Cum să transportați un costum

Spider-Man Întoarcerea acasă După carnagiul New York Adrian Tooms și de salvare compania a încheiat un contract pentru curățarea orașului, dar funcționarea lor este interceptată de Departamentul de Control al Damage (D.P.K.U), un joint-venture între Guvern.

Oho-ho, au trecut 14 ani, îmi amintesc =) Ei bine, voi încerca =)

Pe ultimele rânduri, rădăcinile mele de păr au început să se miște și să se miște. Bunico, dragă, ești deja în ceruri. dar îmi voi aminti mereu povestile tale despre cum ai trăit cu familia și fiica ta în ocupație. Cum locuiesc germanii în casa ta și că te afli într-o pivniță umedă. Cum rulează germana ruletă la templul copilului tău. Și nu știu toate detaliile acestui cartier. Dar vă amintiți acest lucru cu o lacrimă pe obraz și treceți rapid la altceva.

Prima dată am făcut o excursie virtuală în India, când Sashenka a fost de 3g. 1,5 luni Acum are aproape 4.5 ani și ne-am întors acolo. De ce acolo? Aceasta este o țară colorată, populația sa este a doua cea mai mare din lume (prima în China, pe care am vizitat-o ​​deja în TN China pentru 2-5 luni și 3,5 ani), teritoriul ei este de asemenea imens și există ceva de văzut. ))) Călătoria principală pe care am făcut-o, trecând prin paginile kit-ului meu (anterior, a fost doar 20 de pagini.

Cum să transportați un costum

Că am fost pierduți, timpul este scurt. De asemenea, m-am dus la lucru doar 3 săptămâni, mulțumesc lui Dumnezeu. De asemenea, facem reparații pentru Vierusha în camera ei. Nu există timp. Dar am citit totul, îmi amintesc pe toată lumea și mi-am făcut griji pentru toată lumea, fetelor. Ești cel mai bun. Ei bine, atunci. Botezuri. Pe 24 mai.

Fetelor, a găsit o ofertă grozavă pentru Croația, mulți au întrebat, așa că am publicat! Vila Laguna Galijot 4 * Plecare 1.06 timp de 8 zile, micul dejun și cină. 2 adulti + copil (2-13 ani) - 46.000 + prețul de viză include: bilet de întoarcere, cazare, micul dejun și cină, miere de albine. asigurare, transfer aeroport-hotel-aeroport, servicii de ghidare. Despre hotelului: Situat pe frumoasa peninsulă într-o frumoasă pădure de pini, la 3 km de Porec. Plajele din jurul hotelului atribuit steagul albastru al organizației internaționale pentru puritatea mării. La Porec se poate ajunge de un tren turistic care se află pe malul mării.

Sa întâmplat că soțul meu și nu am putut pentru o lungă perioadă de timp pentru a sta acasă cu copilul, deoarece atât la acea vreme erau studenți. Așa că am căutat un loc în grădiniță pentru copilul nostru. grădinițe germane acceptă copii de la 4 luni, dar puțini îndrăznesc să dea copiilor exact krohatnyh la grădiniță, numai dacă nici o altă cale de ieșire. Astfel de cazuri - au nevoie, mai degrabă decât capriciu și refuzul să aibă grijă de propria lor Ciad. O asemenea nevoie a fost cu noi.

Cum să transportați un costum

Bună dimineața, dragă BEREMENASHECHKI! În ultimele 3 săptămâni, am citit un număr foarte mare de comentarii despre spitalele de maternitate, inclusiv listele "cu ei la spital pot". Există o listă de bază și există o listă suplimentară. Este mai ușor pentru mine să iau tot ce este necesar și apoi să îl șterg (pe care maternitatea nu-l va permite). Pe scurt - am găsit un articol bun cu o listă completă + colegii mei au recomandat seturi gata făcute.