Călătorie cu mașina spre vest de Crimeea

Vacanța noastră nu sa terminat și am decis să mergem la vest de Crimeea, după ce am parcurs o săptămână în partea de est (acesta este începutul călătoriei). Obiectivul principal era să viziteze Tarkhankut și să exploreze partea cea mai vestică a peninsulei, unde nu am vizitat încă.

Din moment ce trăim în Sevastopol, drumul nostru a fost scurt și, pe drum, am decis să facem mai multe opriri. Primul a fost planificat pentru Saky la cetatea Kara-Tobe, unde există un muzeu și săpăturile continuă. Din păcate, nu eram fericiți. Unii bunicul strict nu ne lasa nici pe teritoriul sau la birou, spunând că biletele sunt de vânzare un ghid care știe când este liber, și doriți să aștepte în afara porții.

Perspectiva de a aștepta în buruieni la soare, nimeni nu știe cât de mult, părea foarte neplăcut pentru noi. Prin urmare, după ce am făcut câteva fotografii ale fortificațiilor din movilă, am amânat vizitarea acestei viziuni inofensive pentru viitor și am continuat.

Excursie la vest de Crimeea: de la Evpatoria la Mezhvodnogo

Mai departe traseul a trecut de-a lungul scuipatului dintre golful Kalamitsky din Marea Neagră și lacul de sare Sasyk. Îmi place foarte ușor acest loc, pentru că aici sunt cele două minunate atracții din vestul Crimeei, un imens parc de apă "Banana Republic" și un loc pentru hrănirea lebedelor. Iată prima fotografie:

Călătorie cu mașina spre vest de Crimeea

Lebede și alte păsări de apă pot fi văzute aici tot timpul anului, dar acum că toate au rățuște-lebedyata, este deosebit de interesant. În ciuda faptului că un număr de pistă este graba în mod constant flux de mașini, păsări nu sunt speriat și sever zakormlennaya pâine și chifle, care au tratat asiduu la numeroase breadwinners. Noi nu am fost în stare să treacă prin, opriți de fiecare dată și de fiecare dată când ne da reciproc o promisiune care mai mult nu va trage lebede! Pentru a executa aceasta nu a eșuat niciodată. Păsări foarte frumoase, foarte apropiate și în mișcare - înotau, zburau, curățau, ridicăau tineri, luau pâine din mâinile lor ...

Aproape la Evpatoria există o serie de plaje fără sfârșit, de-a lungul cărora există multe mașini acum, oamenii se odihnesc de sălbatici. Plăcut că peste tot curat, de-a lungul drumului, la intervale regulate, nu există urne, ci containere reale de gunoi. Am văzut curățătorii, atât pe plajă, cât și pe cealaltă parte a drumului:

Într-un mod amabil, el îi invidia pe Evpatorieni.

Locurile de aici nu sunt foarte pitorești, însă plajele însele sunt bune pentru plajă și pentru înot, inclusiv pentru copii - marea aici este superficială. În loc de nisip aici este o astfel de mică pietriș:

Călătorie cu mașina spre vest de Crimeea

Este bine să mergem și să ne culcăm și să încălzim orice reumatism - cistita sau orice altceva vrea să se încălzească.

În Evpatoria în sine, nu ne-am oprit, am decis să o lăsăm pe drumul din spate și am mers în jurul orașului spre dreapta spre Chernomorskiy. Pentru Evpatoria există deja locuri mai frumoase, asemănătoare cu stepele din peninsula Kerch. Drumurile din vestul Crimeei sunt bune, chiar foarte bune, iar în comparație cu Crimeea de Est, atunci pur și simplu magnific.

