pur și simplu ei nu acorde atenție, spun ei, să-i călărească, oceanul, la toate suficient.

Stau pe turnul de salvamari plaja:

Navigarea mea a început cu felul în care prietenul meu BCool ma adus să vizitez un prieten care sa dovedit a fi un surfer. Surferul era numit Travis. La Travis pe pereții din apartament agățat panouri pentru călătoresc pe valuri. De asemenea, a avut un câine care, potrivit lui Travis, a iubit cu pasiune navigarea și a reușit să meargă singuri pe valuri. Travis ne-a invitat să ne întâlnim în dimineața următoare pe plajă, pentru a putea vedea cum el și câinele său navighează. Am așteptat cu nerăbdare dimineața.

A doua zi au fost valuri bune, iar Travis ne-a arătat surfing clasic. Câinele lui, de asemenea, a renunțat la bord, trăgându-și limba cu plăcere! Ea a fost confortabil de echitatie, deoarece are patru labe. Era într-un sacou de salvare și putea călări pe bord atât independent, cât și împreună cu Travis.

Am fost încântat! Văzând admirația mea, Travis mi-a oferit să mă învețe să navighez. Firește, nu am putut refuza o astfel de ofertă.

Am mers la magazin, iar Travis ma ajutat să aleg o bordură bună pentru călătoresc pe valuri. Sa dovedit că alegerea unui forum este un lucru responsabil. Prețul plăcii nu este încă o garanție a calității acesteia. Travis urmărea tabloul din diferite unghiuri, înșurubind un ochi. Trucurile de a alege o placă surferi pe care nu am înțeles-o, așa că nu vă pot învăța asta.

Globatorul cu tabloul surferilor. Coarda din tablă este fixată pe velcro la picior:

De când eram surfer în America

Apoi au mai rămas câteva săptămâni, timp în care am venit la plajă și am studiat la Travis. Travis și prietenii lui au fost pe plajă de dimineața devreme. I-au plăcut când nu erau oameni pe plajă.

În plus față de surfing, am început să urmăresc în mod activ vechiul meu hobby - culturism. Ei bine, voi scrie despre asta separat.

Sunt într-una din zilele de navigare:

De când eram surfer în America

Ca în orice caz, predarea surfing-ului nu a fost ușoară. Oceanul a jucat cu mine, ma acoperit cu valuri, sa întors, a aruncat-o pe țărm. Cel mai dificil lucru pentru mine era să urc pe tablă la momentul potrivit și să prind valul.

Fotografia făcută de Travis. Pe ea bordul meu sare din val, și eu sunt undeva floundering sub apă:

De obicei, surferii nu le place să fie fotografiată. Travis și compania surferilor:

De când eram surfer în America

La plăcile de surferi din partea inferioară din spate există trei proeminențe - chile, care sunt necesare pentru controlul valurilor. Deci, aceste chei la prima vedere par a fi inofensive, dar de fapt te pot tăia cu ușurință dacă transformi un val și tabla va fi pe dedesubtul tău.

Așa mi sa întâmplat. Într-o zi m-am întors val, și în timp ce am fost floundering în coloana de apă, placa mi-a aruncat pe partea de jos, iar unul dintre chila puternic zgâriat capul meu. Acum am o cicatrice de surfing pe capul meu, de care sunt mândru de 🙂. Vroiam să continui să învăț surful, dar Travis a observat că pe față aveam sânge.

În apele de coastă din Florida de obicei o mulțime de rechini, iar vara puteți găsi de multe ori știri în ziarele locale ale formularului „Bitul de rechin de pe mâna băiatului,“ „Acesta este al treilea om ucis de rechini în această vară“, etc. Sângele atrage rechini și surferii mi-au spus să ieșim din apă, pentru că ei voiau să se plimbe pe valuri și nu voiau rechini.

De obicei pe plaje stau salvatori cu binocluri pe turnuri, care la vederea de aripi de rechin prin difuzor interzice oamenilor de a fi în apă. Dar am fost în acea zi pe o plajă pustie, unde puțini oameni și nici salvatori.

A trebuit să mă duc la țărm și să mă odihnesc. Sângele fugi de la zero. Nu am vrut să merg la doctor, pentru că nu aveam asigurare medicală și fără ea o vizită la doctor mi-ar fi costat câteva sute sau mii de dolari.

Am răspândit fotografia din ziua când aveam sânge:

De când eram surfer în America

Sângele a încetat aproape în curând și am alergat din nou să călătoresc pe valuri. Surferii mi-au spus că nu este nevoie să atrageți atenția rechinilor. Desigur, nu am vrut să plec departe de țărm. Particularitatea este că rechinii nu înoată aproape de țărm.

M-am prefăcut că voi merge departe pentru a prinde valurile mari, dar eu însumi am rămas în apă puțin adâncă. Principalul lucru - să portretizeze. A fost suficient ca toți surferii să sară în mod vesel la plajă, numindu-mă "Crazy" 😉. Am fost deja luat într-o companie de surferi, și mi-aș putea permite astfel de glume.

Pe asta nu termin povestea despre viața surferilor mei, au existat multe momente interesante. Asigurați-vă că ați scris un sequel.

* Whisper: Data viitoare când vă voi spune cum m-a mâncat aproape rechinul. *

Vă doresc mereu să prindeți un val!

De când eram surfer în America

VladZ, acum mai mic decât atunci 🙂

Ajun, da, citește-ți postul despre navigarea în Bali. Valuri răcoritoare!

Vladimir, Alexey, despre motivele pentru care am plecat cumva voi scrie separat.

sammik, despre culturism vor fi mai multe povesti.

Sergei, probabil, navighează 🙂

Andrei, numărul de abonați RSS a sărit deja trei săptămâni, nu-i acord nici o atenție.

whitikru, 4 ani. Trebuia doar să schimb munca des.

da) Bitsukha vporyade, și blog-ul să-l păstreze blând afectiv! Citește câteva dintre intrările dvs., acum blog-ul în marcaje!) va fi un vizitator regulat)

P.S. Raskachalsya tu, este exact ceea ce ai nevoie!

După ce ați citit postarea dvs., dorința de a naviga a fost chiar mai gravă.) Doar pasiunea mea este kitesurfing.