Sankt Petersburg - schlsselburg - veche Ladoga

Toată sâmbăta seara ne-am decis unde ar fi interesant să mergem duminică ...

Decizia a venit neașteptat, aproape noaptea. Alegerea a căzut pe vechea Ladoga.

În zona de 2 ore am încălzit frumusețea noastră. a adus-o pe mama mea în lumen și prin Ring Road a condus spre autostrada Murmansk.

Prima oprire a fost realimentarea BP, benzina fugise. Odihniți, întindeți oasele și continuați ...

Înaintea lucrărilor de reparații, furculiță ... Ei au decis că 3 km nu este distanța și sa îndreptat spre Shlisselburg ...

De la intrarea în oraș și până la chei, suprafața drumului era pur și simplu uimitoare cu "calitatea" sa. Dar tancurile de murdărie nu se tem!

Minute 5 de schi fond și am ajuns în centrul orașului, și de acolo direct la dig.

Mai ales aș vrea să observ semne rutiere în centrul orașului, este destul de dificil să intrăm în sensul acestor cuvinte.

Semnalul rutier în Schlüsselburg

Câteva minute se plimba pe zăpadă și suntem pe malul digului ... Soarele cald, mirosul acoperișului din lemn ... Închideți ochii și simțiți vara cu fiecare parte a corpului.

Din locația noastră am reușit să vedem doar o bucată de cetate și o insulă. Dar timpul a fost scăzut și a trebuit să meargă mai departe. Ne vom întoarce cu siguranță la vară.

O bucată din dig în Shlisselburg

Rezultat: orașul a fost decis să pună un solid 4ku. Destul de mic, dar foarte confortabil, cu o energie plăcută în centrul și pe malul apei. Ar fi frumos să stai în căldură pentru o ceașcă de ceai sau cafea ...

Am avut o mușcătură, o odihnă și cu noi forțe mergem mai departe.
Drumul a zburat destul de neobservat, am ratat virajul potrivit ... un pic mai răsucite, ne-am întors și acum intrăm în oraș ...

Intrarea doar pe teritoriul cetății în timpul călătoriei noastre a fost de 20 de ruble. per persoană, bani și muzeu până la ora 17:00

Mulțumită iernii, am reușit nu numai să inspectăm teritoriul cetății (notez, destul de mic ...), ci și să urc pe unul dintre pereți pe un tobogan de zăpadă.

Slidează pe peretele cetății

Vederea este pur și simplu superba, spiritul captează din spațiile de deschidere ... Este foarte regretabil că aici nu pentru a ajunge în vara, Volkhov din acest punct ar trebui să fie chiar mai frumos.

Am fost foarte interesați de malul opus al râului. Dar harta nu a arătat un drum decent acolo, dar nu am vrut să risculez.

Un mic photoset, o plimbare și am trecut mai departe.

Templul Sf. Gheorghe pe teritoriul cetății

Câteva fotografii frumoase, pe care am reușit să le menționez după călătorie.

Harta de la cetate a arătat un număr imens de biserici și catedrale, nu pe teritoriul acestui mic oraș, de fapt. Dar am ajuns doar la mănăstirea Sf. Nicolae. Un număr destul de mare și stabil de mașini, în comparație cu restul orașului, am găsit în parcare.

Lucrările de restaurare sunt uimitoare. Toate aceleași vederi minunate ale Volkhovului, digului său.

Am plecat cu aripi.

Pe drum ne-am vizitat mănăstirea, sau mai degrabă Mănăstirea de adormiri de la Staroladozhsky.

Deja, după ce am găsit fotografia înainte de restaurare, am înțeles că au fost făcute multe eforturi pentru a restabili zidurile mănăstirii.

Câteva fotografii pe care am reușit să le menționez după călătorie.

Mănăstirea Sfânta Adormire

Pe teritoriul aproape nimănui, sunt găinile lor, gradina de legume :)

În cele din urmă, urcăm pe deal, și anume Biserica Nașterii lui Ioan Botezătorul de pe Dealul Malysheva.

Biserica Nașterii lui Ioan Botezătorul

Dacă coborâți pe o bancă destul de abruptă la Volkhov, puteți trage de apă din izvor, care, aparent, este popular cu locuitorii locali.

Drumul spre primăvară.

Biserica în sine este în curs de restaurare, este destul de pustie. Dar, ca și în alte părți, există o aură de lumină ireală care vă inspiră și vă permite să uitați de toate lucrurile și tulburările vieții.

Vedere minunată a templului în timpul verii.

Biserica Nașterii lui Ioan Președinte pe Dealul Malysheva

Ei bine, în cele din urmă, frumusețea noastră :)