Au mers aproape fără oprire, cu excepția faptului că au rămas cu Donuzlav:

Călătorie cu mașina spre vest de Crimeea

Pe malul golfului, la intrarea în Yarylgachskoy Mezhvodnoe sunt fani de kitesurfing (kiteboarding, kiteboarding), în general, cele purtate de valuri pe o placă pentru o parașută mică. Spectacolul este de neuitat! Am stat pe țărm pentru o lungă perioadă de timp, uitându-ne pe sportivii care se grăbeau rapid de-a lungul valului:

Nu mai este nevoie să ne Mezhvodnoe doar uimit, pentru că ne-am așteptat să vedem un fel de „gaura“, din care sunt multe de-a lungul coastei de vest Crimeea. Sa dovedit că acesta este doar un loc ideal pentru relaxare. În opinia mea, mult mai convenabil decât oricare dintre stațiunile raspiarennyh de pe coasta de sud, pentru că este complet lipsit de neajunsurile lor -. Drumuri înguste, congestie, zgomot, plaje incomode, mare la rece, urât Shalmanov etc. Prețurile în Mezhvodnoe, în general, nerealiste - locuințe 250 de ruble din arc, un bol de borș - 40 de ruble. Dar despre sat, frumoasele sale plaje, servicii și prețuri mai mult în articolul următor, dar deocamdată două fotografii:

Aceasta este strada din Mezhvodnoe. Crezi că centrul? Nu, există TOATE astfel de străzi - largi, cu trotuare largi, frumoase și curate. Nu pot să cred că asta este în Crimeea!

Călătorie cu mașina spre vest de Crimeea

Sa dovedit că pe coasta de est, ne-am odihnit în susținătorii cei mai fervenți ai Rusiei cu portretul lui Stalin în sala de mese, și aici, în ucrainenii afectate care ubog Crimeea din Ucraina a creat o mulțime de probleme.

Setul vechi de Panskoe, ruine

Seara am avut încă timp să examinăm ruinele unei așezări antice, situată la Lacul Panskoe. Am căutat mult timp, până când pescarul local a indicat drumul, iar constatările nu au fost dezamăgite. Deși din clădiri existau doar fundații, ele par foarte impresionante și neobișnuite pentru Crimeea. Acesta este un conac mare cu turnuri rotunde, care, după o scurtă incursiune de nomazi, a fost pentru totdeauna abandonat. Arheologii au găsit acolo schelete ale morților și multe lucruri interesante care sunt acum stocate în muzeul din Marea Neagră și oricine poate vedea ruinele. Este păcat că nu există indicatoare pentru ei.

Călătorie cu mașina spre vest de Crimeea

Imediat dincolo de ruine - malul Panskyi, unde există o mulțime de viermi, piebani și pescăruși care au ridicat un umflat la apariția noastră. Acolo puteți vedea lebede și alte păsări sălbatice, deoarece această zonă este relativ aproape de rezervațiile locale - Tarkhankut, Insulele Lebyazhy, scuipatul Bakal.

Destul de departe de principalele situri arheologice este necropola ne-a găsit, prin obiceiul de a ocoli aceste zone pe o gamă largă. Acolo puteți vedea un bine conservate, căptușite cu mormintele de piatra ale vechilor locuitori ai acestui loc și se bucură de o bucată de pustiu nearat, plin de fluturi, gândaci și alte insecte fantezie:

Practic, din fiecare punct din cartier există platforme de producție a gazelor. Ele stau departe în mare, dar datorită dimensiunilor lor uriașe, sunt bine văzute în orice moment al zilei:

• Călătorie cu mașina spre vest de Crimeea
    O veche fortificație din Panskoe lângă Mezhvodny Este o rușine că vechea cetate Panjskoe este una dintre cele mai interesante atracții [...]
    Odihna cu copiii de pe coasta de vest a Crimeei - Evpatoria, Saki, Marea Neagră Mergem în vacanță cu copiii, vreau să am o mulțime de plajă și mare [...]
    Plaja lângă Gromovo Satul Gromovo nu este pe plajă, dar este o plajă excelentă, [...]
  • Călătorie cu mașina spre vest de Crimeea
    Orașul vechi din Kulchuk Din păcate, despre orașul Kulchuk nu este adesea cunoscută nu doar turiști, ci și [...